Rumble Bots 1.3.6 - بازی استراتژیک "نبرد روبات ها" اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 617 2019-09-23 02:30:16

Rumble Bots 1.3.6 + Mod – بازی استراتژیک جذاب نبرد روبات ها اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Rumble Bots – نبرد روبات ها بازی استراتژیک و هیجان انگیزی در سبک بازی های استراتژیک و اکشن می باشد که از سوی استودیوی Zudenken Entertainment تولید شده و به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید است. شما می توانید آخرین نسخه این بازی را کاملا رایگان و به صورت آنلاک شده از اندروید دانلود کرده و از نسخه بدون محدودیت آن لذت ببرید. Rumble Bots همان طور که از نامش پیدا است به نبرد روبات ها مربوط می شود، شما باید روبات خود را شخصی سازی کنید و با قدرتمند ترین شیوه ممکن به مصاف رقیب های خود بروید. بازی قرار نیست چیز جدید یا خلاقانه ای ارائه کند و مانند بسیاری از بازی های دیگر صرفا مربوط به نبرد دو شخص با هم می شود، حال این نبرد در بازی های مختلف می تواند نبرد دو انسان، ابر قهرمان، فرا زمینی ها یا حتی دایناسور ها باشد. اینجا هم که روبات ها قبول زحمت کرده اند و قرار است برای شما بجنگند! اما چیزی که شاید باعث تعجب شما شود سبک بازی است! سبک بازی در گوگل پلی استراتژیک می باشد در صورتی که بازی اکشن است! چرا؟ به این دلیل که شما باید بهترین استراتژی را برای شکست دشمنانتان طراحی کرده و با آن ها مبارزه کنید. بازی نسبت به حجمی که دارد گرافیک نسبتا خوبی ارائه می دهد و از این نظر نمی شود ایراد بزرگی به آن وارد کرد، هر چند که می شد گرافیک بازی از این بهتر هم باشد! یکی از نکته هایی که سازندگان روی آن مانور داده اند، گرافیک سه بعدی بازی است که نقطه قوت Rumble Bots محسوب می شود.
 
Rumble Bots
 
گیم پلی Rumble Bots روان است و در تجربه شما در بازی مشکلی ایجاد نمی کند. صدا گذاری هم در سطح خوبی قرار دارد و صدای ضرباتی که روبات ها به هم وارد می کنند به خوبی کار شده است. بازی قرار نیست تک نفره باشد و شما می توانید آن را به همراه دوستانتان تجربه کنید اگر هم دوستی ندارید، مشکلی نیست، می توانید Rumble Bots را با هر شخص دیگری از هر جای دنیا بازی کنید و از آن لذت ببرید. یکی دیگر از نقطه قوت های بازی، شخصی سازی روبات ها است. از این نظر تنوع خوبی در بازی وجود دارد و شما می توانید روبات خود را هر طور که می خواید شخصی سازی کنید و به جنگ رقیبان بروید. Rumble Bots همچنین برای اجرا در تبلت های اندرویدی بهینه شده است تا کسانی که تبلت دارند بتوانند تجربه ای عالی از این بازی داشته باشند. از نقاط قوت Rumble Bots زیاد گفتیم و در نهایت به این نکته اشاره کنیم که نبرد روبات ها فاقد هر گونه تبلیغاتی اضافی و آزار دهنده است که ویژگی بسیار عالی ای به حساب می آید، آن هم در صورتی که بازی رایگان است و سازندگان قطعا نیاز به در آمد زایی از طریق آن دارند. در پایان باید گفت اگر از بازی های اکشن و استراتژیک خوشتان می آید و دنبال یک تجربه جدید یا خاص نیستید، Rumble Bots می تواند انتخاب خوبی برای سرگرم شدن باشد. بازی Rumble Bots هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است و بیش از 500 هزار بار توسط کابران اندرویدی در سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین بازی های دسته بندی استراتژیک به شما می رود. ما در اندروید آخرین و جدید ترین ورژن عرضه شده آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید و نظرتان را هم در مورد آن با ما در میان بگذارید.
تغییرات نسخه ی v1.3.6 :
* بهینه سازی های مختلف و رفع برخی مشکلات
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.zudenken.rumblebots را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل