Gladihoppers 3.0.2 - بازی اکشن شبیه ساز نبرد گلادیاتورها اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1470 2022-04-14 01:45:11

آپدیت 25 فروردین : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Gladihoppers v3.0.2 Mod – بازی اکشن مهیج “شبیه ساز نبرد گلادیاتورها” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Gladihoppers – Gladiator Battle Simulator – گلادیهوپرز: شبیه ساز نبرد گلادیاتورها عنوانی از یک بازی اکشن و خشونت آمیز از دسته بازی های شبیه سازی است که نبرد کلاسیک و مرگبار گلادیاتورها را شبیه سازی می کند. این بازی توسط استودیوی سوئدی Dreamon Studios ساخته و پرداخته شده است. سازنده این بازی که یک توسعه دهنده انفرادی است پیش از این نیز بازی های مشابهی تولید کرده بود که ساختار و طراحی های همگی آن ها شبیه به یکدیگر است. این توسعه دهنده می گوید تلاشش ساخت و انتشار بازی های ساده، کم حجم و در عین سرگرم کننده است. بازی Gladihoppers – Gladiator Battle Simulator نیز طبق همین الگو ساخته شده است و شما به محض اجرای آن متوجه سادگی و طراحی های پیکسلی و رترو مانند آن خواهید شد. همان گونه که از عنوان این بازی پیداست، در Gladihoppers – Gladiator Battle Simulator قرار است با یک شبیه سازی نبردهای گلادیاتورها رو به رو شوید. نبردهایی که در تاریخ به عنوان مرگبارترین مبارزات شناخته می شوند. این نبردهای باستانی و معروف، توسط برترین جنگجویان آن زمان که به درجه گلادیاتوری می رسیدند انجام میشد. حالا در بازی گلادیهوپرز شما باید در نقش این جنگجوها به این مبارزات خونی و مرگبار پا گذاشته و حریف های خود را قبل از اینکه آن ها شما را از پای در بیاورند نابود کنید. گیم پلی بازی به صورت Fast-paced می باشد و سرعت و روانی زیادی دارد. همین مسئله باعث می شود تا برخلاف ظاهر ساده، این بازی یک گیم پلی داینامیک و سریع ارائه کند.

برخی از ویژگی های بازی Gladihoppers – Gladiator Battle Simulator اندروید :

  • گرافیک دو بعدی با طراحی های رترو و پیکسلی
  • ایفای نقش به عنوان گلادیاتورها
  • حضور در نبردهای مرگبار و تن به تن
  • گیم پلی اکشن، پویا و بسیار هیجان انگیز
  • امکان استفاده از طیف وسیعی از سلاح ها مثل شمشیر، تبر، نیزه و غیره
  • وجود بیش از 90 آیتم مختلف برای خریداری به منظور شخصی سازی و ارتقاء
  • امکان بهره مندی از آیتم های جانبی مثل زره، کلاه خود، دستکش و موارد مشابه
  • وجود 16 کاراکتر متفاوت از نژادهای گوناگون
  • سفر به 7 آرنای بزرگ از جمله The Colosseum, Aegyptus, Macedonia, Gallia, Hispania, The Ludus و The Palace
  • دارای چندین بخش مختلف از جمله بخش مرحله ای Career Mode ، بخش چالش برانگیز Save the Emperor باری محافظت از امپراطور در مقابل سربازان دشمن، بخش Quick Fight برای بازی های تمرینی و تفننی
  • قابلیت انجام بازی به صورت دو نفره در یک دستگاه با قابلیت Split Screen

Gladihoppers – Gladiator Battle Simulator از جمله بازی هایی است که ظاهر ساده آن ممکن است در نگاه اول هیچ جذابیتی نداشته باشد. اما این گیم پلی و سبک منحصر به فرد بازی است که می تواند نظر شما را تغییر دهد. بازی بخش های گوناگونی دارد و می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. همچنین همانطور که اشاره شد، می توانید این بازی را روی یک دستگاه به صورت دو نفره بازی کنید. برای این منظور پیشنهاد می شود بازی را روی یک دستگاه با صفحه نمایش بزرگ (مثل تبلت ها) اجرا کنید. این بازی جذاب خشونت بالایی دارد و به همین خاطر برای افراد زیر 17 سال توصیه نمی شود. بازی گلادیهوپرز بیش از 100 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده است. این بازی همچنین توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را از آنِ خود کند. Gladihoppers همینک به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده در اندروید آماده دانلود می باشد.

 

Gladihoppers - Gladiator Battle Simulator