دانلود Safe Zone! 3.7.2 - بازی اکشن-آرکید "منطقه امن" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 768 2020-10-10 20:30:13

Safe Zone! v3.7.2 + Mod – بازی اکشن و آرکید سرگرم کننده “منطقه امن” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Safe Zone – منطقه امن نام یک بازی سرگرم کننده و سرتاسر هیجان از استودیوی هنگ کنگی Forever Tiger در سبک اکشن و آرکید می باشد که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است و هم اکنون آخرین آپدیت آن به همراه نسخه مود شده و دیتای آفلاین پیش روی شما عزیزان قرار دارد تا بتوانید آن را خیلی راحت و سریع از سرورهای اندروید دانلود کرده و حسابی سرگرم شوید. Safe Zone ماجرای جالبی از یک اتفاق هولناک را به تصویر می کشد. دنیای ما توسط زامبی ها به تصرف درآمده است اما این زامبی ها آن موجودات احمق و کندی که دیدید نیستند بلکه این موجودات نوع پیشرفته و خطرناکی از زامبی ها هستند که به خاطر جهش های ژنتیکی به موجوداتی فوق العاده مرگبار تبدیل شده اند. بعضی از آن ها بسیار بزرگ و غیرقابل کنترل هستند. حالا این زامبی ها که یک ارتش بزرگ تشکیل داده اند می خواهند تمام بشریت را نابود کنند و اندک انسان های باقی مانده را نیز با تبدیل کردن به زامبی ها به ارتش خود ملحق کنند! اما شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید و باید به عنوان نماینده انسان ها برای بقای بشریت تلاش کنید. وظیفه شما این است که از هجوم و حملات خطرناک زامبی ها جلوگیری کنید و مانع پیشرفت آن ها به مرزهای پاکسازی شده شوید. شما در یک سمت تصویر یعنی بخش پایینی صفحه حضور دارید و زامبی ها از رو به رو و اطراف به سمت شما حمله ور می شوند. کار شما این است که با کمک سلاح های مرگباری که در اختیار دارید آن ها را هدف گرفته و تمام زامبی ها را به رگبار ببندید! اما باید دقت و تمرکز زیادی در این مورد داشته باشید چون در زمان هایی که تعداد دشمنان زیاد شود کار شما سخت خواهد شد.

 

Safe Zone - منطقه امن

 

در بازی Safe Zone هدف اصلی شما رسیدن از یک منطقه امن به منطقه امن بعدی است تا در نهایت بتوانید به نقطه هدف برسید و به دیگر انسان هایی که از دست زامبی ها جان سالم به در برده اند بپیوندید. برای این کار باید یک مسیر را از نقطه ابتدا تا انتها طی کنید. این مسیر پر از چالش، تهدید و خطر است. بنابراین باید با سرعتی قابل قبول حرکت کنید و همیشه به خوبی مراقب رو به روی خود باشید تا به موقع متوجه حضور دشمنان شوید. در این بازی می توانید با کشتارهای خاص مثل شلیک روی سر (هدشات) امتیازهای ویژه و پول بیشتر به دست بیاورید و سپس با کمک آن سلاح ها و آیتم های جانبی دیگر خریداری کنید. خیلی از این سلاح ها را می توانید در حین حرکت و در بین مراحل پیدا کنید و آن ها را در بخش فروشگاه ارتقاء دهید. بیش از 100 نوع سلاح گرم در بازی Safe Zone طراحی شده است که می توانید آن ها را پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین با کسب امتیاز و پول می توانید مهارت های خاص خود را نیز ارتقاء دهید تا شانس شلیک های هدشات، افزایش آسیب رسانی و پیدا کردن پول و آیتم های امتیازی بیشتر را برای خودتان فراهم کنید. بازی منطقه امن یک بازی آرکید جذاب و سرگرم کننده با گرافیک مناسب است که افکت های تصویری و صوتی آن باعث افزایش تحرک، تنش و هیجان در شما خواهد شد. باید سعی کنید از یک نقطه امن به نقطه امن دیگر برسید تا مراحل بازی را یک به یک پشت سر بگذارید. با بیشتر از 100 هزار دانلود در گوگل پلی، Safe Zone توانسته تا به امروز امتیاز 4.2 از 5.0 را به دست بیاورد. همینک قادر هستید تا آخرین آپدیت این بازی را به همراه نسخه مود شده آن به شکل تست شده از سرورهای اندروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v3.7.2 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.playsidestudios.safezonezombie را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.