This Is the Police 2 1.0.20 - بازی شبیه سازی "مأموران پلیس 2" اندروید


بازی اندروید, شبیه سازی, 1152 2020-02-28 03:45:22

This Is the Police 2 v1.0.20 + Mod– بازی مدیریتی و شبیه سازی “مأموران پلیس 2” اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه اصلی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

This Is the Police 2 – مأموران پلیس 2 نام دومین قسمت از سری بازی های مجذوب و متفاوت This Is the Police در سبک بازی های شبیه سازی و مدیریتی است که با گیم پلی تکامل یافته و تلفیقی خود توانسته مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند. این سری بازی ها توسط استودیوی Weappy Studio تولید و ابتدا برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه استیم عرضه شدند. بعد از چند سال، استودیوی بازی سازی HandyGames با همکاری استودیوی سازنده اقدام به بازسازی و ساخت نسخه پورت شده این بازی برای سیستم عامل اندروید کرد. اندروید به محض انتشار نسخه اندرویدی این بازی آن را برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی تهیه و نسخه خریداری شده و کامل آن را برای دانلود تهیه کرده و فراهم آورده است. در This Is the Police 2 شما در نقش مأموران پلیس هستید که وظیفه آن ها ایجاد امنیت و آرامش در شهر است. ماجراهای این بازی، در یک شهر کوچک به نام Sharpwood رخ می دهد. این شهر که یک شهر مرزی است، محل رفت و آمد خلافکاران بسیار زیادی می باشد. در بازی This Is the Police 2 شما در نقش یک کلانتر جوان به نام Lily Reed هستید که یک مرکز پلیس را فرماندهی می کند. شما باید در نقش این کلانتر، در یک بازی مدیرتی، استراتژیکی و پازلی زندگی یک پلیس را شبیه سازی کنید. به گفته سازنده بازی، بازی مأموران پلیس 2 یک اثر هنری در چندین سبک است که به شکل یک داستان تصویری روایت می شود. این بازی یک عنوان سیستماتیک است و بخش های متنوعی دارد که هر کدام به دیگری مرتبط هستند.
 
This Is the Police 2
 
در بازی This Is the Police 2 همانطور که گفته شد شما وظیفه دارید تا در نقش نیروهای پلیس، امنیت شهر Sharpwood را تأمین کنید. شما با خلافکارانی مثل قاچاقچیان مرزی، گروه های گنگستری و جنایت کاران سازمان یافته مبارزه کنید و آن ها را دستگیر کنید. اما این تنها چالش شما نیست. شما باید به مدیریت یک دپارتمان پلیس بپردازید. زیردست ها و کارمندان شما نیاز به مدیریت دارند. بعضی از آن ها رفتارهای عجیبی دارند. برای مثال برخی از نیروهای شما از دستورات سرپیچی می کنند و یا خودشان مثل یک شخص خلافکار رفتار می کنند و مشروبات الکی مصرف می کنند. شما باید با ایجاد نظم و وضع قوانین، کارمندان خود را به انجام وظایف مجبور کنید و از آن ها به درستی استفاده کنید. مأموریت های شما شامل موارد مختلفی می باشد. مثلاً باید با ماشین پلیس در خیابان های شهر گشت بزنید، گزارشات سرقت، جنایت یا دیگر خلاف ها را بررسی کنید، مجرمین را دستگیر کرده و از آن ها اعتراف بگیرید، مجرمین را به دادگاه بفرستید و یا در مراحل سخت تر، با یک تیم ماهر به سراغ گروه های تبهکاران رفته و در یک گیم پلی تاکتیکی آن ها را دستگیر کنید. اولویت پلیس ها تحت هیچ شرایطی درگیری های مسلحانه نیست اما در بعضی مراحل شما با تبهکارانی رو به رو می شوید که چاره ای جز مبارزه مستقیم با آن ها ندارید. در مجموع باید گفت این بازی یک شبیه ساز کامل از یک اداره پلیس در یک شهر است. پس اگر از علاقه مندان به این نوع بازی های مدیریتی هستید، This Is the Police 2 را از دست ندهید و همین حالا نسخه خریداری شده و تست شده آن را از اندروید دانلود کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.20 :
* بهینه سازی مصرف رم بازی برای پشتیبانی از دستگاه های ضعیف
* اضافه شدن مجدد زبان های آسیایی به بازی
* اضافه شدن پشتیبانی مجدد از دستگاه های 2 گیگ رم
* در دسترس قرار گرفتم کلید پشت در منوی اصلی بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hg.titp2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل