Heavy Drone 1.1 - بازی آرکید جذاب و هیجان انگیز "پهپاد سنگین" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 602 2019-10-17 03:30:16

Heavy Drone v1.1 – بازی اکشن “پهپاد سنگین” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
یک بازی بسیار مهیج و سرگرم کننده آرکید با سبکی متفاوت
تست شده با اجرای آفلاین

Heavy Drone – پهپاد سنگین نام بازی فوق العاده جذاب و مهیجی در سبک آرکید با گیم پلی محبوب Shoot’em up از دسته بازی های Space Shooter با نگرشی متفاوت و کاملاً منحصر به فرد می باشد که از سوی استودیوی flex.agency کشور لهستان تهیه و برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی در گوگل پلی عرضه شده است. ما هم تصمیم گرفتیم نسخه کامل و تست شده آن را تهیه و برای اولین بار در ایران در اندروید معرفی کنیم. Heavy Drone یک بازی خیلی جالب و خاص است که همه چیز آن متفاوت و نوین می باشد. از خط داستانی بازی گرفته تا طراحی های گرافیکی و از همه این موارد مهمتر، سبک گیم پلی بازی است. بازی پهپاد سنگین یک دنیای پسا آینده ای را در قالب یک اثر نوآر به تصویر کشیده است. جایی که اتفاقات آن در سال 2377 میلادی در شرایطی خاص رخ می دهد. در این زمان که حالا یک دنیای متفاوت برای انسان هاست، همه چیز مدرنیزه شده و انسان ها به ساخت و توسعه کلونی های فضایی مشغول شده اند. شرایط زندگی دشوار است و منابع کم باعث شده تا خیلی از انسان ها نتوانند جان سالم به در ببرند. اما مسئله اصلی چیز دیگریست… ارتش بزرگی از موجودات فضایی انسان ها و سیاره های آن ها را محاصره کرده و قصد حمله و نابودی بشریت را دارند تا منابع آن ها را به تاراج ببرند. اما شما در نقش شخصیت قهرمان داستان تصمیم می گیرید برای نجات بشریت و نابود کردن دشمنان دست به کار شوید. دشمنان شما موجوداتی پیشرفته و هوشمند هستند و با هزاران پهپاد و نیروی مختلف به سمت کلونی های شما هجوم آورده اند. شما باید برای مقابله با این حملات آماده شده و با ابزارهای جنگی و سلاح های قدرتمند به سراغ آن ها بروید! طراحی های منحصر به فرد در کنار گیم پلی روان، بازی Heavy Drone را به یک عنوان فوق العاده جذاب در سبک بازی های Shoot’em up تبدیل کرده است.
برخی از ویژگی های بازی Heavy Drone اندروید :
Heavy Drone سبکی منحصر به فرد از بازی های Space Shooter است که با اجرای آن تجربه کم نظیری از یک بازی آرکید خواهید داشت. تفاوت های زیادی در این بازی با بازی های مشابه است که باعث شده بازی پهپاد سنگین ویژگی های بسیار خاصی داشته باشد. برای مثال می توانید هر موقع که خواستید بازی را در حالت افقی (Landscape) اجرا کنید و یا آن را به صورت عمودی (Portrait) تجربه کنید. چنین قابلیتی در کمتر بازی دیگری دیده می شود و سبب می شود تا دو تجربه مختلف و جالب از یک بازی داشته باشید. اگر با بازی های آرکید سبک شوتر فضایی ارتباط خوبی برقرار می کنید، توصیه می کنیم تا Heavy Drone را همین حالا به صورت تست شده و رایگان از اندروید دریافت کنید و با یک بازی منحصر به فرد و بسیار مهیج حسابی سرگرم شوید.
تغییرات نسخه ی v1.1 :
* بهینه سازی رابط کاربری بازی برای صفحه نمایش های دارای Notch
* بهبود و افزایش رزولوشن گرافیکی بازی و نمایش جزئیات بیشتر
* ارتقاء جزئی چندین بخش
 
Heavy Drone
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.Flex.DroneProject را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.