دانلود DOOM 1.0.8.174 - بازی اکشن نوستالژیک - خاص "رستاخیز" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1834 2020-06-02 19:30:36

DOOM v1.0.8.174 – بازی اکشن و کلاسیک “رستاخیز” برای اندروید به همراه فایل دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

DOOM – رستاخیر نامی معروف و آشنا و قسمت اول از مجموعه بازی های DOOM می باشد که اولین بار توسط کمپانی id Software در سال 1993 و برای پلتفرم های MS-DOS و سپس طی سال های بعدی برای کنسول های SEGA 32X و Atari Jaguar و Super Nintendo عرضه شد. به مناسبت فرا رسیدن 25 سالگی این فرانچایز، شرکت معتبر Bethesda Softworks که از سال 2010 امتیاز این مجموعه را خریداری کرده و منتشرکننده اصلی آن است، اقدام به بازسازی نسخه کلاسیک و اورجینال بازی DOOM برای سیستم عامل اندروید کرد و همزمان با تولد 25 سالگی، آن را منتشر کرد. نسخه پیش رو، نسخه بازسازی شده از بازی رستاخیز در سال 1993 به همراه بسته الحاقی آن (The Flesh Consumed) برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است که می توانید آن را به صورت خریداری شده و کامل از اندروید دریافت کنید. سری بازی های DOOM را باید جزو اولین بازی های ساخته شده در سبک شوتر اول شخص (First Person Shooter) دانست. این بازی بُعد جدیدی از بازی های نسل دهه 80 و 90 را پایه گذاری کرد و به نوعی جزو اولین بازی هایی بود که نمای اول شخص و طراحی های دو و نیم بعدی را به صنعت بازی معرفی کرد. در بازی DOOM شما در نقش شخصیت قهرمان ماجرا، پا به یک جهنم بزرگ می گذارید که تمام ساکنین آن موجودات و هیولاهای اهریمنی هستند! شما باید با سلاح گرمی که در اختیار دارید برای سلاخی کردن و نابود کردن این موجودات بروید. چنین ایده ای نیز باعث شد تا بازی رستاخیر حتی از لحاظ محتوا نیز یکی از اولین ها در این سبک باشد.

 

DOOM - رستاخیز

 

در بازی DOOM که طراحی های آن درست به سبک قدیمی و کلاسیک است، شما باید در یک سرزمین جهنمی که در یک سیاره دیگر واقع شده به جنگ با موجودات شیطانی بپردازید. طبق داستان روایت شده از بازی، شما در نقش یک تیم تحقیقاتی از سوی سازمان بین المللی Union Aerospace Corporation مأمور می شوید تا به سیاره مریخ بروید و اقدام به بهره برداری از منابع این سیاره کنید. اما بی خبر از اینکه این سیاره توسط موجودات شیطانی کنترل می شود، شما پا به این جهنم گذاشته و تنها راه شما برای زنده ماندن مقابله با دشمنان و نابود کردن این هیولاها است. بازی DOOM را همچنین می توان اولین بازی شبکه ای و چندنفره در جهان دانست! این بازی اولین عنوانی است که در آن زمان فضا و محیط سه بعدی را بازسازی کرده بود. این محبوبیت و شهرت بالا حتی باعث شد از روی مجموعه رستاخیز دو فیلم سینمایی یعنی فیلم DOOM 2015 و Doom: Annihilation نیز تولید شوند. شایان ذکر است که بازی رستاخیز تا به امروز بیش از 10 هزار بار در گوگل پلی خریداری شده و امتیاز 4.0 از 5.0 را نیز کسب کرده است. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های کلاسیک اکشن هستید و می خواهید بدانید اولین بازی های سبک FPS چه حال و هوایی داشتند، پس همین حالا نسخه نهایی و خریداری شده DOOM را به صورت تست شده و رایگان زا اندروید دانلود کرده و از یک بازی کلاسیک اکشن حسابی لذت ببرید.

توجه: این بازی فقط برای اندروید 8.0 به بالا عرضه شده است و روی اندرویدهای پایین تر از 8.0 نصب و اجرا نخواهد شد.

تغییرات نسخه ی v1.0.8.174 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.bethsoft.DOOM را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.