دانلود Predynastic Egypt 1.0.60 - بازی استراتژیک "مصر باستان" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 730 2019-09-14 01:30:09

Predynastic Egypt 1.0.60 – بازی استراتژیک زیبا “مصر باستان” اندروید همراه دیتا
یک بازی استراتژیک زیبا و تاریخی به ارزش 5.49 دلار تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Predynastic Egypt – مصر باستان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک از استودیو بازیسازی clarusvictoria برای دستگاه های اندروید است که به صورت پولی و با قیمت 5.49 دلار در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست کاربران عزیز جدیدترین نسخه آن مثل همیشه به صورت کاملا رایگان در سایت ما منتشر شده است. آماده سفر به 3 هزار قبل باشید! سفری هیجان آور و آموزنده که باعث می شود بیش تر با تاریخ مصر و نحوه زندگی مردم در آن زمان آشنا شوید! شما در این بازی باید مصر را مدیریت کنید و پایه گذار اولین دولت تاریخ این کشور باشید! کار شما به همین آسانی ها نخواهد بود و مانع های بسیاری در سر راه شما قرار دارند. قحطی، نا آرامی های داخلی ، شوروش و حمله دشمن باعث می شود تا چالش های بسیاری برای شما ایجاد شود که باید به خوبی آن ها را مدیریت کرده و پشت سر بگذارید. بازی دارای گرافیک نسبتا خوبی است، اگر چه که نسبت به حجمش انتظار بالا تری از گرافیک بازی داشتیم. گیم پلی Predynastic Egypt مانند دیگر بازی های استراتژیک بسیار خوب و همراه کننده است. کمتر پیش می آید که از بازی خسته شوید و تصمیم به کنار گذاشتن گوشی و بستن بازی بگیرید. بدون شک لذت داشتن یک امپراطوری و گسترش آن، فوق العاده دلپذیر خواهد بود. مخصوصا اگر آن امپراطوری متعلق به سرزمین با تمدن مصر باشد. سرزمینی پر رمز و راز که داستان های بسیاری در موردش وجود دارد. تنها اهرام مصر برای به نمایش گذاشتن شکوه تمدن مصر کافی هستند و نیاز به مثال دیگری نیست.
 
Predynastic Egypt
 
یک نکته فوق العاده جالب و قابل توجه این است که نقشه واقعی سرزمین مصر قبل از میلاد به صورت کامل در بازی شبیه سازی شده است! کاری بسیار سخت و ارزشمند از سازندگان بازی که جای تقدیر دارد. اما تنها نقشه بازی نیست که شبیه سازی شده بلکه لباس مردم آن دوران، شیوه زندگی آن ها، دین مصریان باستان و نماد هایی که در مصر باستان رایج بودند به صورت کامل در بازی گنجانده شده اند.. بازی های استراتژیک معمولا اعتیاد آور هستند! Predynastic Egypt هم از این قائده مستثنا نیست. شما با کمی بازی کردن معتاد اکتشاف در مصر باستان می شوید و دوست دارید هر چه سریع تر قلمروتان را گسترش دهید و قدرتمند تر شوید. بازی های استراتژیک به ما کمک می کنند تا در دنیای مجازی یک فرمانروای قدرتمند باشیم و همین هم باعث جذاب بودن آن ها می شود! از یاد نبرید که Predynastic Egypt رایگان نیست و باید برای تجربه آن 5.49 دلار (به پول ما چیزی حدود 65 هزار تومان) پرداخت کنید! حال سوالی که پیش می آید این است که بازی ارزش پرداخت چنین هزینه ای را دارد؟ می توان گفت بله! مصر باستان بازی ای نیست که بعد از خریدش با خود بگویید پول هایم را دور ریختم اما در حد 5 و نیم دلار هم نیست! اما چیزی که مهم می باشد این است که بازی به صورت رایگان در سایت ما قرار گرفته پس از فرصت استفاده کنید و خودتان را در دنیای بازی و تاریخ غرق کنید! سرنوشت یک ملت در دستان شماست! پس با دقت به اداره کشورتان بپردازید و به خواسته های مردمتان گوش فرا دهید! Predynastic Egypt هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز عالی 4.7 از 5.0 است و بیش از 1000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها و پرطرفدار ترین بازی های دسته بندی استراتژیک به شمار می رود که ما در اندروید آخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را تنها با یک کلیک دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.60 :
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.clarus.egyptfull را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.