Mushroom Wars: Space 2.0.1 - بازی استراتژیک جنگ قارچ ها: فضا


بازی اندروید, استراتژیک, 791 2019-09-12 02:30:32

Mushroom Wars: Space! v2.0.1 – بازی استراتژیک جذاب “جنگ قارچ ها: فضا” اندروید همراه دیتا
یک بازی استراتژیک محبوب با میلیون ها دانلود تقدیم به شما عزیزان
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Mushroom Wars: Space یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک از استودیو بازیسازی Zillion Whales برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست کاربران عزیز جدیدترین نسخه آن مثل همیشه به صورت کاملا رایگان در سایت ما منتشر شده است. شخصیت های Mushroom Wars: Space قارچ هستند! بله قارچ، همین قدر عجیب و هیجان انگیز! شما باید این قارچ ها را راهنمایی کنید تا به سیاراتی دور سفر کنند! سفر پر ماجرای شما قرار نیست آسان باشد و زمانی که به سیاره های دیگر می روید با موجوداتی عجیب و غریب و ناشناخته رو به رو می شوید! طبیعتا آن ها به شما خوش آمد نمی گویند! پس باید با آن ها بجنگید و درگیر شوید، کل داستان بازی روی این پایه استوار است. بازی 50 مرحله تک نفره آفلاین دارد که می تواند به راحتی اوقات فراغتتان را پر کند، همچنین اگر مراحل آفلاین را تمام کردید می توانید در بخش آنلاین Mushroom Wars: Space به سراغ نبرد با دوستانتان یا هر بازیکن دیگری از سرتاسر جهان بروید!
 
Mushroom Wars Space
 
بازی Mushroom Wars: Space در اصل برای کنسول پلی استیشن عرضه شده است، بعد از استقبال بی نظیر از این بازی، سازندگان تصمیم گرفتند تا آن را برای پلتفرم اندروید هم عرضه کنند که باز هم موفق شدند به جایگاهی خوبی دست پیدا کنند. بازی نسبت به حجمش گرافیک خوبی دارد و در این بخش مشکلی دیده نمی شود. گیم پلی بازی هم به خوبی طراحی شده است و گیمر ها را پای بازی نگه می دارد و خسته کننده نیست. نقشه های بازی هم بسیار متنوع اند و رنگارنگ هستند و هیچ گاه باعث زده شدن مخاطب از بازی نمی شوند. در نهایت باید بگوییم اگر دنبال یک بازی سرگرم کننده و خلاقانه در سبک استراتژیک می گردید که حجم نسبتا خوبی هم داشته باشد و گرافیکش هم چشم نواز باشد ، Mushroom Wars: Space انتخاب خوبی است. Mushroom Wars: Space هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است و بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها و پرطرفدار ترین بازی های دسته بندی استراتژیک به شمار می رود که ما در اندروید آخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را تنها با یک کلیک دریافت کنید.
توجه: در صورت آماده شدن نسخه مود، برای دانلود عرضه میشود.
تغییرات نسخه ی v2.0.1 :
* رابط کاربری جدید
* 4 سیاره جدید
* جوایز جدید برای کامل کردن سیارات با حداکثر ستاره
* 15 نقشه جدید برای حالت چند نفره
* اضافه شدن پوسته و آواتار در حالت چند نفره
* اضافه شدن 6 تقویت کننده جدید
* جایزه های روزانه برای ورود به بازی
* اضافه شدن امکان تغییر نام مستعار
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.zw.mushroom.wars.space را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.