Deadrite Hunt 0.1601 - بازی اکشن گرافیکی"مراسم شکار" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 697 2019-10-27 03:30:09

Deadrite Hunt v0.1601 – بازی اکشن رقابتی و گرافیکی “مراسم شکار” برای اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی سرگرم کننده و رقابتی در سبک چندنفره ترسناک
تست شده با اجرای آنلاین

Deadrite Hunt – مراسم شکار یک بازی جالب و جذاب در ژانر اکشن از دسته بازی های ترس و بقاء است که با الگوبرداری از روی بازی های معروفی مثل Identity V تولید و به شکل رایگان منتشر شده است. این بازی توسط استودیوی مطرح Azur Interactive Games Limited برای سنین بالای 12 سال عرضه شده است. این شرکت بازی سازی معروف قبلاً نیز با تولید و انتشار چندین بازی انقلابی و پرطرفدار مثل Top Cars: Drift Racing ، CASE: Animatronics – Horror game ، Robot Warfare: Mech battle ، PIXEL’S UNKNOWN BATTLE GROUND ، Dark Days: Zombie Survival و یا Destiny Warfare: Sci-Fi FPS در سطح جهانی به شهرت رسیده بود و حالا با ساخت و توسعه یک بازی با سبکی جدید، قصد دارد تا در این سبک از بازی ها نیز خودی نشان دهد. بازی Deadrite Hunt یک عنوان ترسناک آنلاین چندنفره (Online Multiplayer Horror Game) است. سبکی که طی سال های اخیر مورد توجه بسیاری از توسعه دهندگان قرار گرفته و سبک کاملاً جدیدی در بازی های آنلاین به شمار می رود. در این بازی ها و همچنین بازی Deadrite Hunt شما باید در رقابت های آنلاین شرکت کنید و از بین دو گروه مختلف (گروه شکارچی ها و گروه هیولاها) یکی را انتخاب کنید. برخلاف خیلی از بازی های مشابه در این سبک، در بازی مراسم شکار هر دو گروه می توانند به دشمنان خود حمله کرده و آن ها را نابود کنند. اما در بازی های مشابه، معمولاً به جای کاراکترهای شکارچی، از کاراکترهای بازماندگان استفاده می کردند و آن ها نیز قابلیت حمله و یا نابود کردن دشمن را نداشتند. به هر حال این نگرش باعث شده تا سطح و تعادل بازی بین همه بازیکنان از هر گروهی به مقدار قابل توجهی حفظ شود.
 
Deadrite Hunt
 
در بازی Deadrite Hunt شما می توانید با انتخاب خود، در نقش یک هیولای ترسناک ظاهر شوید و یا در نقش شخصیت های قهرمان و شکارچی هایی که همگی مجهز به سلاح های گرم مخصوص به خود هستند. اگر یک هیولا را انتخاب کنید باید بازی را به تنهایی علیه 4 بازیکن دیگر که متحد یکدیگر هستند دنبال کنید. برتری یک هیولا نسبت به شکارچی ها مقدار سلامت و نیروی بیشتر است. اما ضعف او در تنها بودن خواهد بود. در طرف مقابل اگر به یکی از شکارچیان تبدیل شوید باید با کمک 3 بازیکن دیگر از دست این هیولا فرار کرده و به صورت هماهنگ به آن حمله کنید. هیولاها سلاح های سرد دارند اما شکارچی ها سلاح های گرم حمل می کنند. به همین خاطر هیولاها همیشه در حال دویدن و نزدیک شدن به شکارهایشان هستند و در طرف مقابل، شخصیت های شکارچی که درواقع خودشان شکار هستند، همیشه در حال دویدن و فرار می باشند تا از راه دور بتوانند به دشمن آسیب برسانند. شخصیت های مختلف با قابلیت های متعددی در این بازی وجود دارند که می توانید به انتخاب خودتان آن ها را برگزینید و بازی را با آن شخصیت ها شروع کنید. Deadrite Hunt از نظر گرافیکی بسیار عالی است و شباهت زیادی به بازی های کنسولی دارد. گیم پلی بازی از نمای سوم شخص بوده و شما می توانید با کمک دکمه ها و گیم پد مجازی بازیکن را به اطراف حرکت داده و یا از قابلیت های مخصوص هر بازیکن استفاده کنید. در طول بازی آیتم های متفاوتی وجود دارد که می توانید از آن ها در روند بازی استفاده کنید. برای مثال در نقاط گوناگون نقشه بشکه های انفجاری وجود دارند. شکارچی ها با کشاندن هیولاها به این سمت و شلیک به سمت این بشکه ها می توانند آسیب زیادی به دشمن وارد کنند. در مجموع باید گفت که بازی Deadrite Hunt با ویژگی های بسیار خوبی توسعه داده شده است و به گفته سازندگان آپدیت های بیشتر و قابلیت های بهتری برای این بازی در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال تجربه ای منحصر به فرد و هیجان انگیز از یک بازی آنلاین رقابتی هستید، بازی مراسم شکار را از دست نداده و همین حالا آخرین نسخه عرضه شده آن را از اندروید به صورت تست شده دریافت کنید.
نکات مهم :
بازی Deadrite Hunt فقط به صورت آنلاین قابل اجرا است.
از جایی که این بازی در مرحله آزمایشی به سر می برد، هنوز بازیکنان زیادی در آن وجود ندارند. به همین خاطر ممکن است پیدا کردن بازیکنان دیگر و شروع یک بازی کمی طول بکشد.
نسخه مود شده سالمی برای نسخه جدید در دسترس نیست. در صورت انتشار مطلب بروزرسانی خواهد شد.
تغییرات نسخه ی v0.1601 :
* تغییراتی برای این نسخه در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.onetongames.deadrite را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.