Endless Fables 4: Shadow Within (Full) 1.0 - افسانه ها ناتمام 4


بازی اندروید, پازل و فکری, 618 2019-10-29 02:45:27

Endless Fables 4: Shadow Within (Full) v1.0 – بازی ماجرایی “افسانه های ناتمام 4” اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 6.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Endless Fables 4: Shadow Within – افسانه های ناتمام 4: سایه درون یکی دیگر از ده ها عنوان پرمخاطب و جذاب استودیوی Artifex Mundi است که مثل تمام بازی های این شرکت در سبک ماجرایی با المان های جنایی، مرموز و معمایی ساخته و پرداخته شده است. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است اما نسخه رایگان نسخه محدود است و در صورتی که بخواهید بازی را به صورت کامل انجام دهید باید نسخه کامل (Full) آن را از داخل بازی خریداری کنید. اما اندروید با تهیه و عرضه نسخه کامل و آنلاک شده بازی به عنوان اولین وب سایت ایرانی شما را دعوت به دانلود و نصب نسخه کامل و بدون محدودیت این بازی می کند. اگر بخواهیم چند بازی مشهور و پرطرفدار از Artifex Mundi را معرفی کنیم می توانیم بازی هایی مثل The Myth Seekers 2 ، Queen’s Quest 5 ، Fairy Tale Mysteries 2 ، Time Mysteries: Inheritance ، The Secret Order 2: Masked Intent و Demon Hunter 5 را نام ببریم. بازی افسانه های ناتمام 4 نیز به دنبال موفقیت چشم گیر همین بازی ها ساخته شد. در این بازی هم شاهد یک داستان ماجرایی و معمایی هستیم که به خوبی بخش های مختلف آن به یکدیگر مرتبط شده و داستان کلی گیرایی زیادی دارد. شخصیت اصلی این بازی Pamela Cavendish نام دارد که یک انسان شناس معروف است. Pamela وقتی کودک بود بهترین دوستش که Hans نام داشت توسط یک موجود ماورائی ربوده شد. او که این صحنه را با چشمان خودش دید هرچه سعی کرد دیگران را از این اتفاق هولناک باخبر کند کسی به او اهمیت نداد. تنها کسی که حرف او را قبول داشت خواهر Hans یعنی Agatha بود. حالا سال های سال از آن اتفاق می گذرد و Pamela حالا به یک زن جا افتاده و مستقل تبدیل شده است اما هنوز خاطره تلخ کودکی از ذهن او پاک نشده است. روزی Agatha با Pamela تماس گرفته و به او می گوید که Hans از روش های عجیبی مثل احضار ارواح در حال ایجاد یک راه ارتباطی است. به همین خاطر Pamela خیلی سریع به شهر محل زندگی کودکی اش یعنی Mittenwald می رود تا این ماجرا را پیگیری کرده و این پرونده که سال ها باز بوده است را ببنند. اما به محض ورود به این شهر، او متوجه علائم خاصی می شود. علائمی که دلایل علمی ندارند و شبیه به خیالات و توهم هستند.
برخی از ویژگی های بازی Endless Fables 4: Shadow Within اندروید :
در بازی Endless Fables 4: Shadow Within شما باید در نقش Pamela به شهر محل زندگی اش بازگردید و پرونده ای که سال ها ذهن او را درگیر کرده حل کنید. آیا Hans هنوز زنده است و در حال ایجاد ارتباط برای درخواست کمک می باشد؟ چه سرنوشتی در انتظار Pamela و دوستان و عزیزانش است؟ برای کشف این حقایق باید بازی را انجام داده و پازل ها و مأموریت های آن را حل کنید. گفتنی است که بازی Endless Fables 4: Shadow Within تنها در یک ماه بیشتر از 5 هزار بار دانلود داشته است و همچنین امتیاز 4.4 از 5.0 را نیز تا به این لحظه دریافت کرده است. اگر می خواهید با یک بازی داستانی و خوش ساخت حسابی سرگرم شده و یک ماجرای جنایی و معمایی را تجربه کنید، بازی افسانه های ناتمام 4 را از دست ندهید و همین حالا آخرین آپدیت نسخه کامل و آنلاک شده آن را از اندروید به رایگان دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی.
 
Endless Fables 4: Shadow Within
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.endlessfables4.gp.free را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.