Mimpi Dreams 7.10 - بازی آرکید-ماجراجویانه رویاهای میمپی اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 662 2021-11-23 20:45:27

Mimpi Dreams v7.10 + Mod – بازی ماجرایی و سرگرم کننده “رویاهای میمپی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پرمیوم + Hint و Bulb نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Mimpi Dreams – رویاهای میمپی عنوان دومین قسمت از سری بازی های Mimpi از استودیوی Dreadlocks Mobile s.r.o. کشور جمهوری چک می باشد که بعد از موفقیت قسمت اول ساخته و به شکل رایگان برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسید. این بازی ابتدا در سال 2015 برای PC منتشر شد و سپس به صورت انحصاری برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شد. ما نیز تصمیم گرفتیم تا این بازی را تهیه و به همراه نسخه مود شده و پرمیوم آن برای شما همراهان عزیز آماده کنیم. بازی Mimpi Dreams در سبک بازی های پازلی و پلتفرمر از دسته بازی های ماجرایی می باشد. میمپی نام یک سگ خانگی بامزه و در عین حال تنبل می باشد که در رویاپردازی هایش خود را یک سگ قهرمان تصور می کند. درواقع این بازی انعکاسی از همین رویاپردازی های این سگ است. شما باید در نقش Mimpi در این رویاهای فانتزی به سراغ کمک کردن به دوستان خود رفته و یک ماجراجویی جدید را تجربه کنید. این بازی بخش های متنوعی دارد و صرفاً یک بازی پلتفرمر ساده نیست. شما در نقش این سگ قهرمان باید به داد کسانی که نیاز به کمک دارند برسید. میمپی برای نجات هرکسی و هر چیزی که کمک بخواهد آماده است و این رویای عحیب سبب شده تا اتفاقات جالب و ماجراهای خنده داری در این بازی رخ دهد. برای مثال شما در یکی از مراحل می بایست به یک دزد دریایی گم شده کمک کنید و در مرحله ای دیگر یک شاهزاده را از چنگال یک اژدهای خطرناک نجات دهید و یا به یک موش آزمایشگاهی کمک کنید تا از یک آزمایشگاه و مکانی که در آن زندانی شده فرار کند!

 

Mimpi Dreams

 

در بازی Mimpi Dreams شما به 7 دنیای مختلف سفر کرده و ده ها مأموریت گوناگون را انجام می دهید. مراحل بازی بسیار متنوع هستند و شامل بخش های ماجرایی، اکشن، چالش برانگیز، پازلی و فکری هستند. این بخش ها آنقدر گسترده هستند که گویی با در اختیار داشتن این بازی، چندین بازی مجزا را در قالب یک پکیج در اختیار دارید. به همین خاطر باید گفت که Mimpi Dreams یک بازی داینامیک است و محتوای آن تکراری نمی شود. برخی از مراحل این بازی با پازل ها و معماهای فکری زیادی همراه است که برای انجام و حل آن ها شما نیاز دارید تا تمرکز خودتان را روی آن ها بگذارید. جالب است بدانید که این بازی در چندین جشنواره نامزد دریافت جوایز متفاوت شده و توانسته چندین عنوان را نیز کسب کرده و برنده مقام اول در بخش های متعددی باشد. همچنین باید گفت که Mimpi Dreams توانسته نظر مثبت بسیاری از وب سایت های معتبر و نقد و بررسی بازی ها مثل TouchArcade (با کسب امتیاز 4 از 5) و یا PocketGamer (با کسب امتیاز 8 از 10) را نیز به خوبی جلب کند. اندروید این بازی زیبا و دوست داشتنی را به صورت تست شده جهت دانلود فراهم کرده است. نسخه معمولی رایگان می باشد و از 7 بخش اصلی 5 بخش آن قابل استفاده هستند. اما نسخه مود شده نسخه پرمیوم می باشد و تمام بخش ها در آن قابل دسترس هستند. شایان ذکر است که نسخه مود به جز پرمیوم بودن قابلیت های دیگری نیز دارد. رویاهای میمپی با نزدیک به 1 میلیون دانلود در گوگل پلی و کسب امتیاز 4.2 از 5.0 یک بازی جذاب و سرگرم کننده و یک عنوان چندمنظوره است که دانلود و نصب آن را به شما توصیه می کنیم.

 

دستورالعمل نصب و اجرای نسخه مود بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.siliconjelly.mimpi2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.