Slaughter 3: The Rebels 1.47 - بازی اکشن قتل عام 3 اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 765 2019-11-10 03:45:12

Slaughter 3: The Rebels v1.47 + Mod – بازی خارق العاده زیبای “قتل عام 3: شورشیان” اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
پیشنهاد ویژه

Slaughter 3: The Rebels – قتل عام 3: شورشیان نام سومین قسمت از فرانچایز بسیار محبوب و کم نظیر Slaughter از استودیوی Ray Spark کشور روسیه می باشد که به دنبال موفقیت چشم گیر دو نسخه اول یعنی Slaughter و Slaughter 2: Prison Assault تولید و با بهینه سازی های متعددی عرضه شد. این سری از بازی ها به خاطر گرافیک مثال زدنی و کنسولی خود معروف شده اند و برترین عناوین اکشن سبک تیراندازی سوم شخص را به خود اختصاص داده اند. اندروید با افتخار اعلام می کند که به عنوان اولین وب سایت در میان تمامی سایت های ایرانی سومین قسمت از این مجموعه بازی جذاب را تهیه و به صورت خریداری شده برای شما عزیزان آماده کرده است. در قسمت دوم بازی دیدیم که داستان به یک زندان بزرگ مربوط میشد. جایی که زندانیان به رهبری یک شخص ناشناس دست به شورش زده و از زندان فرار کردند و هر کسی که در سر راهشان قرار داشت را به قتل رساندند! شما در قسمت دوم در نقش یکی از سربازان ویژه و شخصیت اصلی مجموعه بازی های Slaughter بودید که باید آن زندان را پاکسازی می کرد. حالا در قسمت سوم یعنی در بازی Slaughter 3: The Rebels همان ماجرا در ابعادی بزرگ تر رخ داده است. زندان معروفی که به نام شهر مخفی شناخته می شود توسط گروهی از بیرون از زندان به آشوب کشیده می شود و این حرکت باعث می شود تا زندانیان حبس شده در این محل آزاد شوند! این زندانیان خلافکارترین و خطرناک ترین مجرمان شهر هستند و حالا از زندان آزاد شده و قصد نابود کردن زندان و تمام پرسنل آن را دارند. این شورشیان مرگبار در مدتی کوتاه کنترل زندان را به دست گرفته و تمام سربازان و کادر این مکان را به قتل می رسانند. شما و چند نفر دیگر به عنوان تنها کسانی هستید که در این اتفاق جان سالم به در برده اید. معلوم نیست که نیروهای کمکی از این خبر مطلع شده اند یا خیر اما شما نمی توانید صبر کنید. پس باید به تنهایی دست به کار شده و تمام این مجرمین را به سزای اعمالشان برسانید! شما باید در این بازی خشن، قبل از این که آن ها شما را شکار کنند، تمام این دشمنان را قتل عام کنید!
برخی از ویژگی های بازی Slaughter 3: The Rebels اندروید :
Slaughter 3: The Rebels یکی از برترین بازی های اکشن ساخته شده برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است. این بازی با جزئیات دقیق و گرافیک بسیار جذاب و همچنین گیم پلی داینامیک، تجربه ای کاملاً متفاوت نسبت به بازی های مشابه موبایلی برای شما به ارمغان می آورد. در این بازی به یک دنیای پر از خشونت خواهید رفت. جایی که اگر لحظه ای غافل شوید توسط دشمنان کشته می شوید. پس قبل از اینکه آن ها این کار را کنند، همه دشمنان را سلاخی کنید! سطح خشونت بازی بسیار بالاست به همین خاطر انجام بازی Slaughter 3: The Rebels فقط برای افراد بالای 17 سال توصیه می شود. اندروید برای اولین بار در ایران، آخرین آپدیت رسمی و نسخه کامل این بازی را به صورت خریداری شده و تست شده برای شما عزیزان فراهم کرده است. توصیه می کنیم قبل از دانلود، نگاهی به ویدئوی تریلر بازی بی اندازید تا با گرافیک و نحوه گیم پلی آن بیشتر آشنا شوید. این بازی با کسب امتیاز خوب 4.6 از 5.0 در گوگل پلی آماده فروش می باشد.
تغییرات نسخه ی v1.47 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.
 
Slaughter 3: The Rebels
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.venomizedArt.SlaughterRebels را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.