دانلود Dino Tamers 2.13 - بازی اکشن-ماجرایی مربی دایناسور + مود


بازی اندروید, اکشن, 3397 2020-12-02 20:32:41

Dino Tamers v2.13 + Mod – بازی اکشن و ماجراجویانه “مربی دایناسور” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (منابع بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Dino Tamers – مربی دایناسور نامی از یک بازی شبیه ساز و جالب در سبک بازی های اکشن و ماجرایی می باشد. این بازی به صورت رایگان توسط استودیوی اسرالیایی Foxie Ventures تولید و برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. نام کامل این عنوان Dino Tamers – Jurassic Riding MMO است و همانطور که از این نام پیداست، در این بازی شما قرار است در نقش مربیان دایناسورها در دنیای ژوراسیک حضور داشته باشید. این بازی به صورت آنلاین برگذار می شود و همه بخش های آن نیاز به اینترنت دارد. در Dino Tamers – Jurassic Riding MMO شما به سرزمینی زیبا و بکر به نام Arcadia سفر می کنید. جایی که انسان های مدرن توانسته اند یک پارک بزرگ برای دایناسورهای منقرض شده که حالا با روش های ژنتیکی خاص توسط انسان ها مجدداً به چرخه حیات بازگشته اند بسازند. این خط داستانی نشان می دهد که استودیوی Foxie Ventures دقیقاً از سری فیلم های سینمایی پارک ژوراسیک برای ساخت بازی Dino Tamers الگوبرداری کرده است. به محض ورود به بازی، به این پارک بزرگ وارد می شوید. برای اولین قدم، شما باید شخصیت اصلی خودتان را ساخته و آن را مطابق با سلیقه خودتان شخصی سازی کنید. به همین منظور در اولین اجرا، باید جنسیت بازیکن، مدل مو، رنگ پوست، لباس و … را انتخاب و سفارشی کنید و سپس وارد بازی شوید. کلیت بازی شبیه به عناوین Open World است. همه چیز در این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است و نمای سوم شخص طراحی شده در آن به شما این امکان را می دهد تا به صورت 360 درجه تمام اطراف را مشاهده کرده و از شبیه سازی یک طبیعت بکر و دست نخورده لذت ببرید!

 

Dino Tamers - Jurassic Riding MMO

 

شما در بازی Dino Tamers – Jurassic Riding MMO باید با پیدا کردن انواع دایناسورهای ماقبل تاریخ و رام کردن آن ها، به مربی این موجودات تبدیل شده و با سوار شدن روی آن ها به گشت و گذار در این دنیای شگفت انگیز بپردازید. این روند بازی به صورت آنلاین و در کنار دیگر بازیکنان دنبال می شود. شما می توانید با دیگر بازیکنان رقابت کنید و قبل از اینکه آن ها گونه های خاص دایناسورها را کشف کنند پیدا کنید و صاحب آن دایناسورها شوید. اما این فقط بخشی از بازی Dino Tamers – Jurassic Riding MMO می باشد. وقتی که دایناسور مورد نظر خود را انتخاب کردید، کارها و وظایف شما شروع می شوند. گشت و گذار، پیدا کردن آیتم های خاص و احتمالاً از همه مهمتر، رویارویی با دیگر رقبا و مبارزه با آن ها جزو مهمترین کارهای شما در طول این بازی خواهند بود. شما همچنین می توانید به یک شکارچی در این طبیعت تبدیل شده و با شکار کردن دایناسورهای کوچک تر آن ها را طعمه کنید. بخش های متعددی برای ارتقاء و افزایش سطوح دایناسورها در بازی مربی دایناسور تعبیه شده است. در این بخش ها می توانید با کمک منابع به دست آمده دایناسورهای خودتان را سفارشی کنید و سطح آن ها را بیشتر کنید تا قابلیت هایشان افزایش پیدا کند. از لحاظ گرافیکی باید گفت که بازی Dino Tamers – Jurassic Riding MMO با جزئیات بسیار مناسبی عرضه شده است و گیم پلی سبک RPG آن یک شبیه ساز عالی از بازی های کنسولی در موبایل یا تبلت اندرویدی شما خواهد بود. این بازی را هم اکنون می توانید به صورت تست شده از اندروید دانلود کنید.

نکات مهم :

* بازی کاملاً آنلاین می باشد. برای اجرای صحیح آن باید IP خودتان را قبل از ورود به بازی تغییر دهید.
* دیتای یکپارچه و آفلاینی برای بازی عرضه نشده است. در اولین ورود به بازی اطلاعات دیتا با حجمی نزدیک به 100 مگابایت از داخل خود بازی دریافت می شوند. همچنین ممکن است بخش های دیگر بازی نیز نیاز به دریافت دیتای تکمیلی باشد.
* نسخه مود شده ای که برای این بازی عرضه شده است دارای قابلیت منابع نامحدود است. استفاده از این نسخه ممکن است منجر به مسدود شدن بازی برای شما شود و یا قابلیت های آن از کار بی افتد. پس این نسخه را با مسئولیت خودتان دانلود کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل