دانلود Cinema 14 3.4I2 - بازی ماجرایی ترسناک "سینما 14" اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1700 2022-08-19 19:30:21

Cinema 14: Choices x Endings v3.4I2 + Mod – بازی ماجرایی “سینما 14” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Cinema 14: Choices x Endings – سینما 14: فرار مرموز و مهیج عنوانی از یک بازی اپیزودیک بسیار جالب و خوش ساخت و کاملاً متفاوت در سبک بازی های ماجرایی با المان های بازی های ترسناک و معمایی است. این بازی به صورت رایگان توسط استودیوی SoyaDaizu کشور مالزی توسعه داده شده و به صورت یک بازی انحصاری برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. اندروید همزمان با انتشار این بازی و تهیه نسخه کامل آن به همراه نسخه مود، برای اولین بار در ایران آن را برای علاقه مندان به بازی های ماجراجویانه با تم و داستان ترسناک آماده کرده است تا باری دیگر دوست داران این ژانر از بازی ها را به وجد بیاورد. بازی سینما 14 نگرشی بسیار جالب در سبک بازی های ماجرایی دارد. داستان این بازی بسیار هیجان انگیز و ایده آن شگفت انگیز است! شما در نقش دختری جوان هستید که خیلی ناگهانی از یک خواب بیدار شده و خود را در وسط یک سالن سینما درست قبل از شروع شدن فیلم پیدا می کند. در این سالن بزرگ هیچکس جز شما حضور ندارد. این دختر نمی داند چطور از این جا سر درآورده است. به نظر می رسد این سالن سینما سال هاست که متروکه شده و کسی در آنجا رفت و آمد ندارد. اما چیزی یاد این دختر می افتد که هم او را می ترساند و هم حقیقتی را برای او بازگو می کند. او مدت ها قبل شنیده بود که یک نفرین عجیب در این مکان گریبان گیر بعضی افراد شده است. تنها راه از بین رفتن این نفرین نشستن در سالن سینما و تماشای فیلم تا انتها است! اما او تصمیم می گیرد که راه دوم یعنی گشتن یک راه خروج را پیش بگیرد. بعد از کمی جستجو او به یک اتاق می رسد. اتاقی که به نظر معمولی است و یک درب چوبی در انتهای آن قرار دارد. اما یک عروسک ترسناک رو به روی این در ظاهر می شود و بعد از چند لحظه ناپدید می شود. به نظر می رسد این در همان راه درست برای خروج است اما آیا واقعاً این چنین است؟

 

Cinema 14: Thrilling Mystery Escape

 

در بازی Cinema 14: Choices x Endings شما باید در نقش این دختر جوان این ماجراجویی ترسناک و پر از رمز و راز را دنبال کنید تا حقیقت را کشف کنید. این بازی یک نکته شگفت انگیز دارد و آن نیز داشتن 14 پایان مختلف و متناسب با انتخاب های شما در طول بازی است! این یعنی در طول مسیر شما می توانید انتخاب های خاصی داشته باشید. برای مثال می توانید از بین چند درب یکی را انتخاب کنید و یا تصمیمات متفاوت دیگری را در برخورد با چالش ها اتخاذ کنید. برای مثال، وقتی با همان درب اول رو به رو شدید می توانید وارد آن شوید و یا آن را با زنجیر قفل کنید تا صداهای ترسناکی که از پشت آن به گوشتان می خورد را نشنوید و مانع از وارد شدن اشخاص دیگر به اتاق شوید! این تصمیمات می توانند به پایانی کاملاً خاص منجر شوند. هر کدام از این 14 پایان به یک شکل داستان را بازگو می کند و ماجرای اصلی آن در بین این پایان ها نهفته است که شاید شما بتوانید آن را کشف کنید. سبک بازی به صورت Point and Click است. شما با اشاره کردن روی نقاط مشخص شده در تصویر می توانید به قسمت های دیگر بروید یا با آیتم ها تعامل داشته باشید. کلیت بازی ماهیتی پازلی و معمایی دارد و این به تمرکز شما بستگی دارد که بتوانید آن ها را کشف و حل کنید. بازی جذاب، متفاوت و بسیار خاص Cinema 14: Choices x Endings یک عنوان شگفت انگیز در سبک بازی های ماجرایی و معمایی از ژانر بازی های ترسناک است. فراموش نکنید که در طول بازی این شما هستید که روند داستانی را مشخص می کنید. پس با تمرکز بالا و دقت زیاد انتخاب هایتان را انجام دهید. در طول بازی می توانید از ده ها آیتم گوناگون استفاده کنید. همینک قادر هستید تا آخرین آپدیت Cinema 14: Choices x Endings را به همراه نسخه مود شده آن به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود کرده و یک ماجراجویی خاص و ترسناک را شروع کنید. برای درک ماجرای کلی بازی نیاز به دانش زبان انگلیسی در سطح معمولی است. همچنین به منظور داشتن بهترین تجربه، توصیه می کنیم بازی را یک هدفون مناسب انجام دهید. همچنین می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر راجع به بازی و اطلاع از آپدیت های آن به صفحه رسمی آن در فیسبوک مراجعه کنید [@cinema14.net].

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.SoyaDaizu.Cinema14 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.