Rider Master 1.0.1 - بازی مسابقه ای "استاد موتور پرشی" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 838 2019-11-08 03:45:11

Rider Master v1.0.1 + Mod – بازی رسینگ جالب استاد موتور پرشی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Rider Master – استاد موتور پرشی عنوان یک بازی سبک مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی Rollins Sonelay با قیمت 0.99 دلار برای دستگاه های اندروید ساخته شده است. همانطور که احتمالاً حدس زده اید در این بازی به عنوان یک موتور سوار حرفه ای نقش آفرینی می کند که باید با موتور پرشی اش در مسیر های مسابقه ای مختلف شرکت کنند و خودش را از نقطه آغاز به نقطه پایان برساند. بنابراین اگر از علاقه مندان و طرفداران چنین بازی هایی هستید و می خواهید آدرنالین خون تان را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم Rider Master را امتحان کنید! این روز ها بازی های موتور سواری کم کم در حال فراموشی هستند و جای خود را به بازی های پر سر و صدای ماشین سواری مثل Asphalt و Need For Speed داده اند و علاوه بر آن همین تعداد بازی های موتور سواری حال حاضر هم اکثراً بازی های موتور جی پی هستند و یک بازی موتور پرشی که واقعاً بتواند استاندارد های لازم را داشته باشد و به قول معروف سری در میان سر ها داشته باشد کمتر ساخته شده است. اما به جرأت می توان گفت با منتشر شدن بازی Rider Master این روند تغییر پیدا کرده است و اکنون این بازی توانسته جای خالی یک بازی موتور پرشی فوق العاده را پر کند. با ورود به بازی یک نقشه مشاهده می کنید که دارای مسیر های مسابقه مختلف است و با کلیک کردن بر روی آنها می توانید وارد مسابقه شوید.
 
Rider Master
 
مسیر های مسابقه در بازی Rider Master بسیار متنوع هستند و هر کدام دارای چالش ها و هدف های خاص خود هستند که در طول بازی با آنها بیشتر آشنا خواهید شد و همانطور که پیش‌ تر هم اشاره کردیم هدف اصلی شما در هر مسیر مسابقه این است که موتور پرشی خود را به خوبی کنترل کنید و با حفظ تعادل تمام چالش‌ ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید تا بتوانید به خط پایان برسید و وارد مسیر مسابقه بعدی شوید. اگر بتوانید به تمام هدف های مسیر های مسابقه دست پیدا کنید و چالش‌ های آنها را پشت سر بگذارید پاداش دریافت می کنید و در ادامه می توانید از این پادش ها برای ارتقاء موتور پرشی خود استفاده کنید و شانس موفقیت تان را در مراحل افزایش دهید. از لحاظ بصری فضای گرافیکی واقع گرایانه و سه بعدی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و در طراحی هنری آن به کوچکترین جزئیات توجه ویژه ای شده است. روند بازی سرعت بالایی دارد و تجربه بی نظیر و خارق‌ العاده ای را به ارمغان خواهد آورد. صداگذاری ها تحسین بر انگیز هستند و اتمسفر جذابی را به وجود می آورند. و در انتها کنترل ها که یکی از مهم‌ ترین بخش های بازی هستند در ساده ترین حالت خود طراحی شده اند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق بکارگیری دکمه های مجازی که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان قرار داده شده اند انجام می شوند. با استفاده از دکمه های مجازی سمت راست می توانید گاز دهید یا ترمز کنید و با استفاده از دکمه های مجازی سمت راست می توانید تعادل موتور را حفظ کنید. Rider Master توانسته امتیاز عالی 5.0 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید تنها با یک کلیک این بازی را از سرور های اندروید دریافت کنید.
تغییرات نسخه v1.0.1 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.rafficllegalastighwayacingvspink.Noads را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.