دانلود Clover Tale 1.4.10 - بازی جورچین-پازلی "قصه شبدر" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 655 2019-11-08 02:45:25

Clover Tale v1.4.10 + Mod – بازی پازلی و جورچینی “قصه شبدر” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Clover Tale – قصه شبدر نام یک بازی پازلی جالب و سرگرم کننده و بسیار خوش ساخت از استودیوی مطرح و خوش نام FIVE-BN اوکراینی است که به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. این استودیو به خاطر ساخت بازی های معمایی، جنایی و ماجراجویانه معروف است و تا کنون ده ها بازی مثل The Legacy ، Darkness and Flame ، Lost Lands و New York Mysteries در این سبک منتشر کرده است. شاید بتوان گفت که بازی Tri Peaks Solitaire از معدود بازی های دیگر این استودیو است که در سبک کارتی عرضه شده و از دسته بازی های ماجرایی و معمایی نیست. ولی این بار در این مطلب قصد داریم تا یک بازی دیگر از این استودیو را معرفی کنیم که برخلاف بازی های نام برده، در یک سبک دیگر ساخته و منتشر شده است و نام این بازی نیز قصه شبدر یا Clover Tale می باشد. بازی Clover Tale یک بازی پازلی و جورچین از سبک جورچین های Match-3 است البته برخلاف اغلب بازی های مشابه در این دسته دارای یک خط داستانی مهیج و ماجرایی است. دهکده زیبا و رویایی نیفلینگز (Nifflings) دچار یک طلسم عجیب شده و آسمان آن را یک مه سیاه رنگ پوشانده است. این اتفاق باعث می شود تا همه ساکنین این دهکده آشفته شوند. کسی نمی داند منشأ این اتفاق چیست و چرا چنین طلسمی رخ داده است. حالا این شما هستید که باید به ساکنین این سرزمین زیبا کمک کنید تا خانه ها و دهکده زیبایشان را نجات دهند. این دهکده شخصیت ها و ساکنین بامزه و مهربانی دارد و حالا آن ها به کمک شما نیاز دارند تا در یک ماجراجویی پازلی به آن ها کمک کنید تا از این مشکل خلاص شوند.
 
Clover Tale
 
در بازی Clover Tale شما باید با حل کردن پازل های جورچینی 3 تایی مراحل بازی را پشت سر گذاشته و مأموریت های خود را به خوبی با موفقیت به اتمام برسانید تا در نهایت بتوانید دهکده Nifflings را از شر طلسمی که گرفتارش شده نجات دهید. حتماً قبلاً نیز بازی های زیادی در سبک جورچین های سه تایی یا Match-3 تجربه کرده اید. بازی Clover Tale به واقع یکی از بهترین ها در این سبک می باشد. مدهای مختلف، ویژگی های خاص و گیم پلی بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز طراحی شده در این بازی به شما ثابت می کند که این بازی مستحق چنین تعریف و تمجیدهایی است. وظیفه شما کنار هم قرار دادن و به ترتیب کردن آیتم های یکسان و یک رنگ می باشد. حداقل تعداد مورد نیاز برای کسب امتیاز 3 مهره است اما مسلماً اگر بتوان مهره های مشابه بیشتری را در کنار یکدیگر قرار داد، امتیاز بیشتری نیز به دست خواهد آمد. به گفته سازنده بازی، در Clover Tale می توانید بیش از 200 مأموریت و کوئست را در 10 مد متفاوت تجربه کنید. یکی از جذابیت های بازی اتمسفر اسرارآمیز و فانتزی آن با شخصیت پردازی های جالب است. افکت های تصویری بسیاری در بخش گیم پلی طراحی شده اند که روند آن را به شدت سرگرم کننده کرده اند. بازی Clover Tale به صورت بهینه سازی شده برای موبایل ها و تبلت ها عرضه شده است. در ادامه می توانید نسخه معمولی یا مود شده بازی قصه شبدر را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود کنید. گفتنی است که Clover Tale بیشتر از 100 هزار دانلود در کمتر از یک ماه به ثبت رسانده و امتیاز 4.4 از 5.0 را نیز کسب کرده است. برای آشنایی بیشتر با کلیت بازی مشاهده ویدئوی تریلر آن خالی از لطف نیست.
تغییرات نسخه ی v1.4.10 :
* پایداری های مختلف و بهبود گرافیک بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fivebn.clovertale را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.