Night Terrors: Bloody Mary 3.2 - بازی ترسناک شب های وحشت اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 911 2019-10-08 03:30:40

Night Terrors: Bloody Mary v3.2 – بازی ماجرایی ترسناک “شب های وحشت” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Night Terrors: Bloody Mary – شب های وحشت: ماری خونین نام یک بازی فوق العاده وحشتناک در سبک بازی های ماجرایی است که با ویژگی های خاصی تولید شده تا بتواند به روش جدیدی بازیکنان را بترساند! این بازی توسط استودیوی آمریکایی Imprezario Entertainment تولید و با قیمت 1.99 دلار برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. ما نیز تصمیم گرفتیم به محض تهیه و آماده سازی این بازی، آن را به عنوان اولین وب سایت ایرانی برای علاقه مندان به بازی های هیجان انگیز و ترسناک تدارک ببینیم. بازی Night Terrors: Bloody Mary قسمتی دیگر از مجموعه بازی های ترسناک Night Terrors می باشد و حالا نسخه مخصوص اندروید آن نیز در دسترس قرار گرفته است. برخلاف اغلب بازی های معمولی در این سبک، بازی شب های وحشت: بلادی ماری با سبک و سیاق مدرنی تولید شده است. این بازی با کمک فناوری AR یا واقعیت افزوده تولید شده است و برای انجام آن باید همانند بازی های این سبکی (مثل Minecraft Earth) با موبایل یا تبلت خود حرکت کرده و محیط جایی که در آن هستید را با کمک فناوری حرفه ای این بازی به یک مکان ترسناک تبدیل کنید! درواقع عملکرد بازی با کمک ضبط تصاویر از طریق دوربین پیگیری می شود. به همین خاطر است که این بازی را باید در تاریکی محض و در یک مکان مسقف مثل یک خانه انجام دهید تا تجربه اصلی بازی را حس کنید. سنسورهای به کار برده شده در بازی Night Terrors: Bloody Mary می توانند شرایط فراهم شده را شناسایی کنند و مطابق آن، گیم پلی را اجرا کنند.
 
Night Terrors: Bloody Mary
 
بازی Night Terrors: Bloody Mary به دست نویسنده، تهیه کننده و کارگردان مجموعه فیلم های ترسناک و معروف Paranormal Activity یا فعالیت ماوراءالطبیعه یعنی آقای Oren Peli ساخته شده است و از جایی که این شخص تجربه خاصی در تولید آثار ترسناک دارد، باید گفت که این بازی هم به خوبی کارگردانی و طراحی شده است. در بازی شب های وحشت می توانید خانه خودتان را به یک خانه تسخیر شده توسط ارواح وحشتناک تبدیل کنید! ماجرای این بازی به داستان دراماتیک و افسانه ای قدیمی (که البته بسیاری آن را یک داستان واقعی می دانند) مربوط است. داستانی در مورد دختری زیبا و جوان به نام Mary که به طرز عجیبی زنده به گور می شود و روح او به یک نفرین جهنمی دچار شده و برای انتقام از باعث و بانیان این اتفاق به دنیای انسان ها می آید. این شخصیت در آثار متعددی مثل فیلم های سینمایی حضور دارد و نکته یکسان همگی آن ها افسانه ای جالب از این روح سرگردان است که اگر شخصی در تاریکی و در رو به روی یک آینه نام این شخصیت را سه بار پشت هم صدا بزند او احضار می شود! حالا همین افسانه در بازی Night Terrors: Bloody Mary نیز شبیه سازی شده است! اگر جرأت اجرای بازی را داشتید و خواستید این ماجراجویی ترسناک را شروع کنید، باید بعد از اجرا شدن بازی سه بار بگوئید Bloody Mary (بلادی مری) تا بازی آغاز شود! اندروید این بازی خاص، ترسناک و دلهره آور را به صورت تست شده تهیه و برای دانلود به صورت رایگان فراهم کرده است.
نکات مهم و راهنمایی هایی در مورد بازی Night Terrors: Bloody Mary :
تغییرات نسخه ی v3.2 :
* برطرف سازی باگ ها
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.impresario.bloodymarypaid را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.