Darkness and Flame 3 (Full) 1.0.5 - بازی شعله ای در تاریکی 3 اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 610 2019-09-02 01:45:29

Darkness and Flame 3 (Full) v1.0.5 – بازی ماجرایی – پازلی “شعله ای در تاریکی 3” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 6.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Darkness and Flame 3 – شعله ای در تاریکی 3 نام سومین قسمت از مجموعه بازی های ماجرایی و جذاب Darkness and Flame محصولی از استودیوی اوکراینی FIVE-BN GAMES است که با یک داستان ادامه دار تولید شده است. شخصیت اصلی این مجموعه دختری جوان به نام آلیس است که در دو قسمت اول نیز به عنوان نقش اول حضور داشت. قبل از این، ما این دو قسمت را نیز در اندروید معرفی کرده بودیم. برای دانلود Darkness and Flame 1 و Darkness and Flame 2 روی اسم هر کدام کلیک کنید. قسمت سوم نیز درست مثل دو قسمت اول در دو نسخه رایگان (محدود) و پولی (کامل) عرضه شده است که می توانید با خیال راحت این بار هم نسخه کامل و خریداری شده قسمت سوم را به راحتی از اندروید دانلود کنید. داستان Darkness and Flame 3 درست بعد از ادامه پایان قسمت دوم اتفاق می افتد. جایی که آلیس با همراهانش بالاخره موفق می شوند تا جنگجوی تاریکی (The Dark Warrior) را شکست دهند. آن ها فکر می کنند که پیروز شده و تمام مشکلات برطرف شده است. اما بی خبر از اینکه جنگجوی تاریکی جان سالم به در برده، قهرمانان داستان باری دیگر در چنگال تاریکی گیر خواهند افتاد. این بار اوضاع پیچیده تر و دشوارتر است. در قسمت سوم بازی اتمسفر تنهایی و ترس بازی نیز بیشتر شده است. داستان از جایی شروع می شود که جنگجوی تاریکی با یک طلسم قوی یک طوفان بزرگ ایجاد کرده و با آن به آلیس و همراهانش حمله می کند. شانس و البته توانایی های ذاتی آلیس باعث می شود تا او و همراهانش جان سالم به در ببرند اما این طوفان مهیب هرکدام از این شخصیت ها را به یک مکان دور پرتاب می کند. بعد از این ماجرا شخصیت های اصلی از یکدیگر جدا می شوند و شما باید در نقش آلیس به دنبال عمو و دوستان دیگر خود بروید.
 
Darkness and Flame 3
 
پیچیدگی های داستان بازی Darkness and Flame 3 به همین جا ختم نمی شود. قدرت شعله آتش که درون آلیس القا شده بود در حال فروکش است و علامتی که روی دست او حک شده بود نیز در حال محو شدن می باشد. آیا این ها نشانه شکست خوردن شعله در مقابل تاریکیست؟ هر چه که هست، شما باید قبل از اینکه این نیروی خاص از وجود آلیس خارج شود به او کمک کنید تا مأموریت های خود را خیلی سریع انجام دهد و بتواند قبل از اینکه The Dark Warrior به دوستانش برسد، آن ها را نجات دهد. شما وارد دنیایی به نام The Dark Side شده اید و خبری از انسان ها و نیروهای کمکی نیست! شما به تنهایی و با حل کردن پازل ها و کشف حقایق مختلف باید با نیروهای تاریک مقابله کنید. پس قبل از اینکه دیر شود عجله کنید! فراموش نکنید در این سفر ماجراجویانه و پرمخاطره تهدیدات زیادی از جمله دام ها و تله های متعدد در مسیر شما قرار دارند. از لحاظ گرافیک و طراحی های بازی باید به Darkness and Flame 3 نمره بسیار خوبی داد. دموهای گرافیکی و انیمیشنی جذاب، جزئیات عالی و طراحی های دستی با کیفیت باعث می شوند تا این بازی یک تجربه بی نظیر از سبک بازی های Hidden Object Adventure باشد. بازی شعله ای در تاریکی 3 با کسب امتیاز 4.4 از 5.0 در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. توصیه می کنیم تریلر سینماتیک و جذاب بازی را مشاهده کرده و سپس آخرین نسخه رسمی آن را به صورت خریداری شده و تست شده از اندروید دانلود نمائید.
تغییرات نسخه ی v1.0.5 :
* بهبود پایداری و عملکرد بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fivebn.daf3.full را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل