AWAKENING HORROR 1-5 1.1.1 - بازی ترسناک ظهور وحشت + مود


بازی اندروید, اکشن, 837 2021-05-14 01:45:08

AWAKENING HORROR 1-5 v1.1.1 + Mod – بازی ترسناک و ماجرایی “ظهور وحشت” اندروید
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 2.49 دلار + نسخه مود (جان بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

AWAKENING HORROR – ظهور وحشت که با عنوان کامل AWAKENING HORROR: The Story of Elizabeth شناخته می شود، نامی از یک بازی اکشن و مهیج در ژانر ترسناک و ماجرایی از یک استودیوی روسی به نام Blazes می باشد که در دو نسخه رایگان (Lite) و پولی (Full) توسعه داده شده است که می توانید نسخه کامل و خریداری شده آن را از اندروید برای اولین بار در ایران دریافت نمائید. در کنار نسخه اصلی، ما همچنین نسخه مود شده ای از این بازی را نیز تهیه کرده ایم که می توانید آن را نیز از همین مطلب دانلود کنید. این بازی ابتدا به صورت اپیزودیک در چند بازی جداگانه منتشر شده بود اما بالاخره استودیوی Blazes نسخه کامل و Full Chapter آن را که شامل 5 قسمت می باشد در یک پکیج جمع آوری و منتشر کرد. ما نیز به محض تهیه این پکیج، به عنوان اولین سایت ایرانی این بازی را خدمت شما دوست داران بازی های ترسناک و اکشن معرفی می کنیم. بازی AWAKENING HORROR ماجرای یک شهر کوچک و ترسناک به نام شهر ارواح را روایت می کند. شما در نقش شخصیت اصلی بازی George Turner هستید که بعد از یک روز طولانی و در انتهای شب در حال بازگشت از مسیر همیشگی به سمت خانه اش است. این مسیر که یک جاده دورافتاده در بیرون از شهر است، از بین جنگلی تاریک عبور می کند. جورج این مسیر را صدها بار رفته و بازگشته است اما در این شب وقتی او در حال عبور از این منطقه بود متوجه چیز عجیبی می شود! او یک شهر که قبلاً تا به حال آن را ندیده بود در کنار این جاده می بیند. شهری که به نوعی به پایان جاده منتهی شده است! جورج که به شدت متعجب شده و از طرفی ترسیده است، از ماشین خود پیاده می شود تا اوضاع را بررسی کند. این شهر که ساختمان های مختلفی در آن وجود دارد کاملاً خالی از سکنه به نظر می رسد! اما بعد از مدتی کوتاه از گشت و گذار در این منطقه، جورج متوجه حضور موجودات ترسناک و هیولاهای عجیب و غریبی در این مکان می شود. موجوداتی انسان نما که به محض دیدن شما به سمتتان هجوم می آورند! با توجه به عنوان بازی (The Story of Elizabeth) به نظر می رسد این شهر یک قربانی اصلی دارد و آن هم دختری به نام الیزابت است. این ماجرای ترسناک و دراماتیک درواقع به این شخصیت مرتبط است و شما باید این ماجرا و راز و رمزهای پنهان در مورد آن را پیدا کنید و شاید مجبور شوید تا این دختر بی گناه و تسخیر شده را نجات دهید! اما آیا واقعاً اینطور است؟ آیا الیزابت یک قربانی است یا در نقش یک شیطان بزرگ در صدد فریب شماست؟

 

AWAKENING HORROR

 

در بازی AWAKENING HORROR شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی در این شهر ارواح به جستجو برای راه فرار بپردازید. به این منظور باید به نقاط مختلفی از این شهر بروید و پازل های متعددی را حل کنید. با جستجوی بیشتر می توانید سرنخ هایی از راز پنهان شده این شهر کشف کنید و در نهایت ماجرای این منطقه ترسناک را متوجه شوید. به نظر می رسد این شهر کوچک توسط یک شیطان باستانی در این منطقه ایجاد شده و شما قربانی اصلی آن هستید که به سمت آن کشیده شده اید! شما می توانید تاریخچه این شهر ترسناک را کشف کرده و اطلاعات زیادی از این مکان به دست بیاورید. در مورد طراحی های بازی باید گفت که AWAKENING HORROR با گرافیک عالی و مدل سازی های کاملاً سه بعدی طراحی شده است. بازی به صورت اول شخص بوده و شما به جز چند ابزار ساده مثل چراغ قوه چیزی برای دفاع از خودتان ندارید. تمام طول بازی در یک شب طولانی رخ می دهد و این یعنی شما وسعت دید زیادی نخواهید داشت. به ویژه زمان هایی که مجبور هستید به داخل ساختمان ها یا زیرزمین های مخوف و طونل مانند بروید، تنها یک چراغ قوه به کمک شما می آید. گیم پلی بازی داینامیک و به خوبی پیاده سازی شده است. با وجود هیولاهایی که شما را تعقیب می کنند، سطح هیجان بازی به مقدار زیادی بالا می رود. این هیجان زمانی بیشتر می شود که بدانید در خیلی از بخش های بازی باید از دام های مرگبار مثل تیغ های کشنده عبور کنید و پازل های متفاوتی را حل کنید. شما یک نقشه از مسیرهای این شهر در دست دارید و می توانید مکان های این بازی را از طریق این نقشه دنبال کنید. باید سعی کنید از ایجاد سر و صدا و مطلع کردن هیولاها از حضورتان به شدت پرهیز کنید. می توانید در صورت دیدن آن ها در جایی پنهان شوید تا آن ها شما را نبینند! آیتم های زیادی در طول مسیر و در مکان های مختلف بازی وجود دارد که به روند بازی کمک می کنند. در بخش هایی از بازی نیز می توانید سوار بر خودروی خود شده و در جاده به نقاط دیگر این شهر حرکت کنید! به جورج کمک کنید تا راز این شهر را کشف کرده، از این مکان ترسناک و کابوس وار جان سالم به در برده و به سلامت از این منطقه فرار کند. همانطور که گفته شد، این بازی در 5 قسمت دنبال می شود که شما می توانید همه این قسمت ها را در همین بازی در اختیار داشته باشید. اندروید با تهیه نسخه خریداری شده بازی به همراه نسخه مود شده و فایل دیتای آن، شما را دعوت می کند تا بازی AWAKENING HORROR را به صورت تست شده و رایگان از بخش دانلود دریافت نمائید. این بازی تا به امروز امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را به دست آورده است. برای آشنایی بیشتر با طراحی ها و سبک گیم پلی بازی توصیه می کنیم حتماً ویدئوی تریلر آن را دانلود و مشاهده نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.1.1 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.Blazes.AwakeningFull را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل