Snooker Stars 3D 4.9919 - بازی بیلیارد خارق العاده ستاره های اسنوکر+ مود


بازی اندروید, ورزشی, 1230 2021-04-30 20:45:30

Snooker Stars 3D v4.9919 + Mod – بازی بسیار جذاب و خوش ساخت “ستاره های اسنوکر” برای اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و پول بی نهایت) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Snooker Stars 3D – ستاره های اسنوکر نام یکی از برترین بازی های ساخته شده در سبک ورزش بیلیارد به خصوص بازی اسنوکر است که به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است و ما تصمیم داریم تا آخرین نسخه عرضه شده آن را تهیه و به همراه نسخه مود شده اش برای شما عزیزان و علاقه مندان به ورزش بیلیارد و به ویژه اسنوکر قرار دهیم. این بازی با نام کامل Snooker Stars – 3D Online Sports Game توسط استودیوی ایرلندی خلاق و خوش نام Giraffe Games Limited تهیه و توسعه داده شده است. دیگر پروژه ها و آثار خلق شده توسط این شرکت بازی سازی نیز در سبک بازی های ورزشی است و مشخص است که این استودیو تمرکز خود را روی ساخت این سبک از بازی ها قرار داده است. بازی ستاره های اسنوکر به واقع یکی از بهترین بازی های ساخته شده نه فقط در سبک بیلیارد و اسنوکر بلکه در بین همه بازی های ورزشی و شاید در بین تمامی بازی های موبایلی است. گرافیک باورنکردنی این بازی شما را در اولین نگاه به وجد خواهد آورد. این گرافیک در کنار طراحی های کاملاً واقع گرایانه بدون شک تجربه ای منحصر به فرد از یک بازی اسنوکر را برای شما به ارمغان می آورد. از این لحاظ باید نمره کامل را به این بازی تحسین برانگیز داد و گفت که Snooker Stars – 3D Online Sports Game یکی از خوش ساخت ترین عناوین ساخته شده تا به امروز است و در بین ده ها بازی عرضه شده مشابه در این سبک حقیقتاً جزو برترین های آنان است. به جز این مسائل، این بازی از لحاظ ساختاری و داخلی نیز بسیار تکامل یافته و حرفه ای است.

 

Snooker Stars - ستاره های اسنوکر

 

در بازی Snooker Stars – 3D Online Sports Game در کنار یک گرافیک خارق العاده و بسیار پرجزئیات با مدل های کاملاً سه بعدی و HD شاهد یک گیم پلی بسیار جذاب، سرگرم کننده، واقع گرایانه و کاملاً ساخته شده بر اساس قوانین فیزیک هستیم. این بازی در سبک ورزش اسنوکر است و تمام قوانین این بازی به خوبی در این عنوان منعکس شده اند. در اولین اجرای بازی می توانید با بخش آموزشی اقدام به انجام بازی کرده و کلیت آن را یاد بگیرید تا با سبک و سیاق گیم پلی آشنا شوید. سپس باید چند مرحله از بازی را به صورت آزمایشی انجام دهید تا بتوانید بخش های دیگر این بازی را نیز اجرا کنید. از جذاب ترین و قابل توجه ترین ویژگی های این بازی این است که می توانید آن را به صورت آفلاین اجرا کرده و به صورت تک نفره آن را با هوش مصنوعی بازی انجام دهید و هر موقع احساس کردید که می خواهید رقابت را جدی تر کنید، وارد بخش آنلاین شده و با دیگر بازیکنان سراسر دنیا به صورت اینترنتی این بازی را انجام داده و رقابت های نفس گیر و بسیار هیجان انگیزی را تجربه کنید. این بازی برخلاف اکثر بازی های مشابه، کاملاً سه بعدی است و می توانید یک شبیه سازی واقعی از ورزش اسنوکر را در این بازی مشاهده کنید. در مجموع با توجه به ویژگی ها و مقایسه آن با دیگر بازی های این زمینه، باید گفت که Snooker Stars – 3D Online Sports Game جایگاه بسیار مناسبی در بین بازیکنان حرفه ای اسنوکر دارد و مخاطبین آن افرادی هستند که این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کنند. این بازی تا کنون بیشتر از 5 میلیون دانلود به ثبت رسانده و امتیاز 4.1 از 5.0 را نیز کسب کرده است. آخرین نسخه عرضه شده ستاره های اسنوکر را می توانید به همراه نسخه مود شده آن به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود کنید و به دنیای محبوب ورزش اسنوکر بپیوندید! نکته جالب این بازی اینجاست که این همه ویژگی مثبت و گرافیک و جزئیات خیره کننده در حجمی مناسب جمع آوری شده است و برای اجرای آن نیازی به دیتای جانبی نیست.

نکات مهم در مورد بخش آنلاین :

همانطور که گفته شد این بازی به صورت آفلاین قابل اجراست. اما برای بخش آنلاین می بایست اینترنت دستگاه را متصل کنید.
برای اجرای بازی در بخش آنلاین باید 4 مرحله اول را انجام دهید تا این بخش آنلاک شود.
بخش آنلاین بازی ممکن است برای برخی از اینترنت ها قابل دسترس نباشد. در این صورت ابتدا IP خود را تغییر داده و سپس بازی را اجرا کنید.
نسخه مود شده قابلیت استفاده در بخش آنلاین را نیز دارا می باشد اما در صورت شناسایی شدن ممکن است اکانت شما بسته شود.
برای ذخیره روند بازی و سینک شدن صحیح اطلاعات روی حساب اینترنتی، با کمک اکانت Facebook بازی را سینک کنید.

تغییرات نسخه ی v4.9919 :

* برای این نسخه از بازی تغییراتی ذکر نشده است .