Craft Legend 1.6.6 - بازی ماجرایی "افسانه ساخت و ساز" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1014 2021-03-15 20:45:16

Craft Legend v1.6.6 – بازی ماجراجویانه و جذاب “افسانه ساخت و ساز” برای اندروید
یک عنوان سرگرم کننده و خاص از استودیوی مطرح IGG.COM
تست شده با اجرای آنلاین

Craft Legend – افسانه ساخت و ساز (کرفت لجند) عنوان جالبی از یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و پرطرفدار استودیوی سنگاپوری IGG.COM سازنده و خالق آثار پرمخاطبی همچون Clash of Gangs ، Castle Clash: New Dawn ، Mobile Royale ، Conquerors: Golden Age ، Brave Conquest ، Castle Clash: New Dawn و Clash of Lords می باشد. با توجه بازی های عرضه شده توسط این استودیو می توان گفت که IGG.COM تمرکز اصلی خود را روی تولید و توسعه بازی های سبک استراتژیک معطوف کرده است. اما بازی ای که می خواهیم در این مطلب آن را به شما معرفی کنیم، یک عنوان تلفیقی جالب و یکی از بازی های خاص این توسعه دهنده محسوب می شود. Craft Legend یا افسانه ساخت و ساز عنوانی سرگرم کننده از یک بازی ماجرایی با المان های RPG و Sandbox است که در آن بازیکنان به دنیایی غیرواقعی و خیالی سفر می کنند. دنیایی که در آن باید کنترل قهرمانان زیادی را به دست گرفته و مأموریت های مهیجی را انجام دهند. با توجه به سبک بازی می توان گفت که گیم پلی بازی افسانه ساخت و ساز در حقیقت ماجرایی – نقش آفرینی است. در این بازی شما در دنیایی بازی را دنبال می کنید که در آن پر از چالش های متنوع است. از نبرد با هیولاها گرفته تا مقابله با گرسنگی و تلاش برای بقاء. این بازی دارای دو بخش اصلی در قسمت گیم پلی است. بخش اول قسمت ماجراجویانه بازی با مأموریت های مختلف برای گشت و گذار در این دنیای افسانه ای است. در این بخش باید در نقش یک قهرمان پا به یک ماجراجویی حماسی گذاشته و برای شکست دادن شیاطین و هیولاها راهی یک سفر پرمخاطره شوید. اما بخش دوم، بخشی جالب و کاملاً متفاوت است. در این بخش که بخش Crafting است، باید با آیتم های گوناگون یک خانه انحصاری بسازید و آن را مدیریت کنید!

 

Craft Legend - افسانه ساخت و ساز

 

در بازی Craft Legend می توانید در کنار بخش اکشن بازی، یک بخش مدیریتی و جالب را نیز تجربه کنید. می توانید با ساخت و طراحی خانه های عجیب و غریب آن ها را به دیگران واگذار کرده و با فروش آن ها پول در بیاورید! حتی می توانید با ساخت و به کارگیری دستگاه های غول آسا به خانه دیگر بازیکنان یورش برده و سازه های آنان را تخریب کنید. این رویکرد جدید و ایده جالب بازی Craft Legend را به طور کل از بازی های مشابه در سبک RPG متمایز کرده است. در طول این بازی می توانید به نقاط و مکان های مختلفی از این سرزمین افسانه ای بروید. نقاطی مثل حنگل های انبوه، کوهستان های برفی، بیابان ها و دشت های وسیع و یا کوه های آتشفشانی از جمله این مکان ها هستند. سازندگان بازی حتی برای این بخش قابلیت تغییر فصل ها و تغییرات آب و هوایی را نیز در نظر گرفته اند که باعث افزایش چشم گیر تجربه بهتر بازیکنان می شود. Craft Legend بخشی با عنوان Thrilling PvP دارد که در آن می توانید به رقابت با یک حریف دیگر به صورت آنلاین پرداخته و یک کشتی فضایی بسازید و با کمک آن به پایگاه دشمنان حمله کنید. جالب است که این بازی چندین بخش مختلف دارد اما این بخش ها ربط زیادی به هم ندارند. به نظر می رسد تلاش سازندگان جلب توجه طیف وسیعی از مخاطبین و گیمرها بوده است. به هر حال باید گفت که استودیوی IGG.COM از پس ساخت بازی Craft Legend به مقدار قابل توجهی برآمده است و این بازی توجه خیلی از بازیکنان در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. قابل ذکر است که Craft Legend تنها در یک هفته 500 هزار دانلود در گوگل پلی داشته است. این بازی همچنین امتیاز 4.0 از5.0 را نیز تا کنون به خود اختصاص داده است. در ادامه می توانید آخرین آپدیت بازی افسانه ساخت و ساز را به صورت تست شده از سرورهای اندروید دانلود کنید.

توجه: بازی آنلاین است و نسخه مودی از آن وجود ندارد [هک نمیشود].

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.igg.android.craftlegend را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل