Norman's Night In 1.0.0 - بازی شبگردی نورمن در غار اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 782 2019-11-05 03:30:24

Norman’s Night In v1.0.0 – بازی اکشن و پلتفرمر “شبگردی نورمن در غار” برای اندروید + تریلر
نسخه اصلی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Norman’s Night In – شبگردی نورمن که البته نام کاملش Norman’s Night In The Cave (شبگردی نورمن در غار) است یک بازی تحسین برانگیز و خوش ساخت با ایده ای نوین و بسیار سرگرم کننده است که به محض انتشار توانست توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند. این بازی ابتدا برای پلتفرم PC و از طریق فروشگاه استیم به انتشار رسید و نسخه اولیه آن برای اندروید نیز منتشر شد. اندروید نیز مفتخرانه و به عنوان اولین وب سایت ایرانی نسخه اندرویدی آن را تهیه، بررسی و آماده سازی کرده است تا یک بار دیگر برای اولین بار در ایران مخاطبین و همراهان عزیز خود را با یک بازی برگزیده دیگر حسابی سرگرم کند. Norman’s Night In The Cave در سبک اکشن-ماجرایی با گیم پلی بازی های پلتفرمر توسط استودیوی بازی سازی Bactrian Games توسعه داده شده است و به شکل یک بازی پولی به انتشار رسیده است. در این بازی شما در نقش یک فروشنده لوازم ورزشی به نام Norman هستید که به طور ناگهانی خود را در یک دنیای عجیب و غریب پیدا می کنید. دنیایی که شبیه به یک غار بسیار بزرگ است و همه چیز در آن اسرارآمیز به نظر می رسد. نورمن یک توپ بولینگ معروف دارد و این توپ همان چیزیست که به او در روند بازی کمک خواهد کرد. با این که او نمی داند چرا به این دنیای عجیب آمده، اما حس تعلق خاصی نیز او را در بر گرفته است که باعث شده تا این بازی به یک ماجراجویی مرموز تبدیل شود. اما اینکه واقعاً این مکان اسرارآمیز کجاست و چرا نورمن سر از اینجا درآورده است رازی است که باید آن را کشف کنید.
 
Norman's Night In
 
در بازی Norman’s Night In شما در این غار بزرگ باید سعی کنید مسیر خود را به بخش های دیگر پیدا کنید. این مسیرها به شکل پازل های فیزیکی طراحی شده اند. کاری که شما باید انجام دهید این است که درست مثل تیر و کمان های کوچک یا همان اسلینگ شات ها، مسیر حرکت و پرتاب شخصیت خود را به سمت مورد نظر انتخاب کرده و او را به آن سمت پرتاب کنید. این کار به وسیله همان توپ بولینگی که در اختیار نورمن قرار دارد صورت می گیرد. کافیست انگشت خود را به سمت پایین بکشید تا نورمن به سمت بالا پرتاب شود. از همین مکانیزم باید با هدف گیری دقیق، شخصیت اصلی بازی را در مسیرها حرکت دهید. فقط نباید فراموش کنید که بعد از پرتاب نورمن، بعد از چند لحظه شتاب او صفر شده و اگر کاری نکنید به سمت پایین می افتد. برای همین باید قبل از اینکه او به سمت زمین کشیده شود، پرتاب بعدی را هدف گیری کنید. اما کار شما قرار نیست به همین سادگی باشد. انواع و اقسام تله های مرگبار در این غار وجود دارند. برای مثال ریزش سنگ های بزرگ از بالا، وجود هیولاهای عجیب و غریب و یا وجود حوزچه های گدازه ای از مواد مذاب یا پرتگاه های عمیق مواردی هستند که کار را برای شما دشوار خواهند کرد. وظیفه شما حل کردن این پازل های فیزیکی و عبور دادن شخصیت اصلی بازی از این مسیرهای چالش برانگیز است. بازی Norman’s Night In با طراحی های کاملاً دستی تولید شده است. مدل سازی های انجام شده در این بازی همگی به شکل دو بعدی و در سبک بازی های Platformer است. در کنار این طراحی ها، استفاده از گرافیک سایه ای نیز حال و هوای خاصی به بازی بخشیده است. توصیه می کنیم اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز و ماجرایی هستید، بازی زیبای Norman’s Night In را از دست نداده و همین حالا نسخه خریداری شده و انحصاری اندروید را به صورت تست شده و رایگان از سرورهای سایت دریافت نمایید.
تغییرات نسخه ی v1.0.0 :
* انتشار اولین نسخه بازی.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی Dcom.BactrianGames.NormansNightIn را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.