دانلود EverRun 2022.1.0 - بازی آرکید "اسب های نگهبان" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 2078 2022-05-13 01:45:08

EverRun: The Horse Guardians v2022.1.0 + Mod – بازی آرکید جذاب “اسب های نگهبان” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

EverRun: The Horse Guardians – اسب های نگهبان عنوانی از یک بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور با سبک تلفیقی اکشن و ماجرایی از دسته بازی های آرکید می باشد که به شکل کاملاً رایگان با امکان خریدهای درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی توسط شرکت بازی سازی Budge Studios برای دستگاه های اندرویدی توسعه داده شده است. ما در دیگر مطالب سایت، بازی های Transformers Rescue Bots: Hero و Hello Kitty Nail Salon که دیگر آثار عرضه شده توسط Budge Studios می باشند را نیز منتشر کرده بودیم. این بار نیز قصد داریم تا برای اولین بار در ایران با تهیه و معرفی نسخه معمولی و مود شده یک بازی زیبا به نام EverRun: The Horse Guardians علاقه مندان به بازی های آرکید و سبک Endless Run را به وجد بیاوریم. نام کامل در نظر گرفته شده برای این بازی در گوگل پلی EverRun: The Horse Guardians – Epic Endless Runner می باشد. همانطور که از این نام و عنوان معلوم است، شما در نقش اسب های زیبا و باوقار باید در سرزمین های دیدنی و فانتزی شروع به دویدن کرده و از مسیرهایی که با موانع و آیتم های امتیازی پر شده اند عبور کنید. این سرزمین مکانی زیبا و بکر و جنگلی گسترده به نام Everbloom است و این اسب ها که ساکنین آن هستند، به نام نگهبانان این سرزمین شناخته می شوند. آن ها با یک ماجراجویی جادویی قصد دارند تا این جنگل را نجات دهند. بخش اصلی بازی EverRun: The Horse Guardians همان بخش بازی و گیم پلی مخصوصش است که در آن باید در یک بازی از نمای سوم شخص در نقش این اسب ها بدوید، از روی موانع بپرید و مأموریت خود که پیدا کردن و جمع آوری گلبرگ ها و شکوفه های درخت Everbloom می باشد را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

 

EverRun: The Horse Guardians

 

در بازی EverRun: The Horse Guardians می توانید از بین 10 اسب مختلف با ویژگی ها و شکل و شمایل مختلف، اقدام به شروع بازی کنید. در طول بازی به بخش های مختلفی از سرزمین های رویایی از جنگل های بارانی و سرسبز گرفته تا کویرهای بزرگ و خشک خواهید رفت. در حالت عادی باید در نقش این اسب ها در این مسیرها بدوید و از موانع عبور کنید. اما می توانید از 3 نیروی ویژه از جمله قابلیت حرکت بسیار سریع، نابود کردن موانع با انرژی خاص و یا امکان پرواز کردن استفاده کنید. در بخش دوم بازی که به نوعی یک بخش مدیریتی است، می توانید اسب های خودتان را شخصی سازی کنید. قابلیت استفاده از ظواهر مختلف و رنگی و آیتم های سفارشی وجود دارد. همچنین باید در این بخش به اسب ها رسیدگی کنید و آن ها را تغذیه کنید تا انرژی از دست رفته خود را بازیابی کنند. همچنین می توانید اسطبل خود را شخصی سازی کرده و دکوراسیون آن را تغییر دهید! بازی EverRun: The Horse Guardians دو بخش اصلی مرحله ای و بخش چالش برانگی رکوردزنی دارد که در آن در یک بازی بدون پایان می توانید به کسب امتیاز و ثبت رکورد مخصوص خودتان اقدام کنید. طراحی های سه بعدی و گرافیک فانتزی و جذاب این بازی باعث می شود تا EverRun: The Horse Guardians یک سرگرمی بسیار دوست داشتنی برای شما باشد. با مشاهده ویدئوی تریلر بازی می توانید با ویژگی ها و نحوه گیم پلی و گرافیک آن آشنا شوید. در صورت تمایل می توانید نسخه معمولی یا مود شده این بازی جذاب را به صورت تست شده از اندروید دریافت کرده و روی موبایل یا تبلت اندرویدی تان نصب کنید. این بازی یک میلیون دانلود داشته و امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کرده است.

تغییرات نسخه ی v2021.1.0 :

* بهبودهای جزئی و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.budgestudios.googleplay.Everrun را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل