Bad North: Jotunn Edition 2.00.18 - بازی نبرد در شمال اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 1116 2021-02-23 02:45:08

Bad North: Jotunn Edition v2.00.18 + Mod – بازی جذاب و زیبای “نبرد در شمال” برای اندروید
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Bad North: Jotunn Edition – نبرد در شمال: ادیشن یوتون از دیگر بازی های تحسین برانگیز و بسیار جذاب استودیوی سوئدی Raw Fury خالق بازی های پرمخاطب و انقلابی از جمله Kingdom: New Lands ، Dandara ، Kathy Rain و Whispers of a Machine می باشد که این بار در سبکی جدید و منحصر به فرد منتشر شده است که با دیگر بازی های قبلی تفاوت های چشم گیری دارد. این بازی زیبا با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شده است اما شما می توانید آخرین آپدیت آن را به صورت خریداری شده به همراه نسخه مود شده و دیتای کامل آن از اندروید به رایگان دریافت کنید. بازی Bad North: Jotunn Edition ابتدا برای پلتفرم PC منتشر شده بود و محبوبیت بالای آن باعث شد تا Raw Fury نسخه پورت شده و بازسازی شده از آن را هم برای موبایل های هوشمند بسازد. در این بازی زیبا که بسیار حرفه ای و متفاوت طراحی شده است، شما با یک اثر هنری شگفت انگیز رو به رو هستید. ایده و ماجرای بازی نیز به شدت هیجان انگیز و قابل تحسین است. ماجرای بازی به قرن ها پیش در جزایر اسکاندیناوی، یعنی زمان قدرت وایکینگ ها مربوط است. شما در نقش فرمانده ی یک پادشاهی صلح طلب ساده هستید که چند جزیره کوچک را فرماندهی می کند. این جزایر توسط وایکینگ های وحشی مورد حمله قرار گرفته و به مرض نابودی کشیده می شوند. پادشاه این سرزمین ها به دست وایکینگ ها کشته می شود و حالا شما در نقش فرزند و جانشین این پادشاه، باید قدرت را به دست گرفته و برای مقابله با دشمنان آماده شوید.

 

Bad North: Jotunn Edition

 

به گفته سازندگان بازی، ایده ماجرایی Bad North: Jotunn Edition جنگ برای پیروزی یا افتخار نیست! در این بازی شما فقط باید برای بقا بجنگید! جزایر شما توسط گروه های عظیم وایکنیگ ها مورد تهاجم قرار گرفته و بسیاری از نیروهای شما نابود شده اند. تنها هدف شما باید مقاومت و تلاش برای زنده ماندن باشد. با این تفاسیر می توان فهمید که سبک بازی به چه صورت است. شما قلعه ها و دژهای خود در جزایر مختلف را مدیریت می کنید و باید در مقابل حملات وایکینگ ها که از طراف به شما هجوم می آورند مقاومت کنید. برای این کار باید سربازان فداکار خود را آماده کرده و به صورت یک بازی تاکتیکال و استراتژیکی آن ها را برای نبرد با وایکینگ ها بفرستید. توجه به ویژگی های استراتژیکی بازی نقش بسیار مهمی در کسب پیروزی های شما دارد. هر مرحله از بازی Bad North: Jotunn Edition در یکی از جزایر متعلق به پادشاهی شما صورت می گیرد. در هر مرحله باید به یک جزیره بروید و یک پایگاه نظامی برای دفاع از آن جزیره بسازید و با کمک نیروهای خود جلوی حملات دشمنان را بگیرید. گیم پلی بازی از نمای سوم شخص و درست مثل بازی های سبک برج دفاعی است اما ماهیت و سبک کلی آن کاملاً منحصر به فرد می باشد. گرافیک مینیمالیستی و در عین حال بسیار جذاب، روان و پرجزئیات Bad North: Jotunn Edition باعث می شود تا حسابی از این بازی شگفت انگیز لذت ببرید. بازی نبرد در شمال را می توانید به صورت تست شده و خریداری شده از اندروید دانلود کرده و یک عنوان جذاب و دوست داشتنی استراتژیکی را روی دستگاه خود تجربه کنید. Bad North تنها در کمتر از دو هفته بیشتر از 5 هزار بار در گوگل پلی خریداری شد و امتیاز 4.0 از 5.0 را نیز به دست آورده است.

توجه : در هنگام ورود به بازی ممکن است یک پنجره شناور گوگل ظاهر شود، لطفا روی تایید کلیک نکنید ؛ در جای خالی صفحه کلیک کنید تا پنجره بسته شود.

تغییرات نسخه ی v2.00.18 :

* انتشار اولین نسخه رسمی بازی برای اندروید

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.PlausibleConcept.BadNorthFull را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.