The Secret Order 2: Masked Intent (Full) 1.3 - بازی ماجرایی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 607 2019-09-10 01:31:03

The Secret Order 2: Masked Intent (Full) v1.3 – بازی ماجرایی “فرقه سری 2” اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 6.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

The Secret Order 2: Masked Intent – فرقه سری 2: نیت شوم مرد نقاب دار نام کامل یک بازی جذاب و دومین قسمت از مجموعه بازی های محبوب فرقه سری یا The Secret Order از شرکت بازی سازی  Artifex Mundi برای سیستم عامل اندروید می باشد که ابتدا برای ویندوز پی سی و سپس برای اندروید به انتشار رسید.  این سری از بازی ها یکی از پرمخاطب ترین بازی های استودیوی Artifex می باشند که تا کنون 7 نسخه مختلف از آن ها تولید و منتشر شده است. برخی از قسمت های مهم این بازی مثل The Secret Order 3: Ancient Times و The Secret Order 7: Shadow Breach قبلاً در اندروید معرفی و منتشر شده بودند. در این مطلب قصد داریم تا دومین قسمت از این مجموعه را تهیه و برای شما عزیزان آماده کنیم. بازی The Secret Order 2: Masked Intent داستان جالبی از یک فرقه باستانی به نام Order of the Griffins بازگو می کند. از قرن ها پیش یک فرقه بزرگ به صورت مخفیانه در حال مراقبت از بشریت در مقابل تهدیداتی خاص بوده است. شخصیت اصلی بازی دختر رئیس این فرقه در دنیای مدرن است. این فرقه صدها عضو دارد که بعضی از آن ها به دنبال اهداف شیطانی هستند. بعد از مدت ها، یک شخص جوان به عضویت این فرقه در می آید که با نام The Secret Five شناخته می شود. او به محض ورود به جمع اعضای این سازمان، اهداف پلید خود را عملی می کند و تلاش می کند تا به هر طریقی که شده این فرقه را نابود کنید. هدف اصلی او رئیس این فرقه یعنی پدر شخصیت اصلی بازی است.
 
The Secret Order 2: Masked Intent
 
حالا در بازی The Secret Order 2: Masked Intent شما در نقش این دختر جوان بعد از اینکه به او خبر می دهند چه تهدیدی در انتظار پدر اوست، باید برای متوقف کردن این انسان شرور راهی یک سفر پرماجرا به سمت مقر اصلی این فرقه شده و با انجام مأموریت های مختلف سعی کند این شخص را پیدا و متوقف کند! به نظر می رسد این شخص خبیث به دنبال منابع خاصی بوده و قصد دارد تا بشریت را به سلطه خود در بیاورد. اما راز پشت پرده این فرقه باستانی که حالا به سمت نابودی کشانده شده چیست؟ شما باید پا به این سفر خطرناک گذاشته و به مکان های ممنوع سفر کنید و اسرار فاش نشده را کشف کنید! The Secret Order 2: Masked Intent شامل ده ها نوع پازل و معما است که می تواند حسابی شما را به چالش بکشد. طراحی های بازی بسیار عالی انجام شده اند. این طراحی ها که بیش از 90 مکان مختلف می باشند، همگی به صورت نقاشی های دستی هستند. مراحل و مأموریت های بازی شامل بیش از 30 نوع مینی گیم و بیش از 250 آیتم مخفی در پازل های Hidden Object می باشند. طراحی های گرافیکی و گیم پلی سرگرم کننده و جذاب بازی، تجربه ای منحصر به فرد از یک بازی سطح بالا را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین اگر از علاقه مندان به بازی های معمایی و سبک Hidden Object Adventure هستید، The Secret Order 2: Masked Intent را از دست ندهید و همین حالا نسخه نهایی و خریداری شده آن را به صورت تست شده از اندروید دانلود و روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید. این بازی ده ها هزار بار تا به امروز دانلود داشته و در گوگل پلی امتیاز 4.1 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.
تغییرات نسخه v1.3 :
* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.thesecretorder1.gp.full را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.