دانلود Wildscapes 2.2.9 - بازی تفننی-مدیریتی "باغ وحش رویایی" اندروید


بازی اندروید, کودکانه, 2132 2022-01-13 20:31:32

Wildscapes v2.2.9 – بازی تفننی مدیریتی و استراتژیکی “باغ وحش رویایی” برای اندروید
یک بازی خوش ساخت و فانتزی با بیشتر از 1 میلیون دانلود در سراسر دنیا
تست شده با اجرای آفلاین

Wildscapes – باغ وحش رویایی اسم یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت از استودیوی خوش ذوق و خلاق Playrix ایرلندی سازنده بازی های محبوب و معروفی مثل Gardenscapes – New Acres ، Township ، Fishdom: Deep Dive و Homescapes می باشد که با همان ویژگی های دوست داشتنی در بحث طراحی ساخته و به شکل کاملاً رایگان منتشر شده است. با نگاهی به بازی های دیگر Playrix متوجه خواهید شد که این توسعه دهنده از چه استایل مخصوصی برای بازی های خود استفاده می کند. تقریباً اغلب بازی های این استودیو در سبک های مشابه مدیریتی و استراتژیکی هستند. بازی Wildscapes نیز از این قاعده مستثنی نیست اما برای اولین بار در بین تمامی بازی های این مجموعه، ایده و محتوایی متفاوت عرضه کرده است. در بازی Wildscapes شما قرار است به یک باغ وحش رویایی سفر کنید و به مدیریت آن بپردازید. درست مثل تقریباً تمام بازی های مدیریتی و خلاقانه مشابه (به ویژه بازی های مربوط به سبک طراحی و دکوراسیون خانه) شما برای کسب پول و امتیاز کافی برای مدیریت این باغ وحش باید پازل های جورچین را انجام داده تا پول لازم را به دست بیاورید. درواقع باید گفت که بخش جورچین های این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و تمام روند بازی به این بخش مربوط است و اگر نتوانید امتیازهای خوبی در این بخش کسب کنید نمی توانید بازی را ادامه دهید. بنابراین اولین نکته مهم برای کسب موفقیت در این بازی آشنایی با سبک بازی های پازل جورچین Match 3 می باشد. این بخش دارای حرکات محدود می باشد پس باید با انتخاب های صحیح بیشترین امتیاز را به دست بیاورید. البته امکان استفاده از آیتم های امتیازی خاص نیز در این پازل ها وجود دارد و شما می توانید با کمک آن ها امتیازهای ویژه به دست بیاورید.

 

Wildscapes

 

در بازی Wildscapes با پول ها و امتیازهای به دست آمده می توانید به مدیریت بخش های متنوع این باغ وحش پرداخته و آن را به یکی از برترین و زیباترین باغ وحش های کشور تبدیل کنید! برای این کار باید از بخش های ابتدایی شروع کنید و با آوردن حیوانات مختلف کم کم باغ وحش خود را گسترش دهید. به همین طریق و با به دست آوردن امتیازهای بیشتر می توانید به صورت تصاعدی این باغ وحش را بزرگ کرده و حیوانات بیشتری به آن بیاورید. برای این کار باید قبل از اینکه حیوانات را به باغ وحش خود بیاورید ابتدا محل زندگی آن ها را آماده کنید. بازی Wildscapes صدها آیتم گوناگون دارد که با بسیاری از آن ها می توانید این باغ وحش را سفارشی کنید و به تغییر دکوراسیون آن بپردازید تا یک باغ وحش انحصاری و جذاب ایجاد کنید. از بخش های دیگر بازی می توان رسیدگی به درخواست های بازدیدکنندگان اشاره کرد. اگر می خواهید باغ وحش شما سودآوری بیشتری داشته باشد باید در کمترین زمان به درخواست های بازدیدکنندگان توجه کنید و مأموریت های متعددی را در این بخش انجام دهید. بازی Wildscapes از لحاظ گرافیکی بسیار جذاب و طراحی های فانتزی و رنگارنگ آن این بازی را به یک عنوان بسیار شاداب و دلپذیر تبدیل کرده است. این بازی با کسب امتیاز خوب 4.8 از 5.0 توانسته از مرز 1 میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کند. در ادامه می توانید آخرین آپدیت این بازی را از اندروید به صورت تست شده دریافت کنید.

نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

1. در اولین اجرای بازی نیاز به دانلود مقداری دیتا به صورت آنلاین از داخل بازی است. بعد از آن می توانید اینترنت را قطع کنید و بازی را به صورت آفلاین اجرا کنید.
2. برای این بازی نسخه مود شده سالمی در دسترس نیست. در صورتی که نسخه مود شده سالم عرضه شود لینک دانلود آن اضافه می شود.