GETCHA GHOST 2.0.119 - بازی شکار شبح-خانه خالی از سکنه + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1989 2022-08-12 01:45:13

GETCHA GHOST v2.0.119 + Mod – بازی ماجراجویی جذاب شکار شبح اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

GETCHA GHOST-The Haunted House – شکار شبح – خانه خالی از سکنه یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی DAERISOFT برای دستگاه های اندروید تولید و عرضه شده است. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی قرار گرفته و به درخواست کاربران عزیز جدیدترین نسخه آن مثل همیشه به صورت کاملا رایگان در سایت ما منتشر شده است. GETCHA GHOST-The Haunted House بر اساس انیمیشن مشهور و محبوب The haunted house ساخته شده است. دو حالت برای تجربه در بازی گنجانده شده اند، حالت مبارزه ای که باید در آن با ارواح خبیث و شیاطین مبارزه کنید آن هم با حل کردن یک سری پازل ها و ارواح خوب را از دست آن ها آزاد کنید. هر چه روح های بیش تری ذخیره کنید، امتیاز بیش تری می گیرید! در مود دیگر باید تصویر ارواح را شکار کنید! این مود بازی کمی شباهت به بازی Pokemon go دارد! البته در محدوده کوچک تر و سطح پایین تر. شما در این نوع باید با دوربین گوشی خود از ارواح دور و اطرافتان عکس بگیرید و تصویر آن ها را شکار کنید! شما می توانید به این صورت ارواح را اسیر کرده و برای خودتان یک کلکسیون درست کنید! محتوای بازی نسبت به حجمش زیاد و قابل قبول است و می تواند شما را برای مدت طولانی ای سرگرم کند! پس می توانید به عنوان سرگرمی نسبتا بلند مدتی روی آن حساب کنید!

 

GETCHA GHOST-The Haunted House

 

گرافیک GETCHA GHOST-The Haunted House در سطح خوبی قرار دارد و در آن از رنگ های شاد و دلپذیر استفاده شده است. همین طور انیمیشن های بازی نیز به نحو احسن پیاده سازی شده اند و مشکلی در آن ها دیده نمی شود. گیم پلی بازی هم روان و ساده است و مشکلی در تجربه شما ایجاد نمی کند. البته صحبت از گیم پلی در چنین بازی ای شاید خنده دار به نظر برسد زیرا کار زیادی برای انجام دادن توسط سازندگان وجود ندارد اما به هر حال باید آن را مورد بررسی قرار داد! موسیقی استفاده شده در بازی نیز زیباست و به هیجان بازی می افزاید. در مجموع اگر بخواهیم نگاهی کلی به GETCHA GHOST-The Haunted House داشته باشیم، باید بگوییم که اعضای استودیو بازی سازی DAERISOFT کار خودشان را به نحو احسن انجام داده اند. استودیویی که اکثر بازی های دیگری که ساخته است، موفق بوده اند و امتیاز بالای 4 را در گوگل پلی بدست آورده اند. پس اگر دنبال یک بازی شاد و سرگرم کننده می گردید که هم حجم کمی داشته باشد و هم نسبت به حجمش محتوای زیادی داشته باشد، GETCHA GHOST-The Haunted House مناسبت ترین انتخاب برای شما است! این را می شود از تعداد دانلود بالایی که بازی در گوگل پلی به دست آورده نیز فهمید، به هر حال 1 میلیون  دانلود رقم کمی نیست و هیچ بازی بی کیفیتی طبیعتا نمی تواند چنین رقمی را مقابل تعداد دفعات دانلودش ببیند! GETCHA GHOST-The Haunted House هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است و بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها و پرطرفدار ترین بازی های دسته بندی ماجراجویی به شمار می رود که ما در اندروید آخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را تنها با یک کلیک دریافت کنید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید و نظر خود را در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.dev3factory.shinbiApart را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید!

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل