Castlevania Grimoire of Souls 1.1.1 - بازی اکشن جادونامه روح


بازی اندروید, اکشن, 791 2019-12-24 02:45:13

Castlevania Grimoire of Souls – کستلوانیا جادونامه روح عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن است که توسط استودیو بازی سازی KONAMI برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو نام‌ آشنای مزبور مدتی است که چندان موفق عمل نکرده و نتوانسته همانند گذشته توجه گیمر ها را جلب کند اما به نظر می رسد این بار قصد دارد با ارائه یک گیم پلی جدید از مجموعه بازی های Castlevania سبکی را زنده کند که فکر می کردید به فراموشی سپرده شده است. بنابراین اگر می‌ خواهید آخرین بازی از مجموعه بازی های Castlevania  را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم Castlevania Grimoire of Souls را امتحان کنید! از لحاظ گیم پلی این بازی بسیار ساده است و مکانیزم آن پیچیدگی خاصی ندارد. Castlevania Grimoire of Souls از ترکیب المان های پلتفرمر، مرحله ای، و ساید اسکرولر استفاده می کند و داستان آن حول محور یکی از شخصیت های بازی به نام “آریکادو” می چرخد که برای اولین بار با او در Castlevania Aria of Sorrow آشنا شدیم. پس از از بین رفتن “کنت دراکولا” صلح و آرامش برقرار شده بود اما آریکادو نامه ای دریافت می‌ کند که در آن بیان شده بود کنت دراکولا از دنیای مردگان بر خاسته و لازم است که او به سرعت دست به کار شود. آریکادو عضو یک سازمان دولتی سری است و افراد زیادی از این سازمان و تلاش های آن در مبارزه با کنت دراکولا باخبر نیستند اما “لوسی” که یک محقق است و بر روی راه های شکست دادن کنت دراکولا کار می کند در این راه به آریکادو کمک خواهد کرد. اما راهی که در پیش دارید بسیار پر خطر خواهد بود و در هر مرحله با دشمنان خبیث زیادی مواجه می شوید که قصد دارند سد راه تان شوند و نگذارند به کنت دراکولا برسید. همچنین در انتهای هر مرحله رؤسای قدرتمندی وجود دارند که برای با موفقیت پشت سر گذاشتن مرحله و صعود به مرحله بعد باید آن ها را شکست دهید.
 
Castlevania Grimoire of Souls
 
Castlevania Grimoire of Souls ساده آغاز می شود اما هر چه بیشتر در بازی پیش روی می کنید بازی دشوار تر می شود و با چالش های بیشتری مواجه می شوید. به عنوان مثال در ابتدا دشمنان خبیث اندک و ضعیف هستند و به راحتی می توانید از پس آنها بر بیایید اما رفته رفته تعداد و قدرت آنها افزایش پیدا خواهد کرد. مانند بیشتر بازی های این سبک در ابتدا قدرت شخصیت اصلی محدود است اما با شکست دادن دشمنان خبیث می ‌توانید سکه دریافت کنید و در ادامه از این سکه ها برای ارتقاء قدرت های شخصیت اصلی و خریداری نیرو های کمکی ویژه استفاده کنید. شخصیت اصلی و انتخابی تنها به آریکادو محدود نمی‌ شود و قادر خواهید بود شخصیت های دیگری مانند آلوکارد، سایمون، شانوا، ماری، و شارلوت که در بازی های دیگر مجموعه Castlevania با آنها آشنا شدیم را هم انتخاب کنید. شایان ذکر است این بازی دارای دو حالت کمپین یک نفره و چند نفره آنلاین می باشد و می تواند برای ساعت ‌های طولانی سرگرم تان کند. روی هم رفته این بازی دارای ویژگی های مثبت زیادی است و بدون اغماض و در نظر گرفتن گذشته استودیو سازنده می‌ توان نمره خوبی برای آن در نظر گرفت. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری آن دارای رزولوشن و جزئیات بسیار بالایی است. کاتین سین ها، انیمیشن ها، و افکت ها خارق العاده هستند و این بازی را از هر بازی دیگری متمایز می کنند. کنترل ها بسیار ساده و کاملا ریسپانسیو هستند و تمام عملکردهای بازی به راحتی از طریق به کارگیری دکمه های مجازی که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده است انجام می شوند. با استفاده از جوی استیک مجازی قسمت سمت چپ می توانید به چپ و راست حرکت کنید و پرش های بالا و پایین داشته باشید و با استفاده از دکمه های مجازی سمت راست کلیه حرکت های هجومی و دفاعی را انجام دهید. افزون بر این ویژگی ها صداگذاری ها هم تحسین برانگیز هستند و جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. Castlevania Grimoire of Souls توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!
تغییرات نسخه v1.1.1 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی jp.konami.castlevania را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.
Modifying the attack is a crit, a lot of defensive power – is attacked by the attack 1