Squad Conflicts 0.9.4.10 - بازی اکشن نبردهای گروه ویژه اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 810 2020-01-20 03:45:12

Squad Conflicts v0.9.4.10 + Mod – بازی اکشن و رقابتی “نبردهای گروه ویژه” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (حذف تبلیغات + حذف زمان خشاب گذاری) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Squad Conflicts – نبردهای گروه ویژه نام یک بازی بسیار زیبا و گرافیکی از دسته بازی های اکشن استودیوی چینی COOLFISH GAMES است که به شکل کاملاً رایگان در گوگل پلی برای کاربران اندرویدی سراسر جهان منتشر شده است. در این مطلب از سایت اندروید نگاهی به ویژگی های این بازی اکشن می اندازیم و آن حضور شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. Squad Conflicts با تلفیق چند سبک و الگوبرداری کردن از بازی های معروفی مثل PUBG ، Fortnite و Cyber Hunter تولید و در سبک بازی های بتل رویال توسعه داده شده است. اما تلاش سازندگان این بازی این بوده که تا حد امکان بازی Squad Conflicts را بهینه سازی و فشرده کنند تا نه تنها حجم نهایی آن کاهش چشم گیری داشته باشد، بلکه گرافیک بهینه شده آن نیز به گونه ای باشد که بتوان آن را روی دستگاه های ضعیف تر و میان رده نیز اجرا کرد. در این مورد باید گفت اگرچه این بازی هنوز در مرحله ابتدایی بوده و کاستی های مختلفی دارد، اما با این حال استودیوی COOLFISH GAMES به خوبی از پس ساخت و توسعه یک بازی در چنین سبکی برآمده است. به خصوص طراحی ها و دقت به جزئیات بالا که این بازی را شبیه به دیگر بازی های مشابه می کند از نکات بارز و ویژگی های بسیار مثبت بازی Squad Conflicts می باشد. از لحاظ تکامل و محتوای داخلی نیز بازی نبردهای گروه ویژه عملکرد خوبی دارد و محتوای کاملی برای بازیکنان در نظر گرفته است تا آن ها بتوانند مدت ها با این بازی سرگرم باشند.
 
Squad Conflicts
 
در بازی Squad Conflicts می توانید از بین 4 کلاس مختلف شامل Engineer , Heavy , Sniper و Medic یکی را به دلخواه انتخاب کرده و به سراغ نبردها بروید. دسته Engineer یا مهندس قابلیت ساخت و استفاده از ابزارهای جنگی مثل Turret ها را دارند. کاراکتر Heavy یک سرباز با لباس های مستحکم و زره های قدرتمند است و قابلیت حمل سلاح های سنگین و مرگبار را دارد. شخصیت Sniper نیز می تواند از سلاح های تک تیرانداز استفاده کرده و از قابلیت هایی مثل حرکت سریع و پنهان شدن از دید دشمنان بهره مند شود. در نهایت شخصیت Medic قابلیت استفاده از آیتم های خاص مثل آدرنالین را دارا می باشد تا با کمک آن عملکرد خود را بهبود داده و توانایی های خود را افزایش دهد و یا با سرعت بیشتری اقدام به درمان خود کند. به جز این موارد، هر کلاس ابزارها و سلاح های اصلی یا فرعی مخصوص خود را نیز دارد. از لحاظ ساختار، همانطور که گفته شد بازی Squad Conflicts شباهت زیادی به بازی های مثال زده شده دارد. در این بازی شما باید در رقابت های تیمی در نقشه ها و لوکیشن های متفاوت به نبرد دیگر بازیکنان و تیم ها بروید. اعضای تیم شما با رنگ آبی و دشمنان با رنگ قرمز مشخص شده اند و از این طریق می توانید آن ها را شناسایی کنید. مأموریت های متفاوتی در مراحل و نقشه های گوناگون مثل رقابت های معمولی، فتح پرچم، بمب گذاری و … وجود دارد. نمای بازی در حالت سوم شخص شوتر یا TPS است. شما همچنین می توانید از اسکیل ها و آپگریدهای متنوعی در طول بازی بهره ببرید. بازی زیبا و جذاب Squad Conflicts هم اکنون به صورت تست شده در اندروید آماده دانلود شده است.
نکات مهم :
این بازی به صورت آنلاین اجرا می شود و ممکن است سرورهای آن برای همه IP های ایرانی در دسترس نباشد. بنابراین شاید لازم باشد که IP خود را تغییر دهید.
با اینکه دو سال از انتشار اولین نسخه بازی می گذرد، اما با این حال هنوز این بازی در مرحله آزمایشی به سر می برد. این یعنی احتمال ناسازگاری و وجود باگ بسیار زیاد است.
این بازی دارای نسخه مود شده است اما مسئولیت استفاده از آن بر عهده خود بازیکنان است [ممکن است حساب بازی شما مسدود شود] .
تغییرات نسخه ی v0.9.4.10  :
* فیکس شدن مشکل مربوط به نمایش HP بازیکنان
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.coolfish.ironforcehotfire را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.