Survival After Tomorrow 1.1.3 - زنده ماندن تا پس فردا اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 653 2019-09-04 01:30:22

Survival After Tomorrow v1.1.3 + Mod – بازی اکشن زنده ماندن تا پس فردا اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Survival After Tomorrow- Dead Zombie Shooting Game – زنده ماندن تا پس فردا عنوان یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های آرکید است که توسط استودیو بازی سازی SammyCaroline Studio برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این نیز بازی‌ های موفق دیگری ارائه کرده و کارنامه خوبی دارد. Survival After Tomorrow- Dead Zombie Shooting Game – یک بازی با تم زامبی و بقاء در آخرالزمان است که طرح گیم پلی آن حالت مرحله ای دارد و از المان های شوتر استفاده می کند. بازی های شوتر هیجان انگیزند و سرعت بالایی دارند، به همین دلیل اینگونه بازی ها از جمله بازی های موبایلی پرطرفدار محسوب می شوند. Survival After Tomorrow- Dead Zombie Shooting Game دقیقاً در همین دسته بندی قرار می گیرد، یک بازی شوتر پرطرفدار! زاویه دید این بازی به صورت اول شخص است و شما را وارد یک ماجراجویی زامبی کشی هیجان انگیز می کند. در هر مرحله مأموریت های خاصی به عهده شما گذاشته می شود که برای با موفقیت پشت سر گذاشتن آن مرحله باید مأموریت هایتان را به صورت کامل انجام دهید. مأموریت ها متنوع هستند و عموماً شامل نجات خودتان و البته کشتن زامبی ها می شوند. با شروع هر مرحله جزئیات مأموریت ها به صورت یک گزارش کوتاه برایتان نمایش داده می شود که با خواندن آن می‌ توانید به وضوح متوجه مأموریت تان شوید. به عنوان مثال ممکن است در یک مأموریت از شما خواسته شود که وارد محیط خاصی شوید یا در مأموریت دیگری از شما خواسته شود که تا مدت معینی از پایگاه تان محافظت کنید.
 
Survival After Tomorrow- Dead Zombie Shooting Game
 
در بازی Survival After Tomorrow- Dead Zombie Shooting Game در ابتدا اسلحه و تجهیزاتی که برای مأموریت های تان می توانید با خودتان حمل کنید محدود هستند اما با پیشروی در بازی قادر خواهید بود سکه طلا و پول بدست بیاورید و در ادامه از آنها برای خریداری تجهیزات جدید و اسلحه استفاده کنید. یکی از مهمترین عوامل در بازی های شوتر کنترل ها هستند که به جرأت می توان گفت سازندگان در این مورد عملکرد خوبی داشته اند. مکانیزم تیراندازی و استفاده از تجهیزات بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق به کارگیری دکمه های مجازی که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان قرار داده شده است انجام می شوند. برای استفاده از اسلحه و تجهیزات می توانید از دکمه های مجازی سمت راست و برای حرکت کردن می توانید از جوی استیک مجازی سمت چپ استفاده کنید. علاوه بر این کنترل ها قابلیت شخصی سازی دارند و می توانید آنها را با توجه به سلیقه خودتان در هر قسمتی می خواهید قرار دهید. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و المان های محیطی، افکت ها، کاراکتر ها، و اسلحه ها طراحی هنری خوبی دارند. افزون بر ویژگی های گرافیکی، صداگذاری ها نیز تحسین برانگیز هستند و جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. Survival After Tomorrow- Dead Zombie Shooting Game توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و رایگان به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!
تغییرات نسخه v1.1.3 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.survivalaftertomorrow.deadshootinggame را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل