The Savior's Gang 1.0 - بازی پازل چالش برانگیز "گروه ناجی" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 583 2019-09-20 02:45:38

The Savior’s Gang v1.0 – بازی گرافیکی پازلی و اکشن “گروه ناجی” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The Savior’s Gang – گروه ناجی بازی بسیار جذاب و هیجان انگیزی در سبک بازی های پازلی و اکشن است که به وسیله استودیوی اسپانیایی Catness Game Studios تولید و برای سیستم عامل اندروید با قیمت 2.99 دلار به انتشار رسید. نسخه اصلی و اورجینال بازی گروه ناجی ابتدا برای کامپیوترهای خانگی ویندوزی عرضه شد و با 4 ماه اختلاف، نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد. طبق روال همیشه، اندروید باری دیگر و برای اولین بار در ایران قصد دارد تا نسخه خریداری شده و کامل این بازی را خدمت شما عزیزان معرفی و عرضه کند. بازی The Savior’s Gang از آن دسته بازی های فوق العاده هیجان انگیزی است که مطمئناً با انجام آن هیجان بسیار زیادی را تجربه کرده و حسابی به چالش کشیده می شوید! این بازی خوش ساخت با گرافیکی عالی و طراحی های بسیار تحسین برانگیز تولید شده است. در کنار این طراحی ها، ایده اصلی بازی نیز یکی از نقاط قوت اصلی آن به حساب می آید. داستان این بازی به انسان های اولیه مربوط است. شما در نقش یک ناجی که یک انسان بسیار مهربان و با ایمان است می باشید. او تعدادی پیرو دارد که او را رهبر خود می دانند. روزی این ناجی به دست گروهی از انسان های بدذات به صلیب کشیده شده و به مرگ نزدیک می شود. او بیهوش شده و به عالم برزخ سفر می کند. این اتفاق باعث می شود تا خدا انسان ها را به خاطر این کار مجازات کرده و عذاب های سختی در کل زمین بفرستد. شخصیت Savior به سختی از برزخ به دنیا باز می گردد و به محض بازگشت متوجه می شود که دنیا در حال نابودی است! حالا او تلاش می کند تا جان انسان ها و پیروانش را از این عذاب ها نجات دهد! البته در این مسیر دوستانی هم دارد که به او کمک کنند.
 
The Savior's Gang
 
حالا شما باید در بازی The Savior’s Gang در نقش این شخصیت ناجی، به انسان ها کمک کنید تا از مرگبارترین دام ها و تله های ممکن جان سالم به در ببرند. برای این کار شما باید کنترل گروهی از انسان ها را به عهده بگیرید و آن ها را در یک مسیر خطرناک هدایت کرده و از نابودی نجات دهید. در بازی The Savior’s Gang بیش از 20 تله وجود دارد که همگی آن ها تله هایی بسیار مرگبار هستند و در صورتی که در دام آن ها گرفتار شوید همراهان خود را از دست می دهید. برخی از این تله ها شامل مواردی مثل مواد مذاب، پازل های مرگبار، افتادن ناگهانی درخت ها، زمین های یخی شکننده و بسیاری دیگر می شوند. با پیشروی در بازی، انسان های دیگری نیز که در مسیر وجود دارند به گروه شما ملحق می شوند. اما اگر نتوانید از آن ها محافظت کنید، تله ها آن ها را نابود کرده و شما بازنده می شوید. ممکن است در طور هر مرحله تعدادی از پیروان خود را از دست بدهید اما تا وقتی که همه دنبال کنندگان شما کشته نشوند هنوز فرصت به پایان رساندن مرحله وجود دارد. بازی The Savior’s Gang دارای 17 مرحله چالش برانگیز است که بعضی از مراحل آن بسیار سخت و نفس گیر هستند. دقت بالا و سرعت عمل شما لازمه اصلی برای عبور از این تله های خطرناک است. بازی از نمای دور و در حالت سوم شخص می باشد تا بتوانید به خوبی تله ها را مشاهده کنید. برای انجام بازی فقط کافیست با انگشت خود مسیر حرکت لحظه ای افراد گروه را مشخص کنید. در طول این بازی شما به مکان های مختلفی سفر می کنید. گرافیک و طراحی های بازی بسیار عالی هستند. تمام طراحی ها طبق اصول فیزیکی انجام شده اند. کشتارهایی که در این بازی طراحی شده است در عین خشونت و واقع گرایانه بودن به نوعی طنزآمیز نیز می باشند اما با این حال انجام این بازی فقط برای افراد بالای 14 سال مناسب است. The Savior’s Gang به صورت تست شده و رایگان از اندروید قابل دریافت است.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.catnessgames.TheSaviorsGang را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.