Monster Storm Apoiion 1.1.1 - بازی ماجرایی طوفان هیولاها + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 820 2021-04-30 11:45:22

Monster Storm Apoiion v1.1.1 + Mod – بازی ماجرایی “طوفان هیولاها: آپویون” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Monster Storm Apoiion – طوفان هیولاها: آپویون اولین قسمت از سری بازی های Monster Storm استودیوی SharpenPlay Entertainment در سبک نقش آفرینی از دسته بازی های ماجرایی می باشد. این بازی به شکل رایگان اما با قابلیت خرید های درون برنامه ای عرضه شده است. این بار نیز تصمیم گرفتیم تا در اندروید این بازی را به عنوان اولین وب سایت ایرانی به همراه نسخه مود شده با پول بی نهایت تهیه و تدارک ببینیم. Monster Storm Apoiion یک بازی ماجرایی و داستانی است که ماجراهای آن در سرزمین های افسانه ای اتفاق می افتد. سرزمین هایی خیالی که در آن ها انواع و اقسام هیولاها وجود دارند. گروهی خبیث و سودجو با راه اندازی یک مجموعه بزرگ به نام Negative Energy Corps قصد دارند تا از این طبیعت بکر سوء استفاده کرده و هیولاهای پنهان شده در این سرزمین ها را پیدا کنند تا روی آن ها آزمایش های علمی انجام داده و نیروهای خاص هر هیولا را به نفع خود مصادره کنند تا در نهایت بتوانند سلاحی مرگبار برای تسخیر دنیا ایجاد کنند. اما شما در نقش شخصیت قهرمان بازی، با کمک دوستان خود تصمیم دارید تا جلوی این گروه را بگیرید و نقشه های آن ها را نقش بر آب کنید! برای این کار باید به این دنیای ناشناخته بروید و به مکان های مختلف سفر کنید و مأموریت های بسیاری را در یک بازی ماجرایی و نقش آفرینی دنبال کنید.

 

Monster Storm Apoiion

 

در بازی Monster Storm Apoiion شما باید به یک استاد و مربی هیولا تبدیل شوید. کار اصلی شما پیدا کردن هیولاها و اضافه کردن آن ها به لیست نیروهای خود است. با این کار می توانید با کمک هیولاها و قابلیت های منحصر به فردی که آن ها در اختیار دارند، در مقابل گروه Negative Energy Corps ایستادگی کرده و با آن ها وارد مبارزه شوید. شما باید قبل از اینکه همه هیولاها به دست دشمنان بی افتند آن ها را یکی پس از دیگری پیدا کنید و با تربیت کردن آن ها، یک تیم قوی بسازید. این بازی به صورت یک دنیای باز طراحی شده است و بسیاری از ویژگی های آن شبیه به بازی معروف Evertale است. در Monster Storm Apoiion باید به نقاط مختلفی سفر کنید، با شخصیت های متنوعی رو به رو شوید و مراحل و مأموریت ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. در این سرزمین ها، 10 نوع هیولا از گونه های مختلف با قابلیت های مخصوص وجود دارند. این گونه ها شامل grass, earth, fighting, fire, steel, electricity, flight, water, light, ghosts می باشند. بعد از پیدا کردن هرکدام، باید ویژگی های آن ها را شناسایی کرده و از آن ها به بهترین شکل استفاده کنید. از نظر طراحی ها و گرافیک، بازی Monster Storm Apoiion شبیه به بازی های آرکید کلاسیک بوده و از نمای بالا دنبال می شود. طراحی ها خیلی ساده و مدل سازی ها همگی دو بعدی هستند. این موضوع باعث می شود تا این بازی گرافیک بهینه و ساده ای داشته باشد و بتوان آن را روی دستگاه های پایین رده نیز اجرا کرد. بازی طوفان هیولاها: آپویون بیشتر از 100 هزار دانلود به ثبت رسانده و امتیاز به دست آمده توسط آن امتیاز 4.0 از 5.0 است. از بخش دانلود می توانید این بازی را به همراه نسخه مود و همچنین فایل دیتا به صورت تست شده از سرورهای اندروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v1.1.1 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.sharpen.myluna را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.