Dark Heritage: Guardians of Hope (Full) 1.2 - میراث تاریک اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 610 2019-09-09 01:45:16

Dark Heritage: Guardians of Hope (Full) v1.2 – بازی ماجرایی “میراث تاریک” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 6.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Dark Heritage: Guardians of Hope – میراث تاریک: نگهبانان امید نام کامل یک بازی ماجرایی بسیار جذاب و مهیج و البته فوق العاده اسرارآمیز از مجموعه بازی های ماجرایی استودیوی لهستانی Artifex Mundi سازنده بازی های معروف و جذابی همچون Dreamwalker: Never Fall Asleep ، Scarlett Mysteries و یا The Secret Order می باشد که مثل اغلب بازی های همین شرکت، در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است که می توانید آخرین ورژن و آخرین آپدیت نسخه خریداری شده آن را به صورت رایگان از سایت ما دریافت کنید. بازی Dark Heritage: Guardians of Hope یک داستان حماسی و جذاب را برای شما بازگو می کند. داستان در مورد یک پروفسور محقق است که در حال کار روی یک پرونده باستانی متوجه اطلاعات عجیبی می شود و متوجه می شود که سال ها پیش یک سازمان مخفی به نام Order of The Rose در حال فعالیت روی یک سنگ باستانی برای کسب نیروهای فرابشری بودند. خیلی زود این ماجرا باعث می شود تا نیروهایی عجیب از این اتفاق باخبر شده و قبل از اینکه این پروفسور بتواند مدارک کافی برای ارسال به تنها کسی که به او اعتماد دارد پیدا کند ربوده شده و ناپدید می شود! شما در نقش دختری جوان که شاگرد این پروفسور است می باشید. شما همان شخصی هستید که او به شما اعتماد دارد. شما فقط متوجه این شدید که او ناپدید شده است بنابراین به دفتر کار او مراجعه کرده و اطلاعات باقی مانده را جمع آوری می کنید. بعد از کمی تحقیق متوجه می شوید که ماجرا از چه قرار است و حالا باید به تنهایی برای نجات پروفسور راهی یک ماجراجویی مخاطره آمیز شوید!
 
Dark Heritage: Guardians of Hope
 
در بازی Dark Heritage: Guardians of Hope باید به محل استقرار این سازمان مرموز و خطرناک که در جزیره ای دورافتاده به نام Cannon Rock است مراجعه کنید تا با سرنخ های به دست آمده پروفسور را پیدا کرده و او را نجات دهید. مأموریت دوم شما این است که آن سنگ باستانی خطرناک را نیز قبل از این که اعضای این فرقه دستشان به آن برسد پیدا کرده و به مکانی امن ببرید. تنها ابزار و چیزی که شما را به این مکان راهنمایی کرده است، یک مدال متشکل از چند سنگ عجیب است. شما باید با کمک همین مدالیون اقدام به حل معماها کنید. در طول مسیر شما با صدها پازل و معمای فکری رو به رو می شوید که تعداد زیادی از آن ها در سبک پازل های مینی گیم و بازی های کوچک و فکری هستند و برخی دیگر از نوع معماهای اشیای مخفی یا Hidden Object Puzzle می باشند. در بازی میراث تاریک شما به بیش از 35 مکان مختلف در این جزیره مرموز و تاریک سفر می کنید. مکان هایی که به بهترین شکل ممکن با نقاشی های دستی طراحی شده اند و اتمسفر بی نظیری دارند. در Dark Heritage: Guardians of Hope همچنین بیش از 20 دستاورد و آیتم مخفی وجود دارند که نه تنها پیدا کردنشان به بخش داستانی بازی کمک می کند، بلکه امتیازهای آن در سیستم Google Play Achievements نیز به ثبت می رسد. آیا این دختر جوان می تواند به تنهایی در مقابل این فرقه عجیب و خطرناک دوام بیاورد؟ آیا او می تواند پروفسور را نجات داده و سنگ باستانی را قبل از اینکه به دست دیگران بی افتد پیدا کند؟ برای پاسخ این سؤالات می توانید نسخه خریداری شده بازی را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود کرده و یک ماجراجویی بسیار جذاب را در موبایل یا تبلت اندرویدی تان دنبال کنید.
تغییرات نسخه v1.2 :
* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.darkheritage.gp.full را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل