SIMULACRA 1.0.48‏ – بازی پیدا کردن راز وحشتناک گوشی اندروید


بازی اندروید, شبیه سازی, 785 2019-11-08 03:45:12

SIMULACRA – Found phone horror mystery v1.0.48– بازی حل معمای آنا با استفاده از اطلاعات موجود روی گوشی او
نسخه خریداری شده بازی با ارزش 4.99 دلار در گوگل پلی
درخواستی کاربران

اپلیکیشن ها و برنامه های زیادی روی گوشی های هوشمند وجود دارد که همگی شامل اطلاعات شخصی و خصوصی ما هستند. از عکس ها و فیلم ها گرفته تا چت ها و برنامه های شبکه اجتماعی، تمامی این اپلیکیشن ها شامل اطلاعاتی هستند که با استفاده از آن ها می توان به یک تصویر کلی از شخصیت ما دست پیدا کرد. امروز با یک بازی در خدمت شما هستیم که در آن باید از اطلاعات موجود روی گوشی به صورتی هوشمندانه برای یافتن جواب معما ها استفاده کنید. SIMULACRA – Found phone horror mystery عنوان یک بازی معمایی و هیجانی متفاوت و بسیار زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Kaigan Games OÜ توسعه و با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. موضوع این بازی بسیار شبیه به فیلم Searching است. در این بازی شما به گوشی گمشده یک زن به اسم آنا دسترسی دارید، روی گوشی یک پیام ویدئویی پیدا می کنید که در آن آنا در حال گریه کردن و درخواست کمک است. با دوستان و آشنایان آنا صحبت می کنید و آن ها اظهار بی اطلاعی می کنند. شما باید با استفاده از چت ها، پیام ها، عکس ها و بقیه اطلاعاتی که روی گوشی هست اتفاقی که برای آنا افتاده است را کشف کنید. این بازی ایده ای بسیار جالب دارد که می تواند شما را ساعت ها درگیر خود کند. سازندگان این بازی، مورد تحسین و تمجید بسیاری قرار گرفته اند، برای مثال این بازی توانسته است جایزه بهترین داستان گویی را از International Mobile Game Awards SEA دریافت کند که همین نشانگر داستان عالی بازی است. توجه داشته باشید که برای انجام این بازی باید تسلط نسبی به زبان انگلیسی داشته باشید.
برخی از امکانات و قابلیت های بازی SIMULACRA – Found phone horror mystery اندروید :
SIMULACRA – Found phone horror mystery یک بازی بسیار متفاوت، جذاب و درگیر کننده است که با طراحی هوشمندانه و عمیقی که دارد، می تواند تمام حواس شما را متوجه خود کند. اگر به بازی های معمایی علاقه دارید، توصیه می کنیم حتما این بازی را امتحان کنید. SIMULACRA با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پولی و خریداری شده این بازی همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اندروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
تغییرات نسخه v1.0.48:
* می توانید از منوی help زیرنویس را فعال کنید.
* بهینه سازی شده برای دستگاه های دارای ناچ و اندروید 9
* رفع مشکل Google Play achievements و ذخیره داده ها در حافظه ابری
* رفع مشکلات هماهنگی ویدئو ها
 
SIMULACRA
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.kaigan.simulacra را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل