Cogret 1.2 - بازی اکشن ترسناک و گرافیکی "تیم عملیات کوگری" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1002 2020-04-16 01:45:40

Cogret v1.2 – بازی اکشن و ماجرایی زیبا و گرافیکی “تیم عملیات کوگری” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Cogret – تیم عملیات کوگری (کوگرت) نامی از یک بازی خوش ساخت و کنسولی در ژانر اکشن و ماجرایی با تم ترسناک است که استودیوی بازی سازی Ashnell Animations آن را تولید و با قیمت 2.99 دلار منتشر کرده است. این بازی به صورت انحصاری و ابتدا برای اندروید منتشر شد و سپس نسخه iOS آن نیز به انتشار رسید. اندروید مفتخر است که اعلام کند اولین وب سایت در بین تمام سایت های ایرانی است که بازی Cogret را تهیه و بررسی می کند و همچنین نسخه خریداری شده و تست شده آن را برای علاقه مندان به بازی های اکشن آماده سازی کرده است. تیم عملیات کوگری یک بازی خارق العاده زیبا و عنوانی مهیج است که می توان آن را جزو نسل جدید بازی های گرافیکی موبایلی دانست. جزئیات گرافیکی، طراحی های HD و گیم پلی پویای این بازی ویژگی هایی هستند که آن را از یک بازی موبایلی ساده به یک بازی با ارزش و در سطح بازی های کنسولی تبدیل کرده است. این بازی در کنار طراحی های شگفت انگیزی که دارد، دارای ماجرای جالب و خط داستانی هیجان انگیزی نیز می باشد. بازی دارای دو بخش رکوردزنی و داستانی است. طبق ماجرای بخش داستانی، دنیای انسان ها در سال 2020 به خاطر یک ویروس مرگبار به نابودی کشیده شده و بیش از 80 درصد از جمعیت کره زمین به موجودات خون خوار و زامبی ها تبدیل شده اند. فقط تعداد اندکی از انسان ها سالم باقی مانده و به شدت برای بقاء تلاش می کنند. اما این روند به سختی صورت گرفته و شرایط روز به روز سخت تر می شود. صدها سال از این ماجرا می گذرد و همچنان تعداد اندکی از انسان ها طی قرن های گذشته توانسته اند از انقراض جان سالم به در ببرند. اما آن ها تصمیم می گیرند تا به سیارات دیگر پناه برده و زندگی خود را در جایی دیگر آغاز کنند.

 

Cogret

 

در ادامه بخش داستانی بازی Cogret در سال 3000 انسان هایی که در سیارات دیگر زندگی می کردند، تصمیم می گیرند تا بعد از چند قرن مجدداً به زمین برگردند تا حالا با تکنولوژی های پیشرفته خود بتوانند زمین را از چنگ زامبی ها نجات داده و دوباره آن را به حالت قبل برگردانند. اما ریسک چنین کاری زیاد است و به همین خاطر، کلونی های مشترک انسانی در فضا تصمیم می گیرند تا یک گروه نظامی برای این کار به زمین اعزام کنند تا آن ها نقاط مختلف زمین را از وجود زامبی ها پاکسازی کنند. این گروه تیم عملیات کوگری نام دارد. شما در نقش یکی از اعضای این گروه هستید که قرار است طی مأموریت هایی به بخش های مختلفی از زمین بروید. اما بی خبر از آنکه هنوز هم هزاران زامبی در زمین باقی مانده اند، شما در دام آن ها گرفتار می شوید و باید تلاش کنید تا از دست این موجودات وحشی فرار کنید. حالا این شما هستید و این سیاره زمینی که به دنیای زامبی ها تبدیل شده است. شما باید با نابود کردن همه زامبی ها در مراحلی نفس گیر، زمین را جایی امن برای بازگشت انسان ها کنید. Cogret به جز این بخش دارای بخشی چالش برانگیز برای تمرین و یا ثبت رکورد است. این بخش به صورت چلنج های تصادعی است. با شروع این قسمت باید یک موج از حملات زامبی ها را خنثی کنید. با نابود کردن همه زامبی ها، به موج حملات بعدی می روید. این موج های حملاتی در هر بار سهمگین تر و سخت تر می شوند. چقدر می توانید در مقابل این حملات جان سالم به در ببرید؟ بازی Cogret از لحاظ گیم پلی دقیقاً شبیه به بازی های حرفه ای سبک FPS یا اول شخص شوتر کنسولی است. گرافیک عالی بازی، امکان حرکت آزادانه به اطراف به کمک گیم پد مجازی، امکان استفاده از سلاح های مختلف، این بازی را عملاً به یک عنوان کنسولی تبدیل کرده است. گیم پلی بازی بسیار داینامیک طراحی شده است و افکت های بی نظیری در بخش تیراندازی ها دیده می شوند. اگر می خواهید از یک بازی اکشن نهایت لذت را برده و حسابی به وجد بیایید، نسخه خریداری شده بازی Cogret را همین حالا به صورت تست شده از اندروید دریافت نمایید و زمین را از دست زامبی ها نجات دهید!

توجه:

1 – بازی فقط و فقط برروی دستگاه های ARM64 نصب می شود
2 – این نسخه اولین نسخه عرضه شده از بازی Cogret است و هنوز بخش داستانی (Campaign) در آن قابل دسترس نیست. سازندگان گفته اند بخش داستانی طی یک بروزرسانی بزرگ در تاریخ 25 دسامبر به بازی افزوده می شود. در حال حاضر می توانید از بخش Survival بازی استفاده کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ashnellanimations.cogret را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.