Oh...Sir! The Hollywood Roast 1.09 - بازی شبیه سازی خاص اندروید


بازی اندروید, شبیه سازی, 794 2019-09-08 01:31:39

Oh…Sir! The Hollywood Roast – اوه… قربان! تیکه های هالیوودی عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Good Shepherd Entertainment با قیمت 2.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این نیز بازی های موفقی ارائه کرده که سرآمد آنها بازی پرطرفدار Oh…Sir! The Insult Simulator است. Oh…Sir! The Hollywood Roast با یک تم هالیوودی و سینمایی و دیدگاه رایجی که نسبت به اتمسفر واقعی هالیوود و در حالت کلی سینما وجود دارد ساخته شده است. اگر یک بازیگر هستید اصطلاحاً باید پوست کلفتی داشته باشید و انتقاد های سخت طرفداران، منتقدان، دوستان، رقیبان و… را تحمل کنید. از صحنه های فیلمبرداری گرفته تا مراسم اهدای جوایز، همیشه فردی وجود خواهد داشت که قصد دارد اعتبار تان را خدشه دار کند و با انتقاد های غیرحرفه‌ ای و توهین آمیز باعث شود احساس کنید یک سوپر استار واقعی نیستید. بنابراین اگر اهل سینما و تلویزیون هستید شانس در خانه تان را زده است! Oh…Sir! The Hollywood Roast در حقیقت اسپین آفی برای Oh…Sir! The Insult Simulator است. در حالی که بازی پیش رو نسبت به بازی قبلی در بسیاری از موارد بهبودی هایی داشته است اما از لحاظ گیم پلی مکانیزم آن دقیقاً مشابه بازی قبلی است: شما و رقیب تان وارد یک مبارزه خیابانی دو بعدی می شوید و به صورت لفظی و مشاجره ای با یکدیگر به نبرد می پردازید! در این بازی باید با کنار هم قرار دادن کلمات و عبارت ها از یک استخر مشترک به یکدیگر تیکه های توهین آمیز بیندازید و بتوانید امتیاز بیشتری نسبت به رقیب تان دریافت کنید. سپس این امتیاز ها از معیار سلامت رقیب تان کسر می شود و در صورتی که به پایان برسد شما برنده بازی خواهید بود (البته اگر معیار سلامت خودتان زودتر به پایان نرسد).
 
Oh...Sir! The Hollywood Roast
 
به عنوان مثال در بازی Oh…Sir! The Hollywood Roast ممکن است کلماتی مانند YOUR و LAST MOVIE ارائه شوند و WAS A CARBON COPY و OF A FAT CHRIS PRATT نیز در نهایت ارائه شوند تا از آنها به عنوان یک تیکه توهین آمیز استفاده کنید. ممکن است این مورد بهترین مثال برای معرفی این بازی نباشد اما به این دلیل این مثال را در اینجا ذکر کردیم که بدانید آگاهی کافی به زبان انگلیسی و قدرت بیان یکی از لازمه‌ های اصلی بازی می باشد. امتیاز ها بر اساس بلند یا کوتاه بودن جمله و شدت توهین آمیز بودن تیکه ها محاسبه می شوند بنابراین باید تا جایی که می توانید سنگ دل باشید. برخی کاراکتر ها دارای ضعف هایی هستند که با استفاده از تیکه های توهین آمیز مرتبط به آن ضعف ها می توانید امتیاز بیشتری دریافت کنید. به عنوان مثال سن و سال، نژاد و… می توانند از جمله تیکه های توهین آمیز با امتیاز بالا باشند. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، سر تا سر بازی دارای تم هالیوودی و سینمایی است که شامل ورژن هایی از شخصیت های مشهور مثل مالرین منرو، ساموئل جکسون، یا کاراکتر هایی مثل، دد پول، هری پاتر، گاندولف و … می شود. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و کاراکترها طراحی هنری کاریکاتوری دارند. مراحل بازی بسیار متنوع هستند و در حالت های یک نفره، دونفره، و چند نفره آنلاین تجربه بی نظیری را به ارمغان می آورند. افزون بر این ویژگی ها، صداگذاری ها نیز تحسین برانگیز هستند و جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. Oh…Sir! The Hollywood Roast توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!
تغییرات نسخه v1.09 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.gambitious.ohsirthr را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.