Clan Race 2.0.2 - بازی رسینگ "مسابقه موتورسواری" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 704 2021-04-30 19:45:20

Clan Race v2.0.2 + Mod – بازی مهیج و چالش برانگیز “مسابقه موتورسواری” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (نیتروی بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Clan Race – مسابقه موتورسواری نام یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت از استودیوی Deemedya INC سازنده بازی های پرمخاطبی مثل Duels: PvP و Deadly Run و یا سری بازی های محبوب و انقلابی Trial Xtreme 3 و Trial Xtreme 4 است که به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و ما نیز تصمیم گرفتیم آخرین آپدیت آن تهیه و برای شما عزیزان تدارک ببینیم. بازی Clan Race با الگوبرداری از برادران بزرگتر خود یعنی سری بازی تریال اکستریم تولید و توسعه داده شده است اما ویژگی های منحصر به فردی دارد. این بار همان هیجان همیشگی این مجموعه را می توان در قالب یک بازی جدید و آنلاین تجربه کرد. در بازی Clan Race شما می توانید در یک بازی منحصر به فرد به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین بپردازید و در مسابقات مهیج و پر تنش موتورسواری شرکت کنید. درواقع باید گفت که Deemedya در بازی Clan Race تمرکز خود را روی طراحی بخش سرگرم کننده و رقابتی برای بازی های آنلاین و حتی گروهی گذاشته است. این بازی دارای چند بخش مختلف از جمله بخش Real-time PVP است که در آن می توانید در مسابقات چندنفره آنلاین با بازیکنان دیگر از سراسر نقاط جهان بازی کنید و برای اول شدن مبارزه کنید! در این بخش شما به صورت انفرادی بازی خواهید کرد و هدف شما باید غلبه بر همه بازیکنان دیگر باشد. بخش دیگر این بازی Clan Mode نام دارد. در این قسمت شما می توانید با بازیکنان دیگر یک تیم تشکیل داده و برای کسب رتبه ی گروهی با دیگر کلن ها رقابت کنید و با پیروزی در مسابقات مختلف، کلن خود را در بین دیگر کلن ها شناخته کنید.

 

Clan Race

 

بازی Clan Race همچنین یک بخش با عنوان Season Mode نیز دارد که در آن می توانید یک تورنومنت را شروع و به پایان برسانید تا به عنوان بازیکن برتر شناخته شوید. هرچه رکورد و امتیاز بهتری در این بخش داشته باشید رتبه بهتری نیز به دست می آورید. اما از بخش های بازی که بگذریم نوبت به نوع و گیم پلی آن می رسد. گیم پلی بازی بسیار داینامیک و فوق العاده پویا است و تجربه روان و به شدت واقع گرایانه ای از یک مسابقه موتورسواری برای شما به ارمغان می آورد. مسیر حرکت در این مسابقات همگی صاف و بدون پیچ و تاپ های خاص هستند و این یعنی شما فقط وظیفه حرکت و حفظ کنترل موتورسوار خود را بر عهده دارید. اما زود قضاوت نکنید. این بخش به نوبه خود بسیار چالش برانگیز است. مسیرهای مسابقات پر از ناهمواری است و همچنین موانع زیادی در طول مسیر برای پرش های بلند قرار داده شده اند. اگر این پرش ها را به خوبی انجام دهید می توانید از رقبای خود جلو بزنید اما نکته خیلی مهم بخش لندینگ یعنی درست زمان فرود خواهد بود که اگر به درستی آن را انجام ندهید موتورسوار شما به شدت به زمین می خورد و حسابی عقب خواهید افتاد! در بازی Clan Race این مهمترین ویژگی است و این نکته توانایی ها و مهارت رانندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما می توانید موتور و موتورسوار خود را ارتقاء داده و سطح آن ها را با آیتم های گوناگون افزایش دهید و یا آن ها را مطابق با سلیقه خودتان استایل دهی کنید و سفارشی سازی کنید. از نظر گرافیکی باید گفت که بازی Clan Race با جزئیات HD طراحی شده است و گرافیک کلی آن به نوبه خود بسیار تحسین برانگیز است. این گرافیک بالا باعث می شود تا نتوان بازی را روی دستگاه های میان رده و پایین رده به خوبی تجربه کرد. با بیشتر از 1 میلیون دانلود، این بازی تا به امروز امتیاز 4.3 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را به صورت تست شده از سرورهای سریع اندروید دانلود کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.deemedyainc.dx2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.