The Quest - Basilisk's Eye 13.0 - بازی مأموریت: چشم باسیلیسک


بازی اندروید, ماجراجویی, 605 2019-11-15 21:30:09

The Quest – Basilisk’s Eye v13.0 – بازی نقش آفرینی و ماجرایی “مأموریت: چشم باسیلیسک” اندروید + دیتا
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The Quest – Basilisk’s Eye – مأموریت: چشم باسیلیسک عنوانی دیگر از مجموعه بازی های The Quest استودیوی Redshift Games در سبک بازی های نقش آفرینی و ماجرایی با داستانی حماسی و جالب است. این بازی به صورت پولی و با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است اما شما می توانید آخرین نسخه آن را برای اولین بار در ایران همزمان با انتشار در گوگل پلی از اندروید به شکل تست شده دریافت نمایید. اگر پیش از این با استودیوی Redshift Games آشنا بوده باشید حتماً می دانید که این شرکت بازی سازی فعالیت اصلی خود را روی عناوین The Quest گذاشته است و تا کنون نزدیک به 15 نسخه مختلف از آن را ساخته و منتشر کرده است و از این بابت به یکی از تولیدکنندگان انحصاری این سبک از بازی ها تبدیل شده است. ما قبلاً چندین بازی معروف دیگر از این سری بازی ها را در اندروید معرفی کرده بودیم. بازی هایی مثل The Quest – Hero of Lukomorye ، The Quest – Hero of Lukomorye IV و The Quest – Thor’s Hammer از جمله آن ها هستند که با کلیک روی نام هرکدام می توانید وارد صفحه مخصوص به آن ها شده و آخرین نسخه های خریداری شده آن بازی ها را نیز از اندروید دانلود کنید. در این مطلب نیز قصد داریم تا یکی دیگر از بازی های مجموعه The Quest با عنوان The Quest – Basilisk’s Eye را خدمت شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های این سبکی معرفی کنیم. بازی مأموریت: چشم باسیلیسک نیز مثل بازی های نام برده شده یک بسته الحاقی جداگانه (Expansion) برای بازی اصلی است که به شکل یک بازی مستقل عرضه شده است. این یعنی برای انجام این بازی نیازی به نصب داشتن نسخه اورجینال نیست.
 
The Quest - Basilisk's Eye
 
در بازی The Quest – Basilisk’s Eye این بازی شما به یک سرزمین دیگر و یک امپراطوری زیبا به نام Angamanain Empire می روید که یک سرزمین باستانی و با ارزش است. این سرزمین به خاطر عناصر طبیعی، موجودات عجیب و جاذبه های خاص به شهرت رسیده بود تا اینکه هیولایی شیطانی به نام Basilisk به این مکان آمده و همراه با خودش ویرانی و نابودی را می آورد و سرزمین زیبای آنگامانین را به تباهی می کشد. شما مثل همیشه در نقش قهرمان داستان، از طرف امپراطوری مأمور شده اید تا برای مقابله با این تهدید مرگبار آماده شوید و به جنگ و نبرد با باسیلیسک و ارتش قدرتمندش بروید. این هیولا قابلیتی عجیب دارد که طی آن می تواند شیاطینی مثل خودش را بسازد و آن ها را برای انجام مأموریت هایش که نابود کردن و تخریب همه چیز است اعزام کند. این هیولاها در حالت عادی غیرقابل از بین رفتن می باشند و تنها راه نابود کردن و متوقف سازی آن ها دستیابی به نیرویی خاص و طلسمی مخصوص است. شما باید به عنوان فرشته نجات این امپراطوری به مأموریتی بسیار مخاطره آمیز رفته و با سفر به نقاط مختلف و رویارویی با انواع و اقسام تهدیدات و هیولاها، برای نجات دادن این سرزمین ها تلاش کنید. سبک بازی همانند نسخه های قبلی به صورت اول شخص با المان های نقش محور می باشد. در بازی The Quest – Basilisk’s Eye راز و رمزهای متعددی نهفته است که می توانید با سفر به نقاط مختلف آن ها را کشف کنید. مأموریت: چشم باسیلیسک همینک به صورت تست شده و رایگان از سرورهای اندروید آماده دریافت می باشد. جالب است بدانید که این بازی توانسته تا کنون امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را از رأی کاربران در گوگل پلی به دست بیاورد.
تغییرات نسخه ی v13.0 :
* انتشار اولین نسخه در گوگل پلی.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی hu.redshift.thequestexpc را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل