دانلود Where Angels Cry (FULL) 1.3.0 - بازی ماجرایی اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 632 2019-08-30 02:45:30

Where Angels Cry (FULL) v1.4.0 – بازی ماجرایی – پازلی “جایی که فرشتگان گریه می کنند” اندروید همراه دیتا
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 5.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Where Angels Cry – جایی که فرشتگان گریه می کنند یکی دیگر از بازی های Hidden Object Puzzle Adventure استودیوی خوش نام CATEIA GAMES کشور کرواسی می باشد که به دنبال موفقیت بازی هایی همچون The Man with the Ivory Cane و سری بازی های Dragon Tales در سبکی مشابه یعنی سبک ماجرایی و معمایی تولید و با قیمت 5.99 دلار عرضه شده است. شما می توانید این بازی را نیز مثل نمونه های قبلی، برای اولین بار در ایران از اندروید دانلود کنید. همانطور که می دانید سبک بازی های Hidden Object در تقریباً همه موارد به بازی های ماجرایی با تم درام، ترسناک و بسیار مرموز مربوط است. درواقع باید گفت که پایه و اساس این بازی ها استفاده از این چنین پلات ها و داستان هایی است. بازی Where Angels Cry نیز با همین ساختار تولید و توسعه داده شده است. در این بازی قرار است به دوره قرون وسطی در اروپا بروید و یک داستان جنایی و اسرارآمیز را بررسی کنید. بازی در مکانی ناشناس رخ می دهد. شما در نقش یک بازجو و کارآگاه می باشید. داستان ها و جریانات بازی در جایی در اروپای مرکزی در دوران قرون وسطی، در یک صومعه سرای به ظاهر معمولی که در کوهستان های آلپ واقع شده است اتفاق می افتد. یک روز یکی از راهب ها به طرز عجیبی ناپدید می شود. همزمان با این اتفاق، یکی از مجسمه های معروف موجود در محوطه این صومعه نیز به طرز غیرقابل باوری شروع به گریستن کرده و خون گریه می کند! این اتفاقات باعث ایجاد رعب و وحشت بین ساکنین این مکان می شود. مسئولین این صومعه از شما درخواست می کنند تا برای بررسی اوضاع و کشف حقیقت و پایان دادن به این ماجرای مخوف به این صومعه سرا بروید.
 
Where Angels Cry
 
حالا شما باید در بازی Where Angels Cry در نقش شخصیت اصلی بازی به این منطقه اسرارآمیز در قلب رشته کوه آلپ سفر کنید و این صومعه سرا و مناطق اطراف آن را که به خیلی مرموز و ترسناک به نظر می رسند بررسی کرده و روی پرونده های گفته شده به تحقیق بپردازید. مأموریت شما با جستجوی مکان های مختلف و مخفی دنبال می شود. شما باید به نقاط متفاوت سفر کنید و سرنخ های متعددی جمع آوری کنید. این سرنخ ها یکی پس از دیگری شما را به کشف حقیقت نزدیک می کنند. شما باید همچنین از ساکنین این مکان مقدس بازجویی کرده و اطلاعات مفیدی از این طریق به دست بیاورید. بازی Where Angels Cry از لحاظ داستانی محتوایی ماجرایی و هیجان انگیز دارد و داستان جالب آن شما را به کشف حقیقت ترغیب می کند. ماهیت گیم پلی بازی نیز در اغلب موارد به قسمت های پازلی و معمایی مربوط است. در ده ها بخش مختلف شما باید پازل های گوناگونی از پیدا کردن آیتم های مخفی گرفته تا بازی های کوچک و معمایی را انجام داده و چندین پازل فکری دیگر را نیز با تفکر و تعقل حل کنید. به گفته سازنده بازی، داستان پنهانی که شما باید آن ها را کشف کنید به یک تراژدی غم انگیز از عشق و خیانت مربوط می شود. بازی جایی که فرشتگان گریه می کنند به شدت به افرادی که به بازی های ماجرایی – پازلی و اسرارآمیز و به نوعی ترسناک علاقه دارند پیشنهاد می شود. اندروید مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی آخرین آپدیت این بازی را به صورت تست شده برای شما عزیزان فراهم کرده است.
تغییرات نسخه ی v1.3.0 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cateia.wac.android.full را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل