Nimian Legends : Vandgels 1.0 - بازی افسانه های نیمیان: وندگلز


بازی اندروید, ماجراجویی, 717 2019-10-01 03:30:38

Nimian Legends : Vandgels v1.0 – بازی نقش آفرینی  “افسانه های نیمیان: وندگلز” برای اندروید به همراه تریلر + دیتا
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 3.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Nimian Legends : Vandgels – افسانه های نیمیان: وندگلز بازی جذاب و متفاوتی در سبک نقش آفرینی با ایده ای خاص از استودیوی مستقل Protopop Games است که به قیمت 3.99 دلار در معرض فروش قرار داده شده است. اندروید نیز برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی اقدام به تهیه، معرفی و انتشار نسخه خریداری شده این بازی برای شما دوستان عزیز کرده است. استودیوی Protopop یک استودیوی انفرادی است که فقط یک عضو دارد. اما با این حال پروژه های ساخته شده توسط این توسعه دهنده به اندازه خیلی از پروژه های تیمی با ارزش است. بازی Nimian Legends : Vandgels دومین قسمت از سری بازی های افسانه های نیمیان است که بعد از Nimian Legends : BrightRidge تولید و با همان المان ها البته با محتوای ماجرایی نسبتاً متفاوت به انتشار رسیده است. در حقیقت بهتر است اینطور بگوئیم که نسخه Vandgels دنباله ای برای نسخه BrightRidge می باشد. در این بازی شما به یک دنیای کاملاً افسانه ای و خیالی سفر می کنید. دنیایی که ویژگی اصلی آن جهان باز (Open World) بودن آن است. در این دنیا شما با تغییر ماهیت می توانید در نقش موجودات عجیب و غریب به گشت و گذار در یک سرزمین زیبا، بکر و دست نیافتنی بپردازید و از یک دنیای خاص و طبیعت دست نخورده و ناشناس نهایت لذت را ببرید. موجوداتی که شما می  توانید کنترل آن ها را به عهده بگیرید می توانند در گونه های مختلفی باشند. ممکن است یکی از آن ها شبیه به پرندگان باشد و شما در نقش آن موجود می توانید با بال زدن و پرواز کردن، مناظر دیدنی و چشم اندازهای فوق العاده زیبا را مشاهده کنید.
 
Nimian Legends : Vandgels
 
در بازی Nimian Legends : Vandgels همچنین می توانید در نقش آبزیان در داخل آب شنا کنید و یا روی کوه ها و جنگل ها قدم بزنید. این بازی دارای دو بخش اصلی است که یکی از آن ها بخشی با عنوان Photo Mode است. در این بخش باید به سراغ طبیعت رفته و از مناظر دیدنی آن و حیات وحش داخل آن عکس برداری کنید! بخش دوم که با نام Explore Mode شناخته می شود، بخش بی انتها و متفاوت آن است. در این بخش هیچ خبری از ماجراهای استرس زا، دشمنان و یا زمان محدود در این بازی نیست و مطمئناً این بخش صرفاً برای آرامش بخشیدن به بازیکنان با نگرشی خاص طراحی شده است. البته در این دنیای مرموز راز و رمزهای زیادی نهفته است و همچنین ماجراجویی های خاصی در انتظار شماست. از لحاظ طراحی ها باید گفت که بازی افسانه های نیمیان: وندگلز بسیار عالی است. این بازی درست مثل یک بازی جهان باز کنسولی، جزئیات گرافیکی زیادی دارد و طراحی های محیطی در آن به بهترین شکل ممکن انجام شده اند. برای مثال حتی تغییرات آب و هوایی و یا طراحی روز و شب بخشی از این موارد هستند که باعث می شوند تا Nimian Legends : Vandgels یک بازی داینامیک باشد. شما می توانید این موارد را در کنار ده ها گزینه دیگر از بخش تنظیمات انتخاب کرده و دنیای شخصی سازی شده خودتان را در بازی تجربه کنید. اندروید مفتخرانه این بازی را به صورت خریداری شده آماده دانلود کرده است. به اطلاع می رسانیم که این بازی زیبا توسط ما تست شد و بدون هیچ مشکلی اجرا شد.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.protopop.vandgels را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل