Fairy Tale Mysteries 2 1.3 - بازی معمایی ماجراهای اسرارآمیز 2 اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 681 2019-09-08 01:45:16

Fairy Tale Mysteries 2 v1.3 – بازی ماجرایی “ماجراهای اسرارآمیز 2” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 6.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Fairy Tale Mysteries 2 – ماجراهای اسرارآمیز 2 دومین بازی از مجموعه ای با همین نام می باشد که توسط شرکت بازی سازی معتبر Artifex Mundi کشور لهستان تولید و در دو نسخه رایگان (محدود) و پولی (Full) با قیمت 6.99 دلار عرضه گشته است. در اندروید می توانید برترین بازی های Artifex Mundi مثل عناوینی همچون The Myth Seekers , Lost Lands , Queen’s Quest 5 , Enigmatis 2 و Grim Legends: The Forsaken Bride و همچنین قسمت اول همین بازی یعنی Fairy Tale Mysteries را پیدا کرده و نسخه های کامل و خریداری شده آن ها را دانلود کنید. Fairy Tale Mysteries 2 نسبت به بازی های دیگر این استودیو و بازی های مشابه دیگری که در سبک ماجرایی – پازلی عرضه شده اند، از خشونت و ترس کمتری برخوردار است و درواقع بهتر است بگوئیم کلیت این بازی یک ماجرای افسانه ای را بازگو می کند و خبری از اتفاقات عجیب و ترسناک در این بازی نیست. جالب است که قسمت اول این بازی اینطور نبود و ماجراهای مرموز و جنایی را دنبال می کرد اما در قسمت دوم قرار نیست به این صورت باشد. با این حال این بازی نیز یک بازی مرموز و ماجرایی است و داستان افسانه ای و تخیلی دارد. این بازی با عنوان کامل Fairy Tale Mysteries 2: The Beanstalk در منابع اصلی منتشر شده است. ماجراهای اسرارآمیز 2 به همراه قسمت اول آن، ابتدا در سال 2014 برای پلتفرم PC منتشر شدند و سپس با شروع فعالیت این استودیو برای بازی های موبایلی، برای سیستم عامل اندروید نیز بازسازی شدند. ماجرای بازی Fairy Tale Mysteries 2 از روی یکی از داستان های کتاب Grimms’ Fairy Tales الگوبرداری شده است و یک اقتباس از داستان معروف جک و لوبیای سحرآمیز می باشد! این داستان با تلفیق ماجراهای دیگر و شخصیت پردازی های متعدد به یک بازی متفاوت تبدی شده است.
برخی از ویژگی های بازی Fairy Tale Mysteries 2 اندروید :
در بازی Fairy Tale Mysteries 2 شما به یک دنیای افسانه ای سفر می کنید. دنیایی که سال ها قبل غول هایی بزرگ در آن جا زندگی می کردند و بعد از اینکه آن ها توسط خدایان از بین رفتند، فقط یکی از آن ها زنده باقی ماند و حالا بعد از قرن ها به دنیای انسان ها بازگشته است! به این دنیای شگفت انگیز و دیدنی سفر کنید و ماجراهای متفاوت شخصیت های گوناگون بازی را تجربه کنید. Fairy Tale Mysteries 2 به شکل خریداری شده و تست شده از اندروید قابل دریافت است و شما می توانید بعد از مشاهده تصاویر بازی یا ویدئوی تریلر آن، این بازی را خیلی راحت و بدون دردسر دانلود کنید. همچنین لازم به گفتن است که بازی ماجراهای اسرارآمیز 2 با بیشتر از 10 هزار بار فروش در گوگل پلی به امتیاز 4.2 از 5.0 رسیده است.
تغییرات نسخه ی v1.3 :
* تغییراتی برای این نسخه در گوگل پلی ذکر نشده است.
 
Fairy Tale Mysteries 2
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.fairytalemysteries2.gp.full را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.