Teeny Titans: Collect & Battle 1.0.7 - بازی نبرد تایتان های کوچک


بازی اندروید, اکشن, 889 2019-09-18 02:45:25

Teeny Titans: Collect & Battle v1.0.7 – بازی نقش آفرینی “نبرد تایتان های کوچک” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 3.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Teeny Titans: Collect & Battle – نبرد تایتان های کوچک نام یک بازی سرگرم کننده و زیبا و یکی دیگر از بازی های مجموعه Teeny Titans از کمپانی معروف Cartoon Network است که در قالب یک بازی پولی با قیمت 3.99 دلار برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی به انتشار رسیده است. این بازی بعد از ساخت و انتشار  قبلی یعنی Teen Titans GO Figure ساخته شد و به عنوان سومین قسمت از این فرانچایز عرضه شد. در این مطلب از سایت اندروید می توانید برای اولین بار در ایران نسخه کامل و خریداری شده Teeny Titans: Collect & Battle را به صورت رایگان از بخش دانلود دریافت کنید. درست مثل دو قسمت قبلی، در این نسخه هم شما قرار است با همان شخصیت های معروف این مجموعه رو به رو شوید. شخصیت اصلی بازی همچنان شخصیت Robin می باشد و در بازی نبرد تایتان های کوچک شما باید به او کمک کنید تا با شرکت در نبردهای مختلف با دیگر شخصیت ها، به قهرمان بزرگ و پیروز این رقابت ها تبدیل شود. ماجراهای این بازی در شهر مشهور Jump City رخ می دهد. جایی که ساکنین آن نسخه کوچک شده ابرقهرمانان دنیای DC هستند! در این بازی شما باید در این شهر گشت و گذار کنید و مأموریت های متعددی را انجام دهید. عمده فعالیت های اصلی شما در این بازی به نبردها و مبارزات تن به تن با دیگر قهرمانان مربوط است. بنابراین باید تمرکز زیادی روی این بخش گذاشته و سعی کنید قهرمان خود را ارتقاء دهید. شما همچنین می توانید با ایجاد یک گروه، در نبردها و رقابت های گروهی نیز شرکت کنید. این مبارزات در حالت 3 به 3 انجام می شوند.
 
Teeny Titans: Collect & Battle
 
در بازی Teeny Titans: Collect & Battle همانطور که از عنوان آن پیداست، شما باید قهرمانان خود را از طریق کشف و جمع آوری فیگورهای آن ها به دست بیاورید! با شرکت در نبردها و انجام مأموریت ها می توانید به این فیگورها دسترسی داشته باشید و یا با کسب امتیاز آن ها را تهیه کنید. این بخش نیاز به مدیریت شما دارد چرا که باید فیگورها را مدیریت کرده، آن ها را ارتقاء دهید و از آن ها یک تیم برای خودتان بسازید. هر فیگور یک شخصیت قهرمان است و قابلیت های مخصوص به خود را دارد. بنابراین باید انتخاب درستی از آن ها به منظور ساخت یک تیم داشته باشید. در بازی Teeny Titans: Collect & Battle مجموعه ای از یک کالکشن 77 عددی از این فیگورها وجود دارد. برای پیدا کردن آن ها باید به نقاط مختلف Jump City بروید. به جز این مساول، بازی نبرد تایتان های کوچک بخشی مهیج با عنوان تورنومنت نیز دارد که رقابت های نفس گیری در آن وجود دارند. با شرکت در این تورنومنت ها و غلبه بر رقبا می توانید به پیروز میدان نبردهای تایتان ها تبدیل شوید! این بازی در حقیقت یک بازی تلفیقی از سبک های نقش آفرینی و اکشن با المان های ماجراجویانه می باشد. طراحی های فانتزی و گرافیکی منحصر به فرد بازی های استودیوی Cartoon Network همیشه زبان زد بوده است و این بار هم شاهد یک شاهکار جذاب دیگر از این شرکت هستیم. اندروید مفتخر است که به عنوان اولین وب سایت ایرانی، بازی جالب Teeny Titans: Collect & Battle را به صورت خریداری شده و تست شده فراهم آورده است. این بازی تا کنون توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران دریافت کند.
تغییرات نسخه ی v1.0.7 :
* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.turner.teenyttg را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.