دانلود Zombie Objective 1.1.0 - بازی اکشن "هدف زامبی" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1196 2021-09-18 19:30:21

Zombie Objective v1.1.0 + Mod – بازی اکشن و تفنگی هدف زامبی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
بازی آفلاین اجرا میشود

Zombie Objective بازی محبوب و فوق العاده هیجان آور و ترسناک در سبک بازیهای اکشن و کشتن زامبی ها از Killer Bean Studios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی دانلود شده و توانسته بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین های دسته بندی بازیهای اکشن به شمار می رود. نبرد در برابر مردگان آغاز شده است ؛ “هدف زامبی” یک عملیات نظامی به منظور ز آلوده به زامبی ها است، شما یکی از اعضای یک تیم نظامی هستید که هدفتان نابودی زامبی ها است، تا جایی که شهر به طور کامل پاک سازی شود ؛ مأموریت های مختلفی بر عهده شما است، مواردی مانند حمایت از زخمی ها، دفاع از دارایی ها، جمع آوری آذوقه و از همه مهم تر هدف گیری و کشتن زامبی ها! در طی این عملیات هیجان انگیز، تجهیزاتی مانند اسلحه و زره به همراه خواهید داشت تا توان مقابله با انبوه زامبی هایی که شهر را احاطه کرده اند، داشته باشید! برای پاک سازی کامل زامبی ها باید تمامی تاکتیک هایی که آموزش دیده اید و تمام مهارت های نظامی خود را در 7 منطقه به جنگ با مردگان ببرید! تجهیزات و سلاح های خود را به‌دلخواه تغییر دهید، تا بهترین نتیجه را به دست آورید! در هیئت یک مسلسل چی، یک تیرانداز، یک نینجا فوق سریع، یک شکارچی زامبی، یک سامورایی و یا هر قالب دیگری درآمده و به جنگ زامبی‌ها بروید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید بدون شک Zombie Objective نظرتان را جلب می کند.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Zombie Objective اندروید :

  • 7 منطقه وسیع با گرافیک سه بعدی مثال زدنی با چالش های مختلف
  • 7 حالت بازی: تیراندازی از خفا، دفاع، جمع کردن، محافظت، نجات دادن، حمله، و نبرد با سردسته ها
  • بیش از 12 مدل زامبی: لنگان، تند رونده ها، آب دهان اندازها، زامبی های آتشین، سگ های شرور، زامبی های خشمگین، زره‌پوش و…
  • 21 اسلحه مدرن: تفنگ های کوچک، تفنگ ساچمه‌ای، مسلسل و…
  • سلاح سرد: دیلم، چاقو، قمه، تبر خونین، شمشیر سامورایی، شمشیر اژدها، و شمشیرهای لیزری فوق العاده
  • زره و کفش هایی که از شما محافظت کرده و یاری تان می کنند، تا از زامبی ها پیش بیفتید
  • تجهیزات و تقویت کننده های قدرتمند: نارنجک، مین، تجهیزات کند کننده سرعت، تجهیزات افزایش قدرت و…
  • کنترل ها: آتش خودکار برای کاربران غیرحرفه ای و تیراندازی دستی برای گروه دیگر + دکمه چرخش 180 درجه برای عکس العمل های سریع
  • پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا از جمله انگلیسی، روسی، ایتالیایی و غیره

بازی Zombie Objective هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه مود حضور شما دوستداران بازیهای اکشن اندروید معرفی کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از محیط بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی از سرورهای پرسرعت سایت نمایید ؛ ناگفته نماند که سازنده ذکر کرده،  “هدف زامبی” نیاز به 160 مگابایت فضای خالی بر روی رم دارد؛ تا بتواند بخوبی اجرا شود.

تغییرات نسخه ی v1.1.0 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

Zombie Objective Android Games

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل