MazM: Phantom of Opera 5.4.3 - بازی ماجرایی "شبح اپرا" اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1237 2022-05-23 20:30:10

MazM: The Phantom of the Opera v5.4.3 + Mod – بازی داستانی زیبا “شبح اپرا” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده + پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

MazM: The Phantom of the Opera – شبح اپرا نام یک بازی بسیار جالب و خوش ساخت از استودیوی خلاق و محبوب MazM کشور کره جنوبی می باشد که در سبک بازی های ماجرایی و داستانی عرضه شده است. این بازی به شکل رایگان با قابلیت خرید درون برنامه ای ارائه شده است اما شما می توانید نسخه معمولی آن را به همراه نسخه مود شده (پول بی نهایت) به صورت تست شده و برای اولین بار در ایران از اندروید دانلود کنید. MazM: The Phantom of the Opera سومین پروژه شرکت بازی سازی MazM است و بعد از عرضه بازی محبوب MazM: Jekyll and Hyde و به دنبال موفقیت آن تولید و عرضه شد. این استودیو شهرت خاصی در ساخت بازی های نئونوآر و بازی های جنایی و مرموز در قالب آثار هنری متفاوت دارد. بازی شبح اپرا دارای چندین چپتر است. قسمت اول بازی به صورت رایگان قابل بازی می باشد اما قسمت های بعدی نیاز به خریداری و آنلاک کردن دارند. The Phantom of the Opera ماجرایی جالب از یک داستان عاشقانه، رمزآلود و البته ماجرایی و هیجان انگیز را روایت می کند. ماجرایی که برداشت های جالب از روی کتابی با همین نام می باشد. این روایت رمانتیک و همچنین غیرطبیعی و کمی ترسناک، در یک سالن اپرای باشکوه رخ می دهد. طبق ماجرای بازی، صدها نفر در یک سالن اپرای مجلل منتظر شروع مراسم هستند. اتفاقی عجیب و وحشت زا باعث می شود تا هرج و مرج سراسر این سالن بزرگ را فرا بگیرد.

 

MazM: The Phantom of the Opera

 

در بازی The Phantom of the Opera شخصیتی مرموز و عجیب که لقب شبح اپرا را دارد مسئول این ماجراها است. شما در نقش یک راوی باید داستان شخصیت های بازی را دنبال کنید و با جمع آوری سرنخ ها و اطلاعات مختلف، راز پنهان این اپرا و این حادثه ها را کشف کنید! در طول بازی بیش از صدها پانویس (دست نوشته های کوچک و مرتبط) وجود دارند که وظیفه اصلی شما پیدا کردن آن ها و کنار هم قرار دادنشان است. با این کار ربط این حرف ها را متوجه شده و سرنخ های زیادی به دست خواهید آورد. همان گونه که سازنده بازی نیز اعلام کرده، رخدادهای بازی همگی به شکل یک اثر هنری نمایش داده می شوند. تلاش استودیوی MazM این است که این بازی را شبیه به یک کتاب یا حتی یک فیلم سینمایی در بیاورد تا بازیکنان از انجام آن لذت برده و حس کنند که در حال مطالعه یک داستان یا مشاهده یک فیلم جذاب هستند. داستان ها و ماجراهای مخفی این بازی طوری طراحی شده اند که بازیکن را ترغیب به دنبال کردن آن می کنند. شما باید ماجرایی دراماتیک و عاشقانه را از این اپرای مجلل پیدا کنید و شخصیت اصلی و بسیار مرموز این داستان را شناسایی کنید! مطمئناً این داستان جذاب می تواند علاقه مندان به بازی های ماجرایی را حسابی سرگرم کند. به خاطر اینکه ماجرای کلی داستان به شکل خطی دنبال می شود، شما نیاز دارید تا با زبان انگلیسی تا حدی آشنا باشید. گرافیک و طراحی های دو و نیم بعدی بازی نیز از ویژگی های جذاب آن به شمار می روند. بخش اصلی بازی از نمای بالا دنبال می شود و شما می توانید کاراکترهای مختلفی را از این طریق مشاهده کرده و دیالوگ هایشان را ببینید. The Phantom of the Opera تنها در چند روز از مرز 100 هزار دانلود عبور کرد و توانست امتیاز 4.0 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. در ادامه می توانید نسخه کامل این بازی را به همراه نسخه مود شده آن به شکل تست شده از اندروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی V5.4.1 :

*  برطرف سازی باگ های بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.Gseeds.ThePhantomOfTheOpera را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل