دانلود Runic Curse 1.0.83 - بازی اکشن-نقش آفرینی "نفرین رونیک" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 758 2019-08-31 02:45:18

Runic Curse v1.0.83 – بازی اکشن و نقش آفرینی “نفرین رونیک” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.00 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Runic Curse – نفرین رونیک یک بازی جالب، مهیج و فوق العاده جذاب از استودیوی روسی Alexey Suslin است که در ژانر اکشن با المان های ماجرایی و نقش آفرینی تولید شده و در دو نسخه رایگان (نسخه محدود) و پولی (نسخه کامل) با قیمت 2 دلار به انتشار رسیده است. اندروید با افتخار برای اولین بار در ایران اقدام به معرفی و عرضه این بازی کرده و نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را فراهم آورده است تا علاقه مندان به بازی های سبک Action RPG را به وجد بیاورد. این بازی زیبا با یک داستان حماسی و قهرمانانه همراه است. طبق ماجرای بازی و به نقل از سازنده بازی، شما در نقش شخصیت اصلی بازی (Adrian) هستید که همراه با یک گروه سوار بر یک کشتی در حال سفر در اقیانوس هستید که دچار طوفان و امواج مهلک می شوید. این کشتی در نهایت در نزدیکی یک جزیره غرق می شود. Adrian بعد از چند ساعت از این حادثه از خواب بیدار شده و به هوش می آید. او خود را در جزیره ای ناشناس و مرموز پیدا می کند در حالی که هیچ کدام از دوستان و دیگر افراد حاضر در کشتی در آنجا نیستند. حالا این شما هستید که باید در نقش آدریان در این جزیره عجیب و غریب به دنبال دوستانتان بگردید و آن ها را پیدا کنید. اما این فقط اول ماجراست…! تنها پس از مدتی کوتاه بعد از حضور شما در این جزیره شما متوجه می شوید که این مکان یک محل افسانه ای است و این جزیره سال های سال محل سکونت انسان ها بوده است چرا که سازه های مختلفی در نقاط گوناگون جزیره وجود دارد. اما مسئله به همین جا ختم نمی شود. این جزیره سال هاست که دچار یک نفرین ابدی شده و ساکنین آن تا ابد در این مکان زندانی شده اند. این طلسم باعث شده تا این انسان ها به موجوداتی خطرناک و جنگجوهایی مرگبار تبدیل شوند که هیچ راه برقراری صلحی با آن ها وجود نداشته باشد!
برخی از ویژگی های بازی Runic Curse اندروید :
در بازی Runic Curse شما یک جنگجو خواهید شد! بعد از پیدا کردن یک شمشیر افسانه ای باید به سراغ این موجودات رفته و قبل از اینکه آن ها شما و دوستانتان را نابود کنند آن ها را از بین ببرید. شما باید از ابزارهای دشمنان علیه خودشان استفاده کنید. مهمترین این ابزارها حروف نفرین شده است. شما نیز می توانید با پیدا کردن منابع متعددی از این طلسم ها، آن ها را با سلاح های سرد خودتان مثل شمشیر، پتک و … ترکیب کنید تا یک سلاح قدرتمند و مرگبار بسازید! پس همین حالا دست به کار شده و بازی زیبای Runic Curse را که تا کنون امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب کرده به صورت تست شده به همراه فایل دیتای آن از اندروید دانلود نمائید.
تغییرات نسخه ی v1.0.83 :
* برطرف سازی باگ های جزئی
 
Runic Curse
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.AlexeySuslin.RunicCurse را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.