FNaF 6: Pizzeria Simulator 1.0.2 - بازی ترسناک اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 9568 2019-09-24 03:30:21

FNaF 6: Pizzeria Simulator v1.0.2 + Mod – بازی شبیه سازی و ماجرایی “پنج شب در کنار فردی 6” اندروید + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

FNaF 6: Pizzeria Simulator – پنج شب در کنار فردی 6: شبیه ساز پیتزافروشی ششمین بازی از سری بازی های Five Nights at Freddy’s یا پنج شب در کنار فردی می باشد که ابتدا در سال 2017 و با عنوان Freddy Fazbear’s Pizzeria Simulator برای پلتفرم ویندوز (PC) منتشر شد و بعد از دو سال، نسخه بازسازی شده آن همراه با تغییرات زیاد برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی ارائه شد. این بازی هم درست مثل قسمت های قبلی توسط Scott Cawthon توسعه داده شده است. مسئولیت انتشار نسخه موبایلی این سری از بازی ها بر عهده استودیوی آمریکایی Clickteam USA LLC می باشد. این بار هم تصمیم گرفتیم تا قسمت ششم این بازی را نیز به عنوان اولین وب سایت ایرانی خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. FNaF 6: Pizzeria Simulator برعکس 5 قسمت قبلی، سبکی کاملاً جدید و متفاوت دارد. در این بازی تمرکز زیادی روی بخش مدیریتی گذاشته شده است و کلیت بازی از حالت یک اثر ماجراجویانه و ترسناک به یک بازی شبیه سازی و مدیریتی تبدیل شده است. چنین تغییری آن هم در یک نسخه رسمی کمی دور از انتظار بود اما برخلاف تصورات عمومی، این بازی اتفاقاً بازخوردهای خیلی جالبی داشته است. در بازی FNaF 6: Pizzeria Simulator قرار نیست که شما در نقش شخصیت اصلی مثل نسخه های قبلی به یک شکار تبدیل شوید. در همه قسمت های پیشین، سبک بازی به صورت اول شخص بود و روند گیم پلی آن از طریق کنترل دوربین های مداربسته و بررسی های شبانه شخصیت اصلی در مکان های تاریک بود. اما در قسمت ششم این سبک تغییر یافته و به یک بازی شبیه سازی و مدیریتی تبدیل شده است.
 
FNaF 6: Pizzeria Simulator
 
بازی FNaF 6: Pizzeria Simulator اگرچه یک بازی مدیریتی است، اما هیچوقت این فرانچایز دست از ترساندن بازیکنان برنمیدارد! شاید قسمت ششم خشونت و ترس قسمت های 1 تا 5 را نداشته باشد، اما با این حال درون مایه ترسناکی که از بخش داستانی این بازی پیداست، خبر از اتفاقات و صحنه های خوفناک در طول بازی می دهد. در این بازی شما باید این بار در نقش یکی از نمایندگان مجموعه Fazbear Entertainment یک رستوران پیتزافروشی بسازید و آن را درست مثل رستوران اصلی این مجموعه طراحی کنید. وظیفه شما مدیریت این رستوران و تلاش برای توسعه و گسترش آن است. مدیران اصلی Fazbear Entertainment به شما وسایل و تجهیزات لازم برای این کار را می دهند. مهم ترین این آیتم ها، عروسک های مکانیکی معروف این مجموعه هستند که معروف ترین آن ها عروسک خرس Freddy است. شما باید محیط رستوران خود را با لوازم ضروری پر کنید و از آیتم های مختلف برای جذب مشتریان استفاده کنید. این عروسک ها بخش جداناپذیری از این آیتم ها هستند! بعد از این کار و پایان وقت اداری و تعطیل شدن رستوران، زمان رسیدگی به حساب ها می رسد. برای همین شما باید تا پاسی از شب در این مکان به تنهایی شروع به حسابرسی کنید. اما آیا واقعاً تنها هستید؟ اتاق کار شما یک دریچه هوا دارد که شب ها از آن صداهای عجیبی می آید. ممکن است چیزی که انتظارش را نداشته باشید از این دریچه هوا بیرون بیاید. پس همیشه این را به خاطر داشته باشید که با کمک چراغ قوه خود، نقاط مختلف را کنترل کنید. اگر از این کار غافل شوید ممکن است توسط عروسک های ترسناک شکار شوید. بعد از پایان شب و در صورتی که از اتفاقات ترسناک اطرافتان جان سالم به در برده باشید، باید روز بعدی را شروع کرده و به مدیریت رستوران بپردازید. اصول و قوانین کاری مجموعه Fazbear را فراموش نکنید. این مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال ناپدید شدن، زخمی شدن و یا حتی مرگ کارمندانش در حین شیفت شب ندارد! بازی FNaF 6: Pizzeria Simulator به صورت پولی منتشر شده است اما شما می توانید آن را به صورت خریداری شده و رایگان از اندروید به صورت تست شده دانلود کنید کنید. قابل ذکر است که این بازی تنها در چند روز بیشتر از 5000 بار در گوگل پلی خریداری شد و امتیاز 4.3 از 5.0 را نیز به دست آورد.
تغییرات نسخه ی v1.0.2 :
* اعمال بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.clickteam.freddyfazbearspizzeriasimulator را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل