Black War Sniper 1.0.1 - بازی تک تیرانداز عملیات سیاه اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 894 2019-10-23 02:45:21

Black War Sniper v1.0.1 + Mod – بازی اکشن و مهیج “تک تیرانداز عملیات سیاه” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده با قیمت 1 دلار + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Black War Sniper – تک تیرانداز عملیات سیاه عنوانی اکشن و بسیار هیجان انگیز از یک بازی گرافیکی و پرجزئیات محصولی از استودیوی ogercukf برای دستگاه های اندرویدی می باشد که با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی انتشار پیدا کرده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. ما نیز تصمیم گرفتیم تا این بازی را به صورت تست شده و خریداری شده تهیه کرده و برای شما دوستان عزیز و علاقه مند به بازی های اکشن آماده کنیم. این بازی برای اولین بار در ایران در اندروید معرفی و منتشر می شود. بازی Black War Sniper ماجرایی از یک جنگ گسترده و سازمان یافته را در قالب یک بازی اکشن به نمایش در آورده است. طبق ماجرای بازی، سازمانی بزرگ و نظامی با حمله به تأسیسات حیاتی در نقاط مختلف جهان دست به یک شورش جهانی زده و در حال ایجاد اغتشاش در سطح بین المللی هستند. اما این گروه و اعضای آن ناشناس و پنهان می باشند و پیدا کردن آن ها کار ساده ای نیست. برای این منظور، شما به عنوان یک گروه نظامی حرفه ای برای ردیابی و نابودی این گروه خطرناک اعزام شده اید تا با انجام مأموریت های گوناگون در شهرها و کشورهای مختلف، جلوی تهدیدات این گروه را بگیرید. پس باید دست به کار شده و با تجهیزات کافی خودتان را برای رویارویی با یک سازمان تروریستی آماده کنید. بازی Black War Sniper با اقتباس از بازی های معروفی همچون Coverfire تولید و منتشر شده است و اگر با سبک بازی هایی به این شکل آشنا باشید، به سرعت با بازی تک تیرانداز عملیات سیاه نیز ارتباط لازم را برقرار خواهید کرد.
 
Black War Sniper
 
در بازی Black War Sniper شما باید در نقش شخصیت ها و قهرمانان مختلف، مأموریت های متعددی را انجام دهید. ممکن است به عنوان یک نیروی ویژه از گروه ضربت باشید و یا یک تک تیرانداز که روی یکی از پشت بام ها کمین کرده است! در بخش گیم پلی، سبک بازی به این صورت است که شما فقط وظیفه دارید تا هدف گیری کرده و شلیک کنید. نمای بازی به شکل سوم شخص بوده و شخصیت اصلی به صورت خودکار و بعد از اینکه دشمنان یک بخش را نابود کردید حرکت کرده و به سمت جلو می رود و یا در حالتی که یک تک تیرانداز باشید، تمام اهداف شما قابل رؤیت هستند. حتی در بعضی مراحل باید در نقش یک تیرانداز از داخل یک هلیکوپتر به دشمنان شلیک کنید. به هر حال، وظیفه اصلی شما هدف گیری و شلیک به سمت دشمنان است و خبری از امکان حرکت به صورت آزادانه به شکل بازی های جهان باز در Black War Sniper نیست. شما قادر هستید تا از انواع سلاح ها و تجهیزات جنگی استفاده کنید و شخصیت ها و سطوح آن ها را ارتقا دهید. مأموریت های شما در نقاط مختلفی از دنیا مثل روسیه، پورتوریکو، سوریه، اروگوئه و … است و هدف اصلی شما در همه این شهرها پیدا کردن و نابود کردن دشمنان سازمان Black است. بازی اکشن و جذاب تک تیرانداز عملیات سیاه گرافیک HD بسیار خوبی داشته و جزئیات آن از یک بازی معمولی موبایلی خیلی بیشتر است. این بازی دارای 3 مد مختلف Campaign , Activity و Skirmish است. آخرین ورژن نسخه خریداری شده این بازی را می توانید به صورت تست شده و رایگان از اندروید دریافت کرده و یک بازی اکشن و مهیج را در موبایل یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید. قابل ذکر است که این بازی با کسب امتیاز عالی 4.7 از 5.0 بیشتر از 10 هزار بار در مدتی کوتاه در گوگل پلی خریداری شده است.
تغییرات نسخه ی v1.0.1 :
* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.orldareroeshooteravailable.Vip را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.