Auto Chess Legends 0.16.0 - اسطوره های نبرد شطرنجی + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 596 2019-10-19 02:45:14

Auto Chess Legends v0.16.0 + Mod – بازی استراتژیکی “اسطوره های نبرد شطرنجی” برای اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (حرکات رایگان مهره ها) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Auto Chess Legends – اسطوره های نبرد شطرنجی که با نام کامل Auto Chess Legends: Tactics Teamfight در گوگل پلی به انتشار رسیده است، نام یک بازی استراتژیکی در سبک بازی های مدرن Auto Chess است که به وسیله استودیوی سنگاپویری Imba به شکل رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. اندروید با تهیه و آماده سازی نسخه کامل این بازی به همراه نسخه مود شده آن برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی اقدام به انتشار بازی Auto Chess Legends: Tactics Teamfight کرده است. بازی های سبک Auto Chess که مدتی است در بین بازی های سبک استراتژیک جای خود را پیدا کرده اند به سرعت در حال گسترش هستند. این بازی ها درست مثل نامشان مثل بازی شطرنج به صورت نوبتی برگذار می شوند و به همین خاطر در دسته بازی های Turn-based Strategy یا Round-based Strategy قرار داده می شوند. ما پیش از این هم چند بازی مشابه مثل Auto Chess Defense ، Auto Chess War و Auto Chess در همین سبک در اندروید معرفی کرده بودیم. در بازی اسطوره های نبرد شطرنجی شما باید در دنیایی که در آن فقط اسطوره ها و قهرمانان حماسی حضور دارند یک تیم تشکیل داده و تلاش کنید تا در نبردهای تاکتیکی و استراتزی بر رقبای خود غلبه کنید. هدف اصلی بازی بسیار ساده است. شما تعدادی مهره (نیرو) در اختیار دارید که البته قبل از شروع بازی باید آن ها را مدیریت و انتخاب کنید. بعد از شروع، باید با حرکات تاکتیکال به صورت نوبتی بازی را انجام دهید و با استراتژی های مبارزاتی، سعی کنید مهره های حریف را از بین ببرید.
 
Auto Chess Legends: Tactics Teamfight
 
در بازی Auto Chess Legends: Tactics Teamfight شما قادر هستید تا از گونه ها و نژادهای متفاوت قهرمانان یک گروه تشکیل دهید. بازی دارای قابلیت نبردهای خودکار را دارا می باشد و این یعنی شما می توانید در صورت تمایل فقط به یک مربی تبدیل شده و تیم را مدیریت کنید و نبرد را به عهده هوش مصنوعی بگذارید. در بازی Auto Chess Legends: Tactics Teamfight بیشتر از 50 نوع قهرمان وجود دارد. شما حتی می توانید با ادغام ویژگی های قهرمانان با یکدیگر، نیروهای جدید و متفاوتی خلق کنید. همچنین در بین این قهرمانان نیروهایی حضور دارند که با نام Master شناخته می شوند. مسترها ویژگی های بسیار خاصی دارند و هرکدام خصوصیت ها و توانایی های مخصوص به خود را دارند. بازی اسطوره های نبرد شطرنجی دارای بخش های مختلف و مدهای گوناگونی از جمله TFT ، رقابت های تک به تک و یا تورنومنت های آنلاین نفس گیر می باشد. همچنین این بازی دارای یک لیدربورد نیز است که می تواند با کسب پیروزی های بیشتر امتیاز و رتبه خودتان در آن را بهبود بدهید. به جز این موارد، صدها آیتم، جایزه و دستاورد متنوع در طول بازی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. Auto Chess Legends: Tactics Teamfight با توجه به ویژگی های جالبی که دارد می تواند کسانی که به سبک های استراتژی و رقابت های Auto Chess علاقه دارند را حسابی سرگرم کرده و به چالش بکشد. این بازی همینک به صورت تست شده از سرورهای اندروید قابل دانلود می باشد.
تغییرات نسخه ی v0.16.0 :
* اضافه شدن افکت بردهای پیاپی (Win Streak Effect)
* بهبود رابط کاربری کارت ها و قهرمانان
* اضافه شدن گزینه ارسال گزارش تقلب
* بهینه سازی روند کلی بازی
* برطرف سازی باگ های جزئی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.imba.autochess را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل