دانلود Uncharted Tides: Port Royal 1.0 - بازی ماجراجویی اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 615 2019-09-18 02:45:31

Uncharted Tides: Port Royal v1.0 + Mod – بازی معمایی موج های ناشناخته: بندر رویال اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (هینت بی نهایت + آنلاک) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Uncharted Tides: Port Royal – موج های ناشناخته: بندر رویال عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی Artifex Mundi برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این هم بازی‌ های موفق دیگری ارائه کرده و کارنامه خوبی دارد. اگر از علاقه مندان و طرفداران بازی های با تم دزدان دریایی هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان Uncharted Tides: Port Royal را از دست ندهید! از لحاظ گیم پلی، Uncharted Tides: Port Royal بسیار ساده است و مکانیزم آن پیچیدگی خاصی ندارد. بدون شک بازی های معروف و پرآوازه زیادی در ژانر ماجراجویی عرضه شده است اما آنچه که این بازی را از بازی های دیگر متمایز می کند داستان آن است. سال ها پیش پدر “مری جین” در جستجوی کشتی معروف و جادویی “رز” مفقود شد. اکنون پس از چند سال مری جین اطلاعاتی در مورد پدرش به دست آورده و بدون اینکه لحظه ای را تلف کند قصد سفر می کند تا پدرش را پیدا کند. بنابراین به همراه “جک” که یکی از دوستان نزدیک پدرش است وارد کشتی دزدان دریایی شده و سفر خود را آغاز می‌ کند. طرفدار هر ژانری که باشید امکان ندارد از تم دزدان دریایی لذت نبرید، خصوصاً یک بازی با تم دزدان دریایی که دارای مینی گیم های اشیاء پنهان است. بدون شک ایده Uncharted Tides: Port Royal اورجینال نیست و با همان نگاه اول می‌ توان متوجه شد که طرح این بازی از رمان شاهکار و معروف “Pirates of the Caribbean” اقتباس شده است اما با این حال این بازی توانسته داستانی سرگرم کننده و سطح بالا ارائه دهد که هر گیمری را از ابتدا تا انتهای بازی در جای خود میخکوب می کند.
 
Uncharted Tides Port Royal
 
با ورود به بازی Uncharted Tides: Port Royal می توانید سطح دشواری را از میان چهار گزینه به دلخواه انتخاب کنید. پس از آن بین دو شخصیت اصلی یکی را انتخاب نموده و از آنجایی که قوانین و اصول بازی اهمیت بالایی دارد مطابق روال معمول اکثر بازی ها این روز ها یک دوره تقریباً آموزشی را پشت سر می گذارید و وارد اولین ماجراجویی خود می شوید. بدون اغراق می توان گفت این بازی از هر لحاظ ویژگی های یک بازی خوب را دارا می باشد. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری فوق العاده ای دارد. کات سین ها، انیمیشن ها، جلوه های ویژه و کاراکتر ها جذاب و در نوع خود کم نظیر هستند و به همراه رنگ بندی تاریک محیط بازی اتمسفر جالبی را القاء می کنند. روند بازی سرعت بالایی ندارد اما ۵۵ مرحله مختلف آن در بیش از ۷ ساعت تجربه دلپذیری را برای افرادی که علاقه مند به بازی های طولانی هستند به ارمغان می آورد. افزون بر این ویژگی ها، صداگذاری ها نیز تحسین برانگیز هستند و جذابیت های بازی را چند برابر می کنند.  Uncharted Tides: Port Royal توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!
تغییرات نسخه v1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.unchartedtides.gp.free را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را انلاین اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل