Lock's Quest 1.0.442 - بازی اکشن-استراتژیکی "مأموریت لاک" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 791 2019-10-24 03:30:23

Lock’s Quest v1.0.442 – بازی اکشن و ماجراجویانه “مأموریت لاک” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 7.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Lock’s Quest – مأموریت لاک بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده ای در سبک اکشن – ماجرایی با المان های بازی های استراتژیک است که از سوی استودیوی خلاق و خوش ذوق HandyGames کشور آلمان با قیمت تقریباً زیاد 7.99 دلار به انتشار رسیده است و ما نیز به محض تهیه نسخه خریداری شده و کامل آن، این بازی را بررسی و خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم. HandyGames تا کنون بازی های انقلابی و جذاب زیادی از جمله Aces of the Luftwaffe ، Battle Chasers: Nightwar ، SpellForce: Heroes & Magic و یا This Is the Police 2 را تولید و منتشر کرده است. این بار هم قصد داریم تا یک بازی ماجرایی و دوست داشتنی دیگر از این توسعه دهنده را برای شما دوستان عزیز آماده کنیم. Lock’s Quest یا مأموریت لاک نام این بازی زیبا است که در آن شما باید در نقش یک قهرمان به نام Lock در یک سرزمین افسانه ای به سراغ مأموریت های حماسی بروید. این بازی یک عنوان تلفیقی از سه سبک اکشن، ماجرایی و استراتژیکی است و حتی می توان عناصر سبک هایی مثل RPG را نیز در آن مشاهده کرد. Lock یک پسر جوان است که محل زندگی اش توسط گروهی از شیاطین و نیروهای خبیث به نام Clockwork محاصره شده و در خطر نابودی است. این مکان یک دهکده کوچک است و حالا به محل رفت و آمد دشمنان تبدیل شده است. لاک باید طی مأموریت هایی خطرناک برای مقابله با این گروه خود را به خطر انداخته و برای نجات این دهکده تمام تلاشش را بکند.
 
Lock's Quest
 
بازی Lock’s Quest دارای یک خط داستانی 75 روزه است. به نقل از سازنده بازی، در طول مراحل بازی شما با داستان های مختلفی سر و کار دارید و شخصیت های زیادی را ملاقات می کنید. دشمن اصلی شما شخصی به نام Lord Agony است که ارتش خود را برای نابود کردن قلعه پادشاهی شما اعزام کرده است. تمرکز اصلی شما در بازی مأموریت لاک باید محافظت از مقر پادشاهی باشد. برای این کار می توانید از پدافندهای دفاعی، نیروهای مختلف و یا تله های مرگبار علیه دشمنان بهره مند شوید. در کنار این بخش، شما باید با انجام مأموریت های انفرادی، به سراغ نبرد با دشمنان در مکان های دیگر بروید. باید گفت که بازی Lock’s Quest با گرافیک پیکسلی و رترومانندی که دارد، یک گیم پلی ساده و مینیمالیستی ارائه کرده است. نمای بازی از حالت سوم شخص و از نمای دور است. طراحی های بازی و مدل های آن همگی به صورت مینیاتوری هستند و همین مسئله ظاهر بازی مأموریت لاک را بیش از پیش فانتزی کرده است. تمام این طراحی ها به صورت دستی انجام شده اند و در کنار آن ها از کات سین های مختلف برای القای بهتر محتوای داستانی و همچنین صداگذاری ها و موسیقی متن جالبی استفاده شده است که منجر به افزایش جذابیت این بازی ساده شده است. برای درک بهتر ویژگی های بازی می توانید ویدئوی تریلر آن یا اسکرین شات های بازی را ملاحظه کنید و سپس در صورت علاقه نسخه خریداری شده و کامل آن را از اندروید دانلود کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.442 :
* بهینه سازی و برطرف سازی باگ ها
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.hg.locksquest را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.